abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 22:29:58 #126
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90816139
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

lees even eerder in het topic fRag_adder
Ik ben inherrent lui, ik lees mogen wel :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90816271
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dat heeft toch niets met superioriteit te maken? Je moet je wel tot iemand kunnen verhouden, iemand kunnen begrijpen, basis dingen delen. Op het moment dat iemands geloofsovertuiging zo ver afstaat van jouw eigen overtuigingen dan vallen er zoveel raakvlakken weg. Veel mensen willen die investering die vereist is om het te laten werken niet maken. Ook de sociale druk zal -in het begin- niet van de lucht zijn. Daar moet je zin in hebben.
Ik schreef eerder dat ik wel begrijp dat mbt een relatie geloofsovertuiging, seks een reden is om er niet aan te beginnen.

Bedoelde in mijn vorige post meer de instelling van mensen algmeen gezien tegenover anders uitziende/denkende mensen

Ik vind pfenisbaron erg haatdragend en generaliserend (wat een cliché dit woord) overkomen als het om de islaam gaat, vrouwen met hoofddoek etc.
pi_90816325
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik ben inherrent lui, ik lees mogen wel :P
Ik zou wat nuttigs gaan doen met je tijd :) (no offence, all from love)
  maandag 3 januari 2011 @ 22:33:48 #129
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90816345
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik schreef eerder dat ik wel begrijp dat mbt een relatie geloofsovertuiging, seks een reden is om er niet aan te beginnen.

Bedoelde in mijn vorige post meer de instelling van mensen algmeen gezien tegenover anders uitziende/denkende mensen

Ik vind pfenisbaron erg haatdragend en generaliserend (wat een cliché dit woord) overkomen als het om de islaam gaat, vrouwen met hoofddoek etc.
Dan schat je me toch echt verkeerd in. Je weet niet half hoe haatdragend de Jan Modaal en lager opgeleide autochtonen zijn jegens moslims.
pi_90816354
Vraag: woon je op jezelf, en kom je uit een strenge familie of niet?
  maandag 3 januari 2011 @ 22:34:20 #131
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90816376
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik zou wat nuttigs gaan doen met je tijd :) (no offence, all from love)
Ik heb het gelezen, wow je hebt echt wel een interessante kijk erop :D
En tijd is over rated, als mensen hier wat nuttigs zouden doen zaten we hier nu niet ;)

Maar een moslima die op Nederlandse mannen valt, dat lijkt me wel erg moeilijk met je familie, veel sterkte! :) Er is overigens niets mis met 1.60m lang zijn, beter dan 1.85, dat schrikt mannen af ;)
pi_90816400
Moslims zijn vaak ook haatdragend naar Nederlanders hoor, laten we dat niet vergeten
pi_90816500
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraag: woon je op jezelf, en kom je uit een strenge familie of niet?
Ik heb twee scheve voortanden, waarvan er één mist, mijn haar had ik op die foto met een strijkijzer plat gemaakt, en ik heb een hardnekkige wrat op mijn neus. bovendien zijn mijn nagels geel en ben ik in het echt 1.40m en ik heb het een-wenkbrauw-syndroom

Maar ik kom uit de rimboe. hoezo?
  maandag 3 januari 2011 @ 22:36:25 #134
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90816511
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Moslims zijn vaak ook haatdragend naar Nederlanders hoor, laten we dat niet vergeten
Zeker weten, ik zie het elke dag als ik weer langs het station kom :')
  maandag 3 januari 2011 @ 22:36:58 #135
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90816546
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik heb twee scheve voortanden, waarvan er één mist, mijn haar had ik op die foto met een strijkijzer plat gemaakt, en ik heb een hardnekkige wrat op mijn neus. bovendien zijn mijn nagels geel en ben ik in het echt 1.40m en ik heb het een-wenkbrauw-syndroom

En dan nog fotogeniek zijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90816567
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Zeker weten, ik zie het elke dag als ik weer langs het station kom :')
quote:

[..]

Kben serieus.
pi_90816628
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Kben serieus.
bespaar je de horror, ik ook!
  maandag 3 januari 2011 @ 22:38:55 #138
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90816673
quote:

[..]

Je laat je nu kennen. Je mening wordt naar jouw inzicht niet gerespecteerd en je staat niet open voor enige discussie en gaat over tot ongefundeerd geschreeuw. Iwannebehigh was volgens mij serieus en behulpzaam, maar dat zie je niet in je achterlijkheid.
Met alle respect, maar je hebt voor mij afgedaan dit topic. Ik begrijp volledig waarom mannen alle contact stoppen na enkele dates.
pi_90816679
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

bespaar je de horror, ik ook!
Ik geloof je, you know why..
anders zou je dit niet posten!
pi_90816763
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Je laat je nu kennen. Je mening wordt naar jouw inzicht niet gerespecteerd en je staat niet open voor enige discussie en gaat over tot ongefundeerd geschreeuw. Iwannebehigh was volgens mij serieus en behulpzaam, maar dat zie je niet in je achterlijkheid.
Met alle respect, maar je hebt voor mij afgedaan dit topic. Ik begrijp volledig waarom mannen alle contact stoppen na enkele dates.
Ben ik het serieus mee eens.
pi_90816843
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Met alle respect, maar je hebt voor mij afgedaan :')dit topic. Ik begrijp volledig waarom mannen alle contact stoppen na enkele dates.
als de rest (afgezien van dikgedrkte) je gelukkig maakt, vind ik het goed hoor jongen. Slaap lekker zo straks he ;)
pi_90816905
Wil je nog serieus antw geven dan?
pi_90816932
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ben ik het serieus mee eens.
waarom wil je weten waar ik woon? ik vind het nou niet zo verstandig mijn prive gegevens aan jou te verstrekken na je berichtgeschiedenis gelezen te hebben. Ik bedankte je eerder voor je open minded manier van reageren. Maar er zijn grenzen.
pi_90816970
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

waarom wil je weten waar ik woon? ik vind het nou niet zo verstandig mijn prive gegevens aan jou te verstrekken na je berichtgeschiedenis gelezen te hebben. Ik bedankte je eerder voor je open minded manier van reageren. Maar er zijn grenzen.
Zo ey, je bent wel arrogant en dat meen ik. Ik vroeg: woon je op jezelf en zijn je ouders streng.
pi_90817046
En dat terwijl ik nog duidelijk heb gezegd dat ik je zeker niet aantrekkelijk vindt.
pi_90817141
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Dat is lief van je, maar dat is niet zo.

1,60m is inderdaad erg klein voor een vrouw t.o.v. een Nederlandse man. Alhoewel ik met mijn 1,95m wel eens een vriendin gehad heb van 1,65m :D
Was niet echt praktisch, maar dat was niet de reden dat het niets werd :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90817150
quote:
PM me je msn waar kom je vandaan?
Of zijn jullie misschien gewoon vergeetachtig :) In navolging van quote vroeg jij inderdaad of ik op mezelf woonde. Als je die twee vragen combineert (doe ik automatisch) gaat er zo'n alarm ringen in mijn hoofd

Maar, als ik arrogant overkom dan en je alsnog verkeerd begrepen heb, dan spijt me dat.
pi_90817164
Dan vraag ik het. Ik heb geen rare berichtgeschiedenis. Anders kunnen we je toch ook niet helpen? Woon je nog thuis en hoe kijken je ouders aan tegen dit alles?

Omdat je iets aan ons vraagt wat we vanaf een pcscherm moeten beantwoorden zonder achtergrondinformatie of in ieder geval weinig info worden er gewoon wat vragen gesteld om een beetje een beeld van je te krijgen. De meesten bedoelen het echt niet zo slecht als dat jij het opvat hoor.

Lijken me 2 hele legitieme vragen en ik vraag heus niet naar je adres. Met het antwoord 'ja' of 'nee op de eerste vraag kan echt niet achterhaald worden waar je woont en de tweede vraag lijkt me ook volkomen redelijk gezien je van oorsprong Marokkaanse bent.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:49:38 #149
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90817321
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Of zijn jullie misschien gewoon vergeetachtig :) In navolging van quote vroeg jij inderdaad of ik op mezelf woonde. Als je die twee vragen combineert (doe ik automatisch) gaat er zo'n alarm ringen in mijn hoofd

Maar, als ik arrogant overkom dan en je alsnog verkeerd begrepen heb, dan spijt me dat.
Excuses richting mijn persoontje zouden ook wel op zijn plaats zijn, gezien je uitingen in dit topic. Ik was er puur om je hulpvaardig te zijn. Niet om door mijn openheid een stempel door jou opgedrukt te krijgen en door jou alles op een ridicule manier geïnterpreteerd te zien worden.
pi_90817335
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Heb er nu dus 144 ?
Skippy :W

Nog steeds eeuwig vrijgezel? Ikke wel :P
Zelfs tijdens oud en nieuw kon ik geen dronken vrouwen versieren _O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night