abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90806114
Dat is in mijn geval een handicap te noemen want, ze vallen niet voor mij.

En ik kan maar niet begrijpen waarom het mij nog niet gelukt is er één te strikken (gniffel)

Mijn ervaring is nog altijd hetzelfde (4x poging gewaagd): man flirt, ik toon initiatief en na een aantal dagen blijft contact van zijn kant uit. En ALTIJD zoeken ze pas na een aantal weken weer contact op. Op de een of andere manier heeft dat passief doen een destructief effect op mijn gevoelens voor zo iemand.

Ik weet zeker dat ik niet te hoog grijp, in tegendeel. Ik snap alleen niet waarom er niemand is die er écht voor gaat.

Ik kan moeilijk aan jullie vragen wat ik moet doen hea :P
(maar ik doe het toch)
pi_90806269
quote:
13s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

En ik kan maar niet begrijpen waarom het mij nog niet gelukt is er één te strikken (gniffel)

Mijn ervaring is nog altijd hetzelfde (4x poging gewaagd): man flirt, ik toon initiatief en na een aantal dagen blijft contact van zijn kant uit. En ALTIJD zoeken ze pas na een aantal weken weer contact op. Op de een of andere manier heeft dat passief doen een destructief effect op mijn gevoelens voor zo iemand.

Ik weet zeker dat ik niet te hoog grijp, in tegendeel. Ik snap alleen niet waarom er niemand is die er écht voor gaat.

(maar ik doe het toch)
Je bent gek hoor, heb je foto gezien. (mits jij dit echt was - je avatar) Je ziet er knap uit, daar kan het echt niet aan liggen. Wat zijn nou 4 pogingen. Dat is niets. :)

Hoe 'hoerig' dit ook mag klinken, als jij een foto van jezelf zou uploaden @ fotoboek zou je geen aandacht tekort komen.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90806354
En waar komt TS vandaan dan?
  maandag 3 januari 2011 @ 19:33:10 #4
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_90806381
Dat ze hallo zeggen wil niet betekenen dat ze flirten he!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 3 januari 2011 @ 19:33:35 #5
167595 mirved
Infobesitas
pi_90806403
4x ? hoe oud ben je als ik vragen mag.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_90806420
Wat is er dan zo leuk aan nederlandse mannen, en aan de rest niet?
  maandag 3 januari 2011 @ 19:34:00 #7
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90806427
quote:

(maar ik doe het toch)
Als je die man zo leuk vind kun je zelf ook actie ondernemen?
Of zit je nog vastgeroest in de middeleeuwen? :')
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_90806430
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:31 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Je bent gek hoor, heb je foto gezien. (mits jij dit echt was - je avatar) Je ziet er knap uit, daar kan het echt niet aan liggen. Wat zijn nou 4 pogingen. Dat is niets. :)
dat was ik inderdaad, maar zó mooi ben ik niet. ik zie er normaal uit. bovendien ben ik klein.... :( (1.60)
pi_90806471
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

dat was ik inderdaad, maar zó mooi ben ik niet. ik zie er normaal uit. bovendien ben ik klein.... :( (1.60)
Geloof me, echt helemaal niets mis met je lengte. :) Mooie lengte hoor.
En wat ik in mijn vorige post ook nog toe had gevoegd:

quote:
Hoe 'hoerig' dit ook mag klinken, als jij een foto van jezelf zou uploaden @ fotoboek zou je geen aandacht tekort komen.
Je zal beladen worden met complimentjes over je uiterlijk :).
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 19:39:10 #10
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_90806498
quote:

[..]

Das juist best wel IPH. ^O^.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:40:19 #11
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_90806552
Wat is TS d'r afkomst dan? :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_90806565
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:32 schreef Socios het volgende:
En waar komt TS vandaan dan?
Socios! :D Ik pm je
pi_90806633
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Socios! :D Ik pm je
Okay. :D
  maandag 3 januari 2011 @ 19:42:13 #14
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_90806668
quote:
Want? Waar ligt de handicap volgens jou dan?
pi_90806709
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:33 schreef Confession het volgende:
Wat is er dan zo leuk aan nederlandse mannen, en aan de rest niet?
Ik denk dat Nederlandse mannen meer down to earth zijn. Ik val op het karakter en niet zozeer het uiterlijk. Bovendien hebben Nederlandse mannen meestal altijd een hobby/fascinatie/obsessie voor iets interessants naast het werk. Ik weet niet haha klinkt gek, maar ik vind dat soort dingen prachtig! En vooral als ze dat met jou willen delen, er alles over willen vertellen .... maak me maar uit voor gek, i know
  maandag 3 januari 2011 @ 19:43:03 #16
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_90806716
Waar 's mijn PM dan? ;(
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_90806909
quote:
Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik denk dat Nederlandse mannen meer down to earth zijn. Ik val op het karakter en niet zozeer het uiterlijk. Bovendien hebben Nederlandse mannen meestal altijd een hobby/fascinatie/obsessie voor iets interessants naast het werk. Ik weet niet haha klinkt gek, maar ik vind dat soort dingen prachtig! En vooral als ze dat met jou willen delen, er alles over willen vertellen .... maak me maar uit voor gek, i know
wat bedoel je sowieso met nederlandse mannen?
Wat voor niet-nederlandse??? Mannen vallen er wel op jou?
Wat ben je zelf?

Geef ons eens wat achtergrond. Je vraagt waarom niet en verteld niks over waarop ze (allemaal...) niet vallen.
pi_90806950
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:33 schreef mirved het volgende:
4x ? hoe oud ben je als ik vragen mag.
24.... Nooit eerder een vriend gehad. Is dat vreemd?
pi_90806992
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

24.... Nooit eerder een vriend gehad. Is dat vreemd?
Nee hoor. :)
pi_90807009
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Als je die man zo leuk vind kun je zelf ook actie ondernemen?
Of zit je nog vastgeroest in de middeleeuwen? :')
Dat doe ik ook écht wel.
pi_90807039
Ben jij trouwens half bloedje prodent?
pi_90807043
stuur mij maar een PM TS ik maak nagenoeg het zelfde mee als jou alleen dan met het vrouwelijke geslacht!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 3 januari 2011 @ 19:49:28 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90807051
Pak zelf anders het initiatief, dat schijnt te werken. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 03-01-2011 19:54:53 ]
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:50:21 #24
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90807094
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:48 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Dat doe ik ook écht wel.
Waarom wacht je dan een paar weken?
Onderneem zelf actie!
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_90807162
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Geloof me, echt helemaal niets mis met je lengte. :) Mooie lengte hoor.
En wat ik in mijn vorige post ook nog toe had gevoegd:

[..]

Je zal beladen worden met complimentjes over je uiterlijk :).
Dat is lief van je, maar dat is niet zo.

Ik heb een keer, omdat ik het compleet niet begreep, gevraagd wat ik verkeerd doe XD En of diegene zich misschien stoort aan mijn gedrag (sms-en, bellen) Daarop kreeg ik een sms terug: ik stoor me ab-so-luut niet aan je gedrag!! En dan denk ik; ..... waar ligt het dan aan?!!! Serieus, ik weet het echt niet
  maandag 3 januari 2011 @ 19:52:39 #26
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90807203
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik heb een keer, omdat ik het compleet niet begreep, gevraagd wat ik verkeerd doe XD En of diegene zich misschien stoort aan mijn gedrag (sms-en, bellen) Daarop kreeg ik een sms terug: ik stoor me ab-so-luut niet aan je gedrag!! En dan denk ik; ..... waar ligt het dan aan?!!! Serieus, ik weet het echt niet
Simpel,geen interesse,kan gebeuren.
pi_90807259
quote:

[..]

Hoe kom je erbij dat je iets verkeerd doet dan. Je lijkt mij eerder onzeker, je doet niets verkeerd, maar je bent onzeker.

Als iemand niets van zich laat horen, hoeft dat helemaal niet aan jou te liggen.
pi_90807264
Ondanks dat ik wel snap dat als je pas veel later eens wordt aangesproken door iemand, daar geen zin meer in hebt... waarom probeer je het niet eens?

Dus tegen je principes in, enkel om het 1 of 2 keer te proberen. Misschien waren ze druk met andere en hadden de ex-dates graag wat gedaan, maar hadden ze de tijd niet.

Je wil zo graag merk ik op, zoals je hier over laat komen. Moet toch best te lukken zijn voor elke meid en 24 is sowieso een leeftijd dat erg interessant is voor veel jongens/mannen.

Aan de andere kant, jouw doelgroep zou (traditigewijs) ongeveer 25-26+ zijn. Mannen die werken en je niet zomaar tegen komt. Deze zijn dan weer te bereiken via online daten. Online daten bepaal jij je eisen...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_90807301
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

wat bedoel je sowieso met nederlandse mannen?
Wat voor niet-nederlandse??? Mannen vallen er wel op jou?
Wat ben je zelf?

Geef ons eens wat achtergrond. Je vraagt waarom niet en verteld niks over waarop ze (allemaal...) niet vallen.
Sorry, dat ik zo weinig vertelde over mijn achtergrond. Jeez haha

Ik ben zelf Marokkaanse. Maar het was eigenlijk de bedoeling dat het over 'jullie' ging. Wat doen jullie in geval van interesse voor een vrouw? Nederlandse mannen zijn doorgaands toch heel open over gevoelens? :S

Ik denk dat ik de rest van je vragen in een andere post beantwoord heb
  maandag 3 januari 2011 @ 19:54:43 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90807319
quote:

[..]

Het ligt eraan dat je het initiatief niet neemt en alleen maar afwacht.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_90807419
Ik ken persoonlijk ook weinig mannen om me heen die positief staan tegenover een relatie met een Marrokaanse of Turkse vrouw. Eigenlijk geen. Staan er niet voor open. Kan volkomen losstaan van jou je hoeft niet per se iets verkeerds te doen. Kwestie van voorkeur.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:57:30 #32
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90807441
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik ben zelf Marokkaanse. Maar het was eigenlijk de bedoeling dat het over 'jullie' ging. Wat doen jullie in geval van interesse voor een vrouw? Nederlandse mannen zijn doorgaands toch heel open over gevoelens? :S

Ik denk niet dat er veel mannen zijn die zin hebben om oa Moslim te worden en hun kinderen Marokkaanse namen te geven,wat nog steeds vaak gebeurt.
pi_90807528
quote:
Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik ben zelf Marokkaanse. Mayar het was eigenlijk de bedoeling dat het over 'jullie' ging. Wat doen jullie in geval van interesse voor een vrouw? Nederlandse mannen zijn doorgaands toch heel open over gevoelens? :S

Jij bedoeld dus blanke Nederlandse mannen (moet ik zelf invullen). Nogal generaliserend....

Ik ben doorgaans heel open over mijn gevoelens, maar als ik vanuit mijzelf zou moeten praten waarom ik een Marokkaanse meid niet hoef, ben ik ws een botte, arrogante en vooral discriminerende lul, dus dat doe ik niet in iemands gezicht. Dan zeg ik liever dat ze niet mijn type is.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:00:45 #34
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90807613
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]
Het is toch heel reeel te denken dat je die als lelijke man (gniffel) toch niet kunt krijgen, doorgaands.... denk ik.
Lol,ja want alle knappe vrouwen hebben knappe partners :')
Your realitycheck just bounced.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:02:09 #35
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_90807698
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er normaal uit zie, volgens mij. Maar, de mannen op wie ik val zijn totaal niet mooi. Wel heel erg intelligent vaak. Dus waarom zouden zij dan wel perse voor een mooie vrouw moeten gaan. Het is toch heel reeel te denken dat je die als lelijke man (gniffel) toch niet kunt krijgen, doorgaands.... denk ik.
Ik denk niet dat mannen (of vrouwen, btw) heel bewust besluiten dat ze 'beter moeten kunnen krijgen', maar zich gewoon oprecht niet aangetrokken voelen. En dan kun je het innerlijk nog zo belangrijk vinden, als je je niet aangetrokken voelt wordt je niet verliefd.

Gaat overigens niet per se over jou, maar gewoon in het algemeen.
pi_90807765
Als je verliefd wordt op een meid, maakt het echt niet uit of ze marokkaans is of niet. Dan zoek je wel een manier om toch samen te zijn. En ja, ik ken er een aantal waarbij dat gewoon prima samen gaat, zonder gezeur van geloof en familie.

Het hangt er natuurlijk vanaf hoe TS overkomt, of ze overkomt als een streng gelovige moslima, of gewoon als een normaal meisje. Zit haar familie ook nog méé als je haar leert kennen, wat zou je dan tegen houden. Niet alle marokkaanse mensen zijn lastig hoor, als je je verdiept in de persoon, kom je er gauw genoeg achter of zoiets kan werken of niet :).

Als iemand je dumpt op basis van vooroordelen, dan wil je al niet bij deze persoon zijn TS. Dus wat dat betreft....
pi_90807833
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef moomoo het volgende:
Lijkt me duidelijk, ze zijn bang voor represailles van je familie. No offense.
Zou kunnen. Relaties met Marokkanen zijn vaak ingewikkeld. En toch lijkt me dat sterk... Je laat je toch niet afschrikken als je iemand leuk vind?
  maandag 3 januari 2011 @ 20:05:08 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90807859
Schoon en volgende die een suffe opmerking maakt of om foto vraagt krijgt met mij te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 januari 2011 @ 20:07:27 #39
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_90807974
Dat was geen suffe opmerking, ik denk echt dat het een reden kan zijn. Ligt er een beetje aan hoe de familie van TS is/overkomt.
pi_90808171
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel mannen zijn die zin hebben om oa Moslim te worden en hun kinderen Marokkaanse namen te geven,wat nog steeds vaak gebeurt.
Ja, .. jammer.

En ook wel begrijpelijk eigenlijk
pi_90808356
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij bedoeld dus blanke Nederlandse mannen (moet ik zelf invullen). Nogal generaliserend....

Ik ben doorgaans heel open over mijn gevoelens, maar als ik vanuit mijzelf zou moeten praten waarom ik een Marokkaanse meid niet hoef, ben ik ws een botte, arrogante en vooral discriminerende lul, dus dat doe ik niet in iemands gezicht. Dan zeg ik liever dat ze niet mijn type is.
Ja, waarschijnlijk wel ;P Maar ik begrijp je
pi_90808492
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef moomoo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mannen (of vrouwen, btw) heel bewust besluiten dat ze 'beter moeten kunnen krijgen', maar zich gewoon oprecht niet aangetrokken voelen. En dan kun je het innerlijk nog zo belangrijk vinden, als je je niet aangetrokken voelt wordt je niet verliefd.

Gaat overigens niet per se over jou, maar gewoon in het algemeen.
Niet? Ik denk wel altijd te weten wanneer iemand te hoog gegrepen is :S En dan laat ik het ook, hoe verliefd ik ook ben
pi_90808508
Even uit nieuwsgierigheid en ook om in te gaan op de aannames of hoe je het noemen wilt: de dingen die hier geroepen worden, dat de mannen dan ook moslim moeten worden en eventuele kinderen een Marokkaanse naam moeten geven, zou jij dat ook van je vriend vragen?
pi_90808699
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef Jolene22 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid en ook om in te gaan op de aannames of hoe je het noemen wilt: de dingen die hier geroepen worden, dat de mannen dan ook moslim moeten worden en eventuele kinderen een Marokkaanse naam moeten geven, zou jij dat ook van je vriend vragen?
oow noo not you again! :P

Maar nee, ik zou een ander nooit willen veranderen. Bovendien houdt je daarmee jezelf voor de gek. En stel je je partner voor een onmogelijke missie. Je bereikt er niks mee :)
pi_90809079
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Waha echt wel :D. BOE
Meiden als jij leveren heel vaak hele interessante posts op dus ik volg je hoor :D

Om niet off topic te verzanden. Denk dat het van achter de pctjes best lastig in te schatten is waarom het niet lukt. Heb je zelf echt geen enkel idee?
  maandag 3 januari 2011 @ 20:28:09 #46
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90809252
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Maar nee, ik zou een ander nooit willen veranderen. Bovendien houdt je daarmee jezelf voor de gek. En stel je je partner voor een onmogelijke missie. Je bereikt er niks mee :)
Laat dat dan snel genoeg doorschemeren,ik denk dat je dan veel meer kans maakt.
pi_90809716
-note-

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 03-01-2011 21:39:07 ]
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
  maandag 3 januari 2011 @ 20:41:18 #48
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90810046
-note-

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 03-01-2011 21:39:47 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 20:42:17 #49
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90810097
-note-

[ Bericht 86% gewijzigd door Re op 03-01-2011 21:40:22 ]
pi_90810409
quote:

[..]

Maak je daar maar niet druk over. Je bent knap. Punt.
Maar waarschijnlijk wil je geen jongen die jou alleen maar mooi vindt.

Je zegt dat je niet de hoog grijpt, integendeel. Misschien interpreteer ik het verkeerd, maar het klinkt alsof je die jongens niet echt super vond. Dat kan meespelen in hoe zij zich opstellen tegenover jou.

Ga gewoon rustig op zoek naar een echt leuke jongen. Wie weet kom je er één tegen, of misschien op Fok of een datingsite...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')