http://voe.blogg.no/quote:Wordt op 1 ruimte met zich meedraagt vele voordelen. Maar het draagt ook een grote en zware tas van negatieve dingen, zoals nu is veel te zwaar voor mij om te dragen. Ik ben al moe, gewoon!
Ik heb daarom besloten om te stoppen met mijn blog. Misschien zal ik ooit terug komen, maar dat de dingen nu gewoon te veel voor mij is.
Dat was ook mijn eerste reactie.. weet nu wie het is..quote:
Niet.quote:
Nee, ik heb alle afbeeldingen en videons nog.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
Ik hoop nu dat al die pedo's van Fok! die op haar fapten eens wat anders gaan doen.
Oh jammer, jij was altijd de ergste.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ik heb alle afbeeldingen en videons nog.
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
kkhoer, hier plaatjes van geilere meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
precies en die doen ook niet takkie van wordt op 1 ruimte met zich meedraagt vele voordelen maar het draagt ook een grote en zware tas van negatieve dingen, zoals nu is veel te zwaar voor mij om te dragenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal alleen nog maar erger worden. Gewoon, om mijn verdriet te verwerken.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jammer, jij was altijd de ergste.
Zullen we voor haar een mooie afscheidskaart sturen?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het zal alleen nog maar erger worden. Gewoon, om mijn verdriet te verwerken.
hou een sopquote:
Ik dacht dat jij van 15 jarige meisjes hield!? Of zijn die te oud?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dit dus. Denk aan de kinderen. Ze huilen. De volgende generatie. Jullie maken de volgende generatie zwakker. De generatie die moet vechten tegen de Chinezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef Broder het volgende:
Een Voe rouwtopic indoctrineren met afbeeldingen van probleemwijken.
er staat geen zweedse in zijn fobo trap er niet in mensnequote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik stap over op de zweedse in mijn fobo =$
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik stap over op de zweedse in mijn fobo =$
Milla Jovovich (born Milica Jovovi on December 17, 1975)quote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef DE_krumpel het volgende:
Talentloos mokkel met een leuk koppie wat zo te zien word gepakt door haar lelijke vriend...
14 jarige sletje....ik zal haar niet missen..
kijk dit is pas een leuk minderjarig mokkeltje
[ afbeelding ]
ja dat was haar hoogtepunt en ik ben bang dat voe hetzelfde gaat krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Milla Jovovich (born Milica Jovovi on December 17, 1975)
wtfffffff
Waarom ben jij so boos op de Voequote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
photoshopt iemand ff een dildo op die foto linksonderin?
Faal van de avond hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef DE_krumpel het volgende:
Talentloos mokkel met een leuk koppie wat zo te zien word gepakt door haar lelijke vriend...
14 jarige sletje....ik zal haar niet missen..
kijk dit is pas een leuk minderjarig mokkeltje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |