Maar is rood niet rood omdat we dat als collectief ooit hebben afgesproken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee een feit is geen mening. Dan zou het wel een mening zijn, je kunt wel discussiėren of de kleur rood dat dit lelijk is, maar toch blijft de kleur rood, rood.
Nu al?quote:
Vertel het ons maar, waarde man die het allemaal doorheeft. Verrijk ons met uw kennis. Laat ons tot ongekende hoogtes stijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef schommelstoel het volgende:
sukkels die hier ook lang in het topic hangen.
zullen het zelf wel niet door hebben...![]()
Rood is waarneembaar en zintuiglijk, daarnaast staat de kleur rood ] vast als rood en niet als geel. Zodoende een feit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar is rood niet rood omdat we dat als collectief ooit hebben afgesproken?
En daarbij weet ik niet of dat wat ik als rood zie, ook echt dezelfde kleur is die jij ziet. Misschien heb ik wel een defect aan mijn ogen. Misschien heeft iedereen wel anders werkende ogen waardoor iedereen die kleur iets anders ziet. Per slot van rekening kunnen we alleen uitgaan van onze eigen set van waarnemingen.
Leuken UI, is van toepassing op J.Lo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef schommelstoel het volgende:
sukkels die hier ook lang in het topic hangen.
zullen het zelf wel niet door hebben...![]()
Zie hier de teloorgang van het Nederlandse rechtssysteem, straattaal in de rechtszaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul. Als je verder niet capabel bent om goede argumenten te hebben. Vooral wegwezen.
Mensen vonden rood een betere naam voor die kleur dan geel, dus veelal gedeelde mening over de naam maakt de naam van de kleur een feit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Rood is waarneembaar en zintuiglijk, daarnaast staat de kleur rood internationaal vast als rood en niet als geel. Zodoende een feit
Penisbaard, jij moet helemaal is leren normaal te doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vertel het ons maar, waarde man die het allemaal doorheeft. Verrijk ons met uw kennis. Laat ons tot ongekende hoogtes stijgen.
Het gaat er niet om, wat mensen er voor naam aan hebben gegeven, het feit echter dat kleur rood zintuiglijk als kleur die codificatie gekregen heeft is echter waarneembaar. Je zult niet rood in een bron als geel aangemerkt zien worden, de criteria voor een feit heb ik al eerder beschreven. Dit is meer een filosofische discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mensen vonden rood een betere naam voor die kleur dan geel, dus veelal gedeelde mening over de naam maakt de naam van de kleur een feit.
Eyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
JLO is het type dat op z'n 30e in de 2e klas van het hbo zit en keer op keer de laagste cijfers scoort op tentamens.
Je zegt net zelf dat rood een feit is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om, wat mensen er voor naam aan hebben gegeven, het feit echter dat kleur rood zintuiglijk als kleur die codificatie gekregen heeft is echter waarneembaar. Je zult niet rood in een bron als geel aangemerkt zien worden, de criteria voor een feit heb ik al eerder beschreven. Dit is meer een filosofische discussie.
Pauper, dat jij woorden hebt opgepikt van je kinderdagverblijf vriendjes is tot dan nog toe, maar Nederlands als straattaal aanmerken is toch echt een failure van jezelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zie hier de teloorgang van het Nederlandse rechtssysteem, straattaal in de rechtszaal.
Wees niet bang, verschuil je niet, durf kritiek te geven. Mijn PM-systeem staat altijd open voor opbouwende kritiek. Laat je door niets of niemand tegenhouden, vooral niet door pure angst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Penisbaard, jij moet helemaal is leren normaal te doen.
Het liefst ga ik geen eens een gesprek met jou aan.
De namen die wij kleuren hebben gegeven is filosofie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om, wat mensen er voor naam aan hebben gegeven, het feit echter dat kleur rood zintuiglijk als kleur die codificatie gekregen heeft is echter waarneembaar. Je zult niet rood in een bron als geel aangemerkt zien worden, de criteria voor een feit heb ik al eerder beschreven. Dit is meer een filosofische discussie.
Leer ''begrijpend lezen'' pauper en zoek eens de definitie van het woord mening op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat rood een feit is.Dus meningen kunnen wel een feit vormen. Faal.
Straattaal is gewoon een dialect. Niet zo zeuren jij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pauper, dat jij woorden hebt opgepikt van je kinderdagverblijf vriendjes is tot dan nog toe, maar Nederlands als straattaal aanmerken is toch echt een failure van jezelf.
Hier is een quote van jezelf toch goed op zn plaats:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer ''begrijpend lezen'' pauper en zoek eens de definitie van het woord mening op.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pauper, dat jij woorden hebt opgepikt van je kinderdagverblijf vriendjes.
Maaaaaarrrquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ey![]()
Ik ben een stuk ouder dan jij en ik volg ook nog een HBO![]()
Een tweede HBO in de avonduren, dat dan weer wel
Met Goodluck_Charm in dit topic stijgt iets anders tot ongekende hoogtesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vertel het ons maar, waarde man die het allemaal doorheeft. Verrijk ons met uw kennis. Laat ons tot ongekende hoogtes stijgen.
Jij faalt in lezen, wat niet vreemd is. Probeer het opnieuw zou ik zeggen, het is al lastig genoeg voor je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De namen die wij kleuren hebben gegeven is filosofie?
Oh en schat, je hebt dan wel een enorm vocabulair die je al te graag loopt te spuien hier in KLB
Maar doe wat aan je zinsopbouw
Pas maar op, ik ben een travestietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met Goodluck_Charm in dit topic stijgt iets anders tot ongekende hoogtes
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben een travestiet
Na deze reactie het niveau in ieder geval zeker niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met Goodluck_Charm in dit topic stijgt iets anders tot ongekende hoogtes
Je quote een zin dat je zelf inkort, hoe dom kun je zijn, zwitsal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Straattaal is gewoon een dialect. Niet zo zeuren jij.
[..]
Hier is een quote van jezelf toch goed op zn plaats:
[..]
Ik weet niet hoe jij rood ziet. Misschien werkt mijn oog wel anders dan het jouwe. Ik kan alleen maar uitgaan van de algemeen heersende opvatting omtrent wat algemeen als rood opgevat wordt. Iets dat rood wordt genoemd, heeft die kleur omdat we ooit met zijn allen hebben afgesproken dat iets dat er zo uitziet rood heet. Met andere woorden, alles wat we kennen is gebaseerd op afspraken, en daarmee dus op meningen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De namen die wij kleuren hebben gegeven is filosofie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |