Ik ben inherrent lui, ik lees mogen welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
lees even eerder in het topic fRag_adder
Ik schreef eerder dat ik wel begrijp dat mbt een relatie geloofsovertuiging, seks een reden is om er niet aan te beginnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met superioriteit te maken? Je moet je wel tot iemand kunnen verhouden, iemand kunnen begrijpen, basis dingen delen. Op het moment dat iemands geloofsovertuiging zo ver afstaat van jouw eigen overtuigingen dan vallen er zoveel raakvlakken weg. Veel mensen willen die investering die vereist is om het te laten werken niet maken. Ook de sociale druk zal -in het begin- niet van de lucht zijn. Daar moet je zin in hebben.
Ik zou wat nuttigs gaan doen met je tijdquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben inherrent lui, ik lees mogen wel
Dan schat je me toch echt verkeerd in. Je weet niet half hoe haatdragend de Jan Modaal en lager opgeleide autochtonen zijn jegens moslims.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik schreef eerder dat ik wel begrijp dat mbt een relatie geloofsovertuiging, seks een reden is om er niet aan te beginnen.
Bedoelde in mijn vorige post meer de instelling van mensen algmeen gezien tegenover anders uitziende/denkende mensen
Ik vind pfenisbaron erg haatdragend en generaliserend (wat een cliché dit woord) overkomen als het om de islaam gaat, vrouwen met hoofddoek etc.
Ik heb het gelezen, wow je hebt echt wel een interessante kijk eropquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik zou wat nuttigs gaan doen met je tijd(no offence, all from love)
Ik heb twee scheve voortanden, waarvan er één mist, mijn haar had ik op die foto met een strijkijzer plat gemaakt, en ik heb een hardnekkige wrat op mijn neus. bovendien zijn mijn nagels geel en ben ik in het echt 1.40m en ik heb het een-wenkbrauw-syndroomquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraag: woon je op jezelf, en kom je uit een strenge familie of niet?
Zeker weten, ik zie het elke dag als ik weer langs het station komquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Moslims zijn vaak ook haatdragend naar Nederlanders hoor, laten we dat niet vergeten
En dan nog fotogeniek zijn!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik heb twee scheve voortanden, waarvan er één mist, mijn haar had ik op die foto met een strijkijzer plat gemaakt, en ik heb een hardnekkige wrat op mijn neus. bovendien zijn mijn nagels geel en ben ik in het echt 1.40m en ik heb het een-wenkbrauw-syndroom
Maar ik kom uit de rimboe. hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Zeker weten, ik zie het elke dag als ik weer langs het station kom
Kben serieus.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik heb twee scheve voortanden, waarvan er één mist, mijn haar had ik op die foto met een strijkijzer plat gemaakt, en ik heb een hardnekkige wrat op mijn neus. bovendien zijn mijn nagels geel en ben ik in het echt 1.40m en ik heb het een-wenkbrauw-syndroom
Je laat je nu kennen. Je mening wordt naar jouw inzicht niet gerespecteerd en je staat niet open voor enige discussie en gaat over tot ongefundeerd geschreeuw. Iwannebehigh was volgens mij serieus en behulpzaam, maar dat zie je niet in je achterlijkheid.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik geloof je, you know why..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
bespaar je de horror, ik ook!
Ben ik het serieus mee eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je laat je nu kennen. Je mening wordt naar jouw inzicht niet gerespecteerd en je staat niet open voor enige discussie en gaat over tot ongefundeerd geschreeuw. Iwannebehigh was volgens mij serieus en behulpzaam, maar dat zie je niet in je achterlijkheid.
Met alle respect, maar je hebt voor mij afgedaan dit topic. Ik begrijp volledig waarom mannen alle contact stoppen na enkele dates.
als de rest (afgezien van dikgedrkte) je gelukkig maakt, vind ik het goed hoor jongen. Slaap lekker zo straks hequote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Je laat je nu kennen. Je mening wordt naar jouw inzicht niet gerespecteerd en je staat niet open voor enige discussie en gaat over tot ongefundeerd geschreeuw. Iwannebehigh was volgens mij serieus en behulpzaam, maar dat zie je niet in je achterlijkheid.
Met alle respect, maar je hebt voor mij afgedaandit topic. Ik begrijp volledig waarom mannen alle contact stoppen na enkele dates.
waarom wil je weten waar ik woon? ik vind het nou niet zo verstandig mijn prive gegevens aan jou te verstrekken na je berichtgeschiedenis gelezen te hebben. Ik bedankte je eerder voor je open minded manier van reageren. Maar er zijn grenzen.quote:
Zo ey, je bent wel arrogant en dat meen ik. Ik vroeg: woon je op jezelf en zijn je ouders streng.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
waarom wil je weten waar ik woon? ik vind het nou niet zo verstandig mijn prive gegevens aan jou te verstrekken na je berichtgeschiedenis gelezen te hebben. Ik bedankte je eerder voor je open minded manier van reageren. Maar er zijn grenzen.
1,60m is inderdaad erg klein voor een vrouw t.o.v. een Nederlandse man. Alhoewel ik met mijn 1,95m wel eens een vriendin gehad heb van 1,65mquote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Dat is lief van je, maar dat is niet zo.
Of zijn jullie misschien gewoon vergeetachtigquote:PM me je msn waar kom je vandaan?
Excuses richting mijn persoontje zouden ook wel op zijn plaats zijn, gezien je uitingen in dit topic. Ik was er puur om je hulpvaardig te zijn. Niet om door mijn openheid een stempel door jou opgedrukt te krijgen en door jou alles op een ridicule manier geïnterpreteerd te zien worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Of zijn jullie misschien gewoon vergeetachtigIn navolging van quote vroeg jij inderdaad of ik op mezelf woonde. Als je die twee vragen combineert (doe ik automatisch) gaat er zo'n alarm ringen in mijn hoofd
Maar, als ik arrogant overkom dan en je alsnog verkeerd begrepen heb, dan spijt me dat.
Skippyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |