Penisbaard hoelang heb jij er over gedaan, om eens uit de groep 3 klas van jou te komen. Je herhaalt precies hetgeen wat eerder tegen een ander gesteld is. Kneus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat dit gaan, het is vermakelijk. Meneertje Jennifer Lopez zet zich met elke reactie meer voor schut.
Ik had sowieso van mezelf al geen ritmequote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoi Vogeltjesdans! Ik slaap nog niet omdat m'n ritme verstoord is, zoals menig fokker.
Und du?
Volgens? Jezus, maak eens een volledige Nederlandse zin.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens
[..]
Penisbaard hoelang heb jij er over gedaan, om eens uit de groep 3 klas van jou te komen. Je herhaalt precies hetgeen wat eerder tegen een ander gesteld is. Kneus.
Voor deze keer ben ik het met je eens (neuken?)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat dit gaan, het is vermakelijk. Meneertje Jennifer Lopez zet zich met elke reactie meer voor schut.
Hahahahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had sowieso van mezelf al geen ritme
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, het is dus zintuiglijk, geen van beiden kun je bevestigen met statistieken. Of te wel, ga eens terug naar school jij domme kleuter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan nogal moeilijk iedereen hier op FOK laten posten.Niet zo bijdehand doen jij.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Volgens
[..]
Penisbaard hoelang heb jij er over gedaan, om eens uit de groep 3 klas van jou te komen. Je herhaalt precies hetgeen wat eerder tegen een ander gesteld is. Kneus.
Maar is een feit eigenlijk niet altijd een mening, omdat onze waarneming wordt ingekleurd door onze perceptie? Mensen zijn nu eenmaal altijd bevooroordeeld, hoe weinig ook, door hun bagage aan ervaring.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, het is dus zintuiglijk, geen van beiden kun je bevestigen met statistieken. Of te wel, ga eens terug naar school jij kleuter.
Dus je weet wat een feit is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, het is dus zintuiglijk, geen van beiden kun je bevestigen met statistieken. Of te wel, ga eens terug naar school jij kleuter.
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:39 schreef Broder het volgende:
[..]
Volgens
[..]
Strooi maar met die emoties, gooi maar met die woede en razernij. Typ maar lekker al die boze woordjes met je vuistjes die inmiddels knalrood zijn van het gefrustreerd tegen de muur slaan. Kijk maar lekker met je rode oogjes hoe al die letters in je reactieveld verschijnen terwijl de dikke tranen over je wangetjes zo langs je tepeltjes naar beneden glijden. Al die woede en frustratie er in één keer uit, jij tegen de wereld en de wereld tegen jou. Dit is de nacht dat jij zal laten zien wie jij bent, waar jij voor staat en wat je hier komt doen. Helaas tevergeefs, het zal allemaal niets helpen. Morgen sta je gewoon weer met tranen in je ogen op en vraag je de bakker met een schor en klein stemmetje om een halfje wit die je dan met een brok in je keel lekker kan oppeuzelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens
[..]
Harde manieren om je quote faal te verbloemen rechtstudentenmeneer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een faalhaas ben jij, je quote mijn naam in een bericht van een ander.
Nee een feit is geen mening. Dan zou het wel een mening zijn, je kunt wel discussiëren of de kleur rood dat dit lelijk is, maar toch blijft de kleur rood, rood.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar is een feit eigenlijk niet altijd een mening, omdat onze waarneming wordt ingekleurd door onze perceptie? Mensen zijn nu eenmaal altijd bevooroordeeld, hoe weinig ook, door hun bagage aan ervaring.
Wat een faalhaas ben jij, je quote mijn naam in een bericht van een ander.quote:
Ik ben dan ook niet diegene die een ander wijst op zijn manier van quoten, wel opletten he, al hoewel dat lastig voor je blijkt te zijn met jouw capaciteiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat een faalhaas ben jij, je quote mijn naam in een bericht van een ander.
Iemand een faalhaas noemen om een quote, en zelf niet kunnen quoten
Post van het jaar 2011 !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Strooi maar met die emoties, gooi maar met die woede en razernij. Typ maar lekker al die boze woordjes met je vuistjes die inmiddels knalrood zijn van het gefrustreerd tegen de muur slaan. Kijk maar lekker met je rode oogjes hoe al die letters in je reactieveld verschijnen terwijl de dikke tranen over je wangetjes zo langs je tepeltjes naar beneden glijden. Al die woede en frustratie er in één keer uit, jij tegen de wereld en de wereld tegen jou. Dit is de nacht dat jij zal laten zien wie jij bent, waar jij voor staat en wat je hier komt doen. Helaas tevergeefs, het zal allemaal niets helpen. Morgen sta je gewoon weer met tranen in je ogen op en vraag je de bakker met een schor en klein stemmetje om een halfje wit die je dan met een brok in je keel lekker kan oppeuzelen.
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul. Als je verder niet capabel bent om goede argumenten te hebben. Vooral wegwezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Strooi maar met die emoties, gooi maar met die woede en razernij. Typ maar lekker al die boze woordjes met je vuistjes die inmiddels knalrood zijn van het gefrustreerd tegen de muur slaan. Kijk maar lekker met je rode oogjes hoe al die letters in je reactieveld verschijnen terwijl de dikke tranen over je wangetjes zo langs je tepeltjes naar beneden glijden. Al die woede en frustratie er in één keer uit, jij tegen de wereld en de wereld tegen jou. Dit is de nacht dat jij zal laten zien wie jij bent, waar jij voor staat en wat je hier komt doen. Helaas tevergeefs, het zal allemaal niets helpen. Morgen sta je gewoon weer met tranen in je ogen op en vraag je de bakker met een schor en klein stemmetje om een halfje wit die je dan met een brok in je keel lekker kan oppeuzelen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef wise het volgende:
Dus?
ga een keer naar noorwegen zou ik zeggen, daar lopen meer van dat soort meiden en zelfs knapper.
Dat deze aandachtshoer nou een blog heeft maakt het niet perse beter, wel hoeriger
U ziet rood van woede. En dan alsnog beweren dat t geen indruk maakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul.
Ik liet het mijn ouders zien en ik kreeg een kus en een schouderklop. Gewoon, omdat mijn ouders trots op mij zijn en liefde voor mij hebben. Iets wat jij nooit zal kennen, liefde, al helemaal niet van je eigen teleurgestelde ouders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul.
Dat kun jij meten achter een beeldscherm zonder emotie. God, wat ben jij simplistischquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
U ziet rood van woede. En dan alsnog beweren dat t geen indruk maakt.
Iedereen in dit topic ziet hoe boos jij bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat kun jij meten achter een beeldscherm zonder emotie. God, wat ben jij simplistisch. Reageer eens op je falen over ''feiten''.
Maar is rood niet rood omdat we dat als collectief ooit hebben afgesproken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee een feit is geen mening. Dan zou het wel een mening zijn, je kunt wel discussiëren of de kleur rood dat dit lelijk is, maar toch blijft de kleur rood, rood.
Nu al?quote:
Vertel het ons maar, waarde man die het allemaal doorheeft. Verrijk ons met uw kennis. Laat ons tot ongekende hoogtes stijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef schommelstoel het volgende:
sukkels die hier ook lang in het topic hangen.
zullen het zelf wel niet door hebben...![]()
Rood is waarneembaar en zintuiglijk, daarnaast staat de kleur rood ] vast als rood en niet als geel. Zodoende een feit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar is rood niet rood omdat we dat als collectief ooit hebben afgesproken?
En daarbij weet ik niet of dat wat ik als rood zie, ook echt dezelfde kleur is die jij ziet. Misschien heb ik wel een defect aan mijn ogen. Misschien heeft iedereen wel anders werkende ogen waardoor iedereen die kleur iets anders ziet. Per slot van rekening kunnen we alleen uitgaan van onze eigen set van waarnemingen.
Leuken UI, is van toepassing op J.Lo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef schommelstoel het volgende:
sukkels die hier ook lang in het topic hangen.
zullen het zelf wel niet door hebben...![]()
Zie hier de teloorgang van het Nederlandse rechtssysteem, straattaal in de rechtszaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul. Als je verder niet capabel bent om goede argumenten te hebben. Vooral wegwezen.
Mensen vonden rood een betere naam voor die kleur dan geel, dus veelal gedeelde mening over de naam maakt de naam van de kleur een feit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Rood is waarneembaar en zintuiglijk, daarnaast staat de kleur rood internationaal vast als rood en niet als geel. Zodoende een feit
Penisbaard, jij moet helemaal is leren normaal te doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vertel het ons maar, waarde man die het allemaal doorheeft. Verrijk ons met uw kennis. Laat ons tot ongekende hoogtes stijgen.
Het gaat er niet om, wat mensen er voor naam aan hebben gegeven, het feit echter dat kleur rood zintuiglijk als kleur die codificatie gekregen heeft is echter waarneembaar. Je zult niet rood in een bron als geel aangemerkt zien worden, de criteria voor een feit heb ik al eerder beschreven. Dit is meer een filosofische discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mensen vonden rood een betere naam voor die kleur dan geel, dus veelal gedeelde mening over de naam maakt de naam van de kleur een feit.
Eyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
JLO is het type dat op z'n 30e in de 2e klas van het hbo zit en keer op keer de laagste cijfers scoort op tentamens.
Je zegt net zelf dat rood een feit is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om, wat mensen er voor naam aan hebben gegeven, het feit echter dat kleur rood zintuiglijk als kleur die codificatie gekregen heeft is echter waarneembaar. Je zult niet rood in een bron als geel aangemerkt zien worden, de criteria voor een feit heb ik al eerder beschreven. Dit is meer een filosofische discussie.
Pauper, dat jij woorden hebt opgepikt van je kinderdagverblijf vriendjes is tot dan nog toe, maar Nederlands als straattaal aanmerken is toch echt een failure van jezelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zie hier de teloorgang van het Nederlandse rechtssysteem, straattaal in de rechtszaal.
Wees niet bang, verschuil je niet, durf kritiek te geven. Mijn PM-systeem staat altijd open voor opbouwende kritiek. Laat je door niets of niemand tegenhouden, vooral niet door pure angst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Penisbaard, jij moet helemaal is leren normaal te doen.
Het liefst ga ik geen eens een gesprek met jou aan.
De namen die wij kleuren hebben gegeven is filosofie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om, wat mensen er voor naam aan hebben gegeven, het feit echter dat kleur rood zintuiglijk als kleur die codificatie gekregen heeft is echter waarneembaar. Je zult niet rood in een bron als geel aangemerkt zien worden, de criteria voor een feit heb ik al eerder beschreven. Dit is meer een filosofische discussie.
Leer ''begrijpend lezen'' pauper en zoek eens de definitie van het woord mening op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat rood een feit is.Dus meningen kunnen wel een feit vormen. Faal.
Straattaal is gewoon een dialect. Niet zo zeuren jij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pauper, dat jij woorden hebt opgepikt van je kinderdagverblijf vriendjes is tot dan nog toe, maar Nederlands als straattaal aanmerken is toch echt een failure van jezelf.
Hier is een quote van jezelf toch goed op zn plaats:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer ''begrijpend lezen'' pauper en zoek eens de definitie van het woord mening op.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pauper, dat jij woorden hebt opgepikt van je kinderdagverblijf vriendjes.
Maaaaaarrrquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey![]()
Ik ben een stuk ouder dan jij en ik volg ook nog een HBO![]()
Een tweede HBO in de avonduren, dat dan weer wel
Met Goodluck_Charm in dit topic stijgt iets anders tot ongekende hoogtesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vertel het ons maar, waarde man die het allemaal doorheeft. Verrijk ons met uw kennis. Laat ons tot ongekende hoogtes stijgen.
Jij faalt in lezen, wat niet vreemd is. Probeer het opnieuw zou ik zeggen, het is al lastig genoeg voor je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De namen die wij kleuren hebben gegeven is filosofie?
Oh en schat, je hebt dan wel een enorm vocabulair die je al te graag loopt te spuien hier in KLB
Maar doe wat aan je zinsopbouw
Pas maar op, ik ben een travestietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met Goodluck_Charm in dit topic stijgt iets anders tot ongekende hoogtes
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben een travestiet
Na deze reactie het niveau in ieder geval zeker niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met Goodluck_Charm in dit topic stijgt iets anders tot ongekende hoogtes
Je quote een zin dat je zelf inkort, hoe dom kun je zijn, zwitsal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Straattaal is gewoon een dialect. Niet zo zeuren jij.
[..]
Hier is een quote van jezelf toch goed op zn plaats:
[..]
Ik weet niet hoe jij rood ziet. Misschien werkt mijn oog wel anders dan het jouwe. Ik kan alleen maar uitgaan van de algemeen heersende opvatting omtrent wat algemeen als rood opgevat wordt. Iets dat rood wordt genoemd, heeft die kleur omdat we ooit met zijn allen hebben afgesproken dat iets dat er zo uitziet rood heet. Met andere woorden, alles wat we kennen is gebaseerd op afspraken, en daarmee dus op meningen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moeilijk he, Nederlands.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je quote een zin dat door jou dat je zelf inkort, hoe dom kun je zijn, zwitsal.
Makkelijk he, wachten op posts, wanneer je ergens geen antwoord op hebt.quote:
Care, dan nog zou ik je doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben een travestiet
Nee hoor. Ik kan prima lezen. Omdat je toch hier zo je best zit te doen om zo intelligent mogelijk over te komen heb ik je jouw eerste foutjes vergeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij faalt in lezen, wat niet vreemd is. Probeer het opnieuw zou ik zeggen, het is al lastig genoeg voor je.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:58 schreef Henkie94 het volgende:
Dat andere deel van de zin was niet eens relevant. Volledige quotes zijn niet altijd nodig.
En wat een belediging, "zwitsal".
Ik begin je te begrijpen. Denk ik. En je te mogen. Ben ik nou een nerd?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Na deze reactie het niveau in ieder geval zeker niet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan prima lezen. Omdat je toch hier zo je best zit te doen om zo intelligent mogelijk over te komen heb ik je jouw eerste foutjes vergeven.
Maar Einstein, je kunt het je niet permitteren om teveel fouten te maken in je tirades. Straks geloven wij niet meer dat je een rechter/filosoof/ econoom bent.
Goed dat jij je nu totaal diskwalificeert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik genoeg andere dingen, maar ik hoefde op dat moment nét even niks te doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Makkelijk he, wachten op posts, wanneer je ergens geen antwoord op hebt.
Falende poging om mij wederom te beledigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, het is dan ook niet als een belediging bedoelt. Eerder een gegeven.
Welk antwoord: dat jij op je plek gewezen bent, omdat je niet weet wat feiten zijn, kneus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik genoeg andere dingen, maar ik hoefde op dat moment nét even niks te doen.
Sowieso beantwoordde je mn vraag niet, dus ik kan ook geen antwoord geven. Faalezel.
[..]
Falende poging om mij wederom te beledigen.
Ik weet wat feiten zijn. Je hebt zelf nog een hele mooi definitie vanaf Wikipedia of Van Dale gegeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welk antwoord, dat jij op je plek gewezen bent, omdat je niet weet wat feiten zijn, kneus.
Ik niet, ik heb een baardjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh, ja ik zou je terugdoen. Ik ben immers een travo
Daar ging het niet om, maar goed. Ik laat je maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
[..]
Goed dat jij je nu totaal diskwalificeert.
Een definitie staat vast, daarvoor heet het ook een definitie, kind. Ik zou die ouders van jou aanraden om je weer naar de basisschool ten brengenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet wat feiten zijn. Je hebt zelf nog een hele mooi definitie vanaf Wikipedia of Van Dale gegeven.
Au, wat een beledigingen, wat een pijn.
Zei ik van niet dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een definitie staat vast, daarvoor heet het ook een definitie, kind. Ik zou die ouders van jou aanraden om je weer naar de basisschool ten brengen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, maar goed. Ik laat je maar.
Jij hebt jezelf al totaal gediskwalificeerd van het leven
Het is grappig om te lezen, dat een faalhaas die je bent, die niets is, en die een totale mislukkeling is, ook nog eens hier op haar beperkingen gewezen wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wees een man en haat niet op mijn kinderdagverblijf vriendjes want dat is gewoon niet cool.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pauper, dat jij woorden hebt opgepikt van je kinderdagverblijf vriendjes is tot dan nog toe, maar Nederlands als straattaal aanmerken is toch echt een failure van jezelf.
Een definitie is toch een afspraak? En afspraken kunnen we toch veranderen met zijn allen als we dat willen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een definitie staat vast, daarvoor heet het ook een definitie, kind. Ik zou die ouders van jou aanraden om je weer naar de basisschool ten brengen
Jij insinueert dat de Nederlandse taal en het instituut die deze woorden registreert falend is. Begrijp jij jezelf nog wel dom joch. Niet gaan terug krabbelen als je op je stupiditeit gewezen wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zei ik van niet dan?Wanhopige pogingen om de discussie te winnen door elk "gaatje" in een post aan te grijpen als een kans daarvoor.
Nee hoor, jij denkt alleen dat ik dat doe, zodat jij weer kunt bitchen op mijn "fouten".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij insinueert dat de Nederlandse taal en het instituut die deze woorden registreert falend is. Begrijp jij jezelf nog wel dom joch. Niet gaan terug krabbelen als je op je stupiditeit gewezen wordt.
God, ze zouden jou in bescherming moeten nemen, woorden gebruiken die totaal misplaats zijn, buiten de context en ook nog eens onjuist. Hoe dom kun je zijn, knul.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees een man en haat niet op mijn kinderdagverblijf vriendjes want dat is gewoon niet cool.
Tevens schort het wel weer aan je argumentatie, een stelling deponeren kan niet zonder argumentatie, jammer wel.
Ik begrijp het nou helemaal niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij insinueert dat de Nederlandse taal en het instituut die deze woorden registreert falend is. Begrijp jij jezelf nog wel dom joch. Niet gaan terug krabbelen als je op je stupiditeit gewezen wordt.
Ik heb je al meerdere malen op je zwakzinnigheid gewezen, maar het zou me niks verbazen dat die zwakzinnigheid van jou dat niet eens bespeurt. Over domheid gesproken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij denkt alleen dat ik dat doe, zodat jij weer kunt bitchen op mijn "fouten".
Mij dom noemen.Jij bent hier degene die te stom is om anderen op hun "fouten" te wijzen.
Ga jij eens terug naar de peuterspeelzaal en begin met socializen.
Op mijn brede mannenschouders!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen!Ik voel me zo naar tussen jullie intelligente mensen
![]()
Op wiens schouder mag ik even komen uithuilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |