quote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die film waar Fann laatst mee op de proppen kwam lijkt me dan een stuk smeriger en walgelijker. (4-jarig zoontje wordt ontvoerd door een pedo en doodgemarteld, de ouders ontvoeren op hun beurt de pedo en rara wat gaan ze daarmee doen).
I
Dat was deze Pietjequote:
Jij en Remmy ???quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik duik er ook in, tegenwoordig vindt die rooie het heel prettig om onder de dekens bij me te komen slapen, dus moet ik hem altijd nog even naar zijn deken op het voeteneind verhuizen.
Heb je het tegen mij ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
haai trut![]()
niet verwacht dat jij ook mee zou gaan in die hetze tegen dj mo![]()
weet niet wat ik nu erger vind: het (de hele materie er omheen) constant over hebben en iemand die geestelijk labiel of ziek is nog meer kapot maken, of een beetje huisraad en geld bij elkaar willen harken op overduidelijke wijze met misschien wat leugens..
nog geneukt met je schoonvader?
jij dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij en Remmy ???![]()
![]()
![]()
![]()
had ik nooit achter je gezocht Dees![]()
nah... doet hem de groeten en trap hem maar gewoon naar het voeteneinde als
je klaar met hem bent, zou ik ook doen![]()
geintje Rem![]()
ja, weet ik veel dat die fa/moderator-groupie er tussendoor komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij ?![]()
Nu bedoel je mij, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, weet ik veel dat die fa/moderator-groupie er tussendoor komt
quote:
quote:
wtf, alles inquote:
ik zie je tekst meerdere malen.. vaag.quote:
mwah.. je bent best lief, alleen wat dit betreft een beetje kortzichtig, vind ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb me nog harstikke ingehouden
er waren twee topics vol over gepost, ik post in 1x wat ik ervan vind en was er klaar meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah.. je bent best lief, alleen wat dit betreft een beetje kortzichtig, vind ik
nee joh, ik vond jou nog wel gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er waren twee topics vol over gepost, ik post in 1x wat ik ervan vind en was er klaar mee
en dan krijg ik de volle laag,
ik hou de volgende keer mijn mening wel voor me, beter...
nah... ik schrok van je serieusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik vond jou nog wel gaaner waren er hier een paar die echt te ver gingen en vol haat hun postjes posten. dat vond ik van jou dan weer niet, gekkerdje
yeah right, jij en boeken lezen...je zit altijd hier als je wakker bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:01 schreef Copycat het volgende:
In de boeken ging ik me op een gegeven moment ergeren aan de enorme Casanovicatie* van de hoofdrolspeler. Ben halverwege deel twee gestopt.
In de films was dat gelukkig erg ingetoomd en was het niet zo'n womanizer waarvoor elke vrouw in katzwijm valt. De films vond ik dan ook beter dan de boeken, ook een unicum.
En dat taaltje vind ik altijd wel vertrouwd klinken. Plus ik vind het leuk om woorden te herkennen, uit het Nederlands, Duits of Brits.
*weet bij God niet of dit woord bestaat, maar het dekt voor mij de lading.
Hè WJ, nog de beste wensenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, weet ik veel dat die fa/moderator-groupie er tussendoor komt
Hey ouwe broodpoot.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik vond jou nog wel gaaner waren er hier een paar die echt te ver gingen en vol haat hun postjes posten. dat vond ik van jou dan weer niet, gekkerdje
nooit meer doen!! je bent een lieverd; een uitstervend ras (die bitch/hoer!!!)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik schrok van je serieus![]()
oke smile dan maar![]()
![]()
trusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |