Dat is waar maar jullie allebij zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee, ik wil geen ruzie met ST om een ventDaarvoor vind ik haar veelste lief voor
[..]
Dat was toch al heeeeeeeeeel lang duidelijk
Hier uit KSC ken ik van ontmoeting: uiteraard JF, jij, GF en flashquote:Op maandag 3 januari 2011 21:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken echt niet veel mensen hier in het echt valt wel mee eigenlijk
slijmerdquote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar jullie allebij zijn
Alles goed?? behalve de 2 foutjes op je overhoringquote:
effe kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier uit KSC ken ik van ontmoeting: uiteraard JF, jij, GF en flash
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is heulemaal niet zo, wij doen alleen maar alsof
Maar jullie praten elke dag hierquote:Op maandag 3 januari 2011 21:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken echt niet veel mensen hier in het echt valt wel mee eigenlijk
ehm...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef Ladylike het volgende:
stop met ruzie maken, anders leg ik Wok aan de ketting en deel ik hem met niemand!!!
Jij praat nooit?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie praten elke dag hier
ik ken je nietquote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier uit KSC ken ik van ontmoeting: uiteraard JF, jij, GF en flash
Ja dat effect heeft het forum..... Gezelligheid (en af en toe eens een rel hier en daarquote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie praten elke dag hier
zeg het eens....quote:
15 jaar te laat hoorquote:
nou, misschien kan hij het je beter zelf vertellenquote:
Niet met jullie !quote:
Heheheequote:Op maandag 3 januari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat effect heeft het forum..... Gezelligheid (en af en toe eens een rel hier en daar)
Stel je niet aan, iedereen is welkom hierquote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet met jullie !![]()
![]()
[..]
Hehehee
Ik klink als een persoon die bang is voor nieuwe mensen op een forum ofzo
ik niet hoor, ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij is d'r iemand zwanger
Wat heb jij nou weer gedaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
volgens mij is d'r iemand zwanger
dan hou je mond dan ookquote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, misschien kan hij het je beter zelf vertellen
Oke, laat ik me dan eens voorstellen denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stel je niet aan, iedereen is welkom hier
Wij hebben elkaar ook ooit leren kennen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar jullie kennen elkaar allemaal enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |