Je bent gek hoor, heb je foto gezien. (mits jij dit echt was - je avatar) Je ziet er knap uit, daar kan het echt niet aan liggen. Wat zijn nou 4 pogingen. Dat is niets.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Dat is in mijn geval een handicap te noemen want, ze vallen niet voor mij.
En ik kan maar niet begrijpen waarom het mij nog niet gelukt is er één te strikken (gniffel)
Mijn ervaring is nog altijd hetzelfde (4x poging gewaagd): man flirt, ik toon initiatief en na een aantal dagen blijft contact van zijn kant uit. En ALTIJD zoeken ze pas na een aantal weken weer contact op. Op de een of andere manier heeft dat passief doen een destructief effect op mijn gevoelens voor zo iemand.
Ik weet zeker dat ik niet te hoog grijp, in tegendeel. Ik snap alleen niet waarom er niemand is die er écht voor gaat.
Ik kan moeilijk aan jullie vragen wat ik moet doen hea
(maar ik doe het toch)
Als je die man zo leuk vind kun je zelf ook actie ondernemen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
En ik kan maar niet begrijpen waarom het mij nog niet gelukt is er één te strikken (gniffel)
Mijn ervaring is nog altijd hetzelfde (4x poging gewaagd): man flirt, ik toon initiatief en na een aantal dagen blijft contact van zijn kant uit. En ALTIJD zoeken ze pas na een aantal weken weer contact op. Op de een of andere manier heeft dat passief doen een destructief effect op mijn gevoelens voor zo iemand.
Ik weet zeker dat ik niet te hoog grijp, in tegendeel. Ik snap alleen niet waarom er niemand is die er écht voor gaat.
Ik kan moeilijk aan jullie vragen wat ik moet doen hea
(maar ik doe het toch)
dat was ik inderdaad, maar zó mooi ben ik niet. ik zie er normaal uit. bovendien ben ik klein....quote:Op maandag 3 januari 2011 19:31 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Je bent gek hoor, heb je foto gezien. (mits jij dit echt was - je avatar) Je ziet er knap uit, daar kan het echt niet aan liggen. Wat zijn nou 4 pogingen. Dat is niets.
Geloof me, echt helemaal niets mis met je lengte.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
dat was ik inderdaad, maar zó mooi ben ik niet. ik zie er normaal uit. bovendien ben ik klein....(1.60)
Je zal beladen worden met complimentjes over je uiterlijkquote:Hoe 'hoerig' dit ook mag klinken, als jij een foto van jezelf zou uploaden @ fotoboek zou je geen aandacht tekort komen.
Das juist best wel IPH.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
dat was ik inderdaad, maar zó mooi ben ik niet. ik zie er normaal uit. bovendien ben ik klein....(1.60)
Want? Waar ligt de handicap volgens jou dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Ik denk dat Nederlandse mannen meer down to earth zijn. Ik val op het karakter en niet zozeer het uiterlijk. Bovendien hebben Nederlandse mannen meestal altijd een hobby/fascinatie/obsessie voor iets interessants naast het werk. Ik weet niet haha klinkt gek, maar ik vind dat soort dingen prachtig! En vooral als ze dat met jou willen delen, er alles over willen vertellen .... maak me maar uit voor gek, i knowquote:Op maandag 3 januari 2011 19:33 schreef Confession het volgende:
Wat is er dan zo leuk aan nederlandse mannen, en aan de rest niet?
wat bedoel je sowieso met nederlandse mannen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse mannen meer down to earth zijn. Ik val op het karakter en niet zozeer het uiterlijk. Bovendien hebben Nederlandse mannen meestal altijd een hobby/fascinatie/obsessie voor iets interessants naast het werk. Ik weet niet haha klinkt gek, maar ik vind dat soort dingen prachtig! En vooral als ze dat met jou willen delen, er alles over willen vertellen .... maak me maar uit voor gek, i know
Nee hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
24.... Nooit eerder een vriend gehad. Is dat vreemd?
Dat doe ik ook écht wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Als je die man zo leuk vind kun je zelf ook actie ondernemen?
Of zit je nog vastgeroest in de middeleeuwen?
Waarom wacht je dan een paar weken?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:48 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dat doe ik ook écht wel.
Dat is lief van je, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Geloof me, echt helemaal niets mis met je lengte.Mooie lengte hoor.
En wat ik in mijn vorige post ook nog toe had gevoegd:
[..]
Je zal beladen worden met complimentjes over je uiterlijk.
Simpel,geen interesse,kan gebeuren.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar dat is niet zo.
Ik heb een keer, omdat ik het compleet niet begreep, gevraagd wat ik verkeerd doe XD En of diegene zich misschien stoort aan mijn gedrag (sms-en, bellen) Daarop kreeg ik een sms terug: ik stoor me ab-so-luut niet aan je gedrag!! En dan denk ik; ..... waar ligt het dan aan?!!! Serieus, ik weet het echt niet
Hoe kom je erbij dat je iets verkeerd doet dan. Je lijkt mij eerder onzeker, je doet niets verkeerd, maar je bent onzeker.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik heb een keer, omdat ik het compleet niet begreep, gevraagd wat ik verkeerd doe XD En of diegene zich misschien stoort aan mijn gedrag (sms-en, bellen) Daarop kreeg ik een sms terug: ik stoor me ab-so-luut niet aan je gedrag!! En dan denk ik; ..... waar ligt het dan aan?!!! Serieus, ik weet het echt niet
Sorry, dat ik zo weinig vertelde over mijn achtergrond. Jeez hahaquote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wat bedoel je sowieso met nederlandse mannen?
Wat voor niet-nederlandse??? Mannen vallen er wel op jou?
Wat ben je zelf?
Geef ons eens wat achtergrond. Je vraagt waarom niet en verteld niks over waarop ze (allemaal...) niet vallen.
Het ligt eraan dat je het initiatief niet neemt en alleen maar afwacht.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die zin hebben om oa Moslim te worden en hun kinderen Marokkaanse namen te geven,wat nog steeds vaak gebeurt.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Sorry, dat ik zo weinig vertelde over mijn achtergrond. Jeez haha
Ik ben zelf Marokkaanse. Maar het was eigenlijk de bedoeling dat het over 'jullie' ging. Wat doen jullie in geval van interesse voor een vrouw? Nederlandse mannen zijn doorgaands toch heel open over gevoelens? :S
Ik denk dat ik de rest van je vragen in een andere post beantwoord heb
Jij bedoeld dus blanke Nederlandse mannen (moet ik zelf invullen). Nogal generaliserend....quote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Sorry, dat ik zo weinig vertelde over mijn achtergrond. Jeez haha
Ik ben zelf Marokkaanse. Mayar het was eigenlijk de bedoeling dat het over 'jullie' ging. Wat doen jullie in geval van interesse voor een vrouw? Nederlandse mannen zijn doorgaands toch heel open over gevoelens? :S
Ik denk dat ik de rest van je vragen in een andere post beantwoord heb
Lol,ja want alle knappe vrouwen hebben knappe partnersquote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Het is toch heel reeel te denken dat je die als lelijke man (gniffel) toch niet kunt krijgen, doorgaands.... denk ik.
Ik denk niet dat mannen (of vrouwen, btw) heel bewust besluiten dat ze 'beter moeten kunnen krijgen', maar zich gewoon oprecht niet aangetrokken voelen. En dan kun je het innerlijk nog zo belangrijk vinden, als je je niet aangetrokken voelt wordt je niet verliefd.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er normaal uit zie, volgens mij. Maar, de mannen op wie ik val zijn totaal niet mooi. Wel heel erg intelligent vaak. Dus waarom zouden zij dan wel perse voor een mooie vrouw moeten gaan. Het is toch heel reeel te denken dat je die als lelijke man (gniffel) toch niet kunt krijgen, doorgaands.... denk ik.
Zou kunnen. Relaties met Marokkanen zijn vaak ingewikkeld. En toch lijkt me dat sterk... Je laat je toch niet afschrikken als je iemand leuk vind?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef moomoo het volgende:
Lijkt me duidelijk, ze zijn bang voor represailles van je familie. No offense.
Ja, .. jammer.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die zin hebben om oa Moslim te worden en hun kinderen Marokkaanse namen te geven,wat nog steeds vaak gebeurt.
Ja, waarschijnlijk wel ;P Maar ik begrijp jequote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bedoeld dus blanke Nederlandse mannen (moet ik zelf invullen). Nogal generaliserend....
Ik ben doorgaans heel open over mijn gevoelens, maar als ik vanuit mijzelf zou moeten praten waarom ik een Marokkaanse meid niet hoef, ben ik ws een botte, arrogante en vooral discriminerende lul, dus dat doe ik niet in iemands gezicht. Dan zeg ik liever dat ze niet mijn type is.
Niet? Ik denk wel altijd te weten wanneer iemand te hoog gegrepen is :S En dan laat ik het ook, hoe verliefd ik ook benquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mannen (of vrouwen, btw) heel bewust besluiten dat ze 'beter moeten kunnen krijgen', maar zich gewoon oprecht niet aangetrokken voelen. En dan kun je het innerlijk nog zo belangrijk vinden, als je je niet aangetrokken voelt wordt je niet verliefd.
Gaat overigens niet per se over jou, maar gewoon in het algemeen.
oow noo not you again!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef Jolene22 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid en ook om in te gaan op de aannames of hoe je het noemen wilt: de dingen die hier geroepen worden, dat de mannen dan ook moslim moeten worden en eventuele kinderen een Marokkaanse naam moeten geven, zou jij dat ook van je vriend vragen?
Waha echt welquote:
Laat dat dan snel genoeg doorschemeren,ik denk dat je dan veel meer kans maakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
oow noo not you again!
Maar nee, ik zou een ander nooit willen veranderen. Bovendien houdt je daarmee jezelf voor de gek. En stel je je partner voor een onmogelijke missie. Je bereikt er niks mee
Maak je daar maar niet druk over. Je bent knap. Punt.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |