Heb ik anders niks van gemerktquote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee ik ben een jaloerse bitch
nou dit:quote:
nou, ik heb het gevonden....quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe lul ik me hier uit zonder ook maar 1 van de dames kwaad te maken......
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
Deed ik het TOCH!
wel.o.k heeft een bijzonder effect op mij
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heeft hij wel op meer vrouwen
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wie ben je en hoe kom je hier verzeild?
Oke??quote:Op maandag 3 januari 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou dit:
[..]
nou, ik heb het gevonden....
[..]
[..]
[..]
[..]
Ok. Begin maar bij het beginquote:
het liefdestopic is gesloten en nu zijn we dakloosquote:
Ja, nouja, het komt er gewoon op neer dat hij denkt dat hij jou en ST wel ff allebei aankanquote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke??ik snap er geen fuck van maar het zal wel
samenvattend?quote:
Nou op een mooie dag opende TFM een topic genaamd: Laten we stoppen met haten! En dat topic was een succes en en er kwam een hele reeks (tot nummer 12 geloof ik) en toen moesten we stoppen van Symphquote:
Ja maar het was al duidelijk dat ST dat niet wildequote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nouja, het komt er gewoon op neer dat hij denkt dat hij jou en ST wel ff allebei aankan.
Ik denk dat jij en ST allebij moeite hebben met delenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar het was al duidelijk dat ST dat niet wildedus dan hoeft het niet meer
hieruit blijkt dat jij mij niet wilde en st welquote:Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar het was al duidelijk dat ST dat niet wildedus dan hoeft het niet meer
eey manquote:
Maar maar maar deze reeks bestaat al bijna 4 jaar uit liefdestopicsquote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
het liefdestopic is gesloten en nu zijn we dakloos
Ooooow, maar SC kan hier ook. In deze reeks doen we ook niet hatenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou op een mooie dag opende TFM een topic genaamd: Laten we stoppen met haten! En dat topic was een succes en en er kwam een hele reeks (tot nummer 12 geloof ik) en toen moesten we stoppen van Symph
Jamaar jullie kennen elkaar allemaal enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar maar deze reeks bestaat al bijna 4 jaar uit liefdestopics...
[..]
Ooooow, maar SC kan hier ook. In deze reeks doen we ook niet haten.
Is heulemaal niet zo, wij doen alleen maar alsofquote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar jullie kennen elkaar allemaal enzo![]()
Ik heb er geen moeite mee, ik wil geen ruzie met ST om een ventquote:Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ST allebij moeite hebben met delen
Dat was toch al heeeeeeeeeel lang duidelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hieruit blijkt dat jij mij niet wilde en st wel
ik ken echt niet veel mensen hier in het echt valt wel mee eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar jullie kennen elkaar allemaal enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |