Lees mijn post hierboven even, daarin verklaar ik me nader. Door met een vrouwtje met hoofddoek bij ouders/vrienden aan te komen zou ik me identificeren met dergelijke opvattingen. En daar pas ik voor. Zonder énige twijfel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Heb je vroeger klappen gehad van een allochtone moslim ofzo. Waar komt al die frustratie vandaan? Of ben je gewoon een kleinzielig en ziek mannetje? Ik begrijp je motivatie om anderen belachelijk te maken niet zo maar verklaar je nader? :S
te weinig sex.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Heb je vroeger klappen gehad van een allochtone moslim ofzo. Waar komt al die frustratie vandaan?
Ik ga er gewoon een open gesrpek over houden als de gelegenheid zich daarvoor leent. En als dat een reden is, dan is dat hun goed recht maar dan ben ik plotseling genezen. Een soort win-win situatie.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef Amabo het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het probleem ligt. Laten zien dat je geïnteresseerd bent is goed maar met mate. Het is inderdaad niet het "leukste" maar just go with it. Verwarring hoort erbij, dat houdt het spannend.
Je "achtergrond" zou er eigenlijk niet zoveel toe moeten doen. Misschien praat ik te makkelijk omdat ik zelf veel marokkaanse vrienden heb, een marokkaans meisje als vriendin heb gehad en het voor mij geen probleem zou zijn. Maar als voor die jongen, je achtergrond een probleem is, dan weet je toch al genoeg? Als hij je echt leuk vindt dan laat hij dat wel blijken "ondanks" je achtergrond.
Dus, jij vind dat je iemand belachelijk mag maken als je je niet kunt identificeren met diens geloofovertuiging?! Want daar vroeg ik naar; waar komt die drang vandaan een onschuldige vrouw zo te vernederen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Lees mijn post hierboven even, daarin verklaar ik me nader. Door met een vrouwtje met hoofddoek bij ouders/vrienden aan te komen zou ik me identificeren met dergelijke opvattingen. En daar pas ik voor. Zonder énige twijfel.
En nee, ik heb nooit klappen gehad van een moslim(a). Wel een relatie met een Iraanse, en diverse ergernissen van straattuig. Maar ik koester nog immer geen enkel vooroordeel en dat hoop ik zo te houden.
i was wrong!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef moomoo het volgende:
Even teruglezen, is al uitgelegd.
Iets met dat we down to earth zijn en leuke intresses hebben ofzoiets.
Waarom leg je me dergelijke verwijten in de mond?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dus, jij vind dat je iemand belachelijk mag maken als je je niet kunt identificeren met diens geloofovertuiging?! Want daar vroeg ik naar; waar komt die drang vandaan een onschuldige vrouw zo te vernederen.
Weet je wat me zo irriteert, dat mensen zo superieur ingesteld lijken te zijn. Soms onbewust ofzo. Aangeleerd misschien? Waarom leren mensen niet dat diversiteit vereikend kan zijn. Want dat is het echt, haat maakt oppervlakkig. Omdat je niet lijkt te begrijpen dat elk persoon het recht heeft eigen keuzes te maken die hem of haar gelukkig maken, maar daarom niet perse achterlijker zijn dan die van jou. Snap je wat ik bedoel? Als je zoekt naar waarom mensen bepaalde keuzes maken, leer je daar innerlijk van groeien. Denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 22:13 schreef moomoo het volgende:
[..]
Nou niet gaan denken dat die jokers hier op Fok namens iedereen spreken he :p
Nederlanders zijn net Marokkanen.quote:
PM me je msn waar kom je vandaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Weet je wat me zo irriteert, dat mensen zo superieur ingesteld lijken te zijn. Soms onbewust ofzo. Aangeleerd misschien? Waarom leren mensen niet dat diversiteit vereikend kan zijn. Want dat is het echt, haat maakt oppervlakkig. Omdat je niet lijkt te begrijpen dat elk persoon het recht heeft eigen keuzes te maken die hem of haar gelukkig maken, maar daarom niet perse achterlijker zijn dan die van jou. Snap je wat ik bedoel? Als je zoekt naar waarom mensen bepaalde keuzes maken, leer je daar innerlijk van groeien. Denk ik
Ik heb ook heel veel geleerd van (de fantasie die ik over) Nederlanders (had en zelf gecreeerd heb)
Dus ik denk wel dat dit een soort kleine weergave is van wat zich buiten de muren van fok afspeelt.
Misschien ligt dat puur aan jouw onzekerheid.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Weet je wat me zo irriteert, dat mensen zo superieur ingesteld lijken te zijn.
Wat JOU ontbeert, is inlevingsvermogen in andere mensen en daardoor valt er geen gelijkwaardige discussie met je te voeren. En nu zou ik prachtig kunnen generaliseren, maar dat laat ik achterwege.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Weet je wat me zo irriteert, dat mensen zo superieur ingesteld lijken te zijn. Soms onbewust ofzo. Aangeleerd misschien? Waarom leren mensen niet dat diversiteit vereikend kan zijn. Want dat is het echt, haat maakt oppervlakkig. Omdat je niet lijkt te begrijpen dat elk persoon het recht heeft eigen keuzes te maken die hem of haar gelukkig maken, maar daarom niet perse achterlijker zijn dan die van jou. Snap je wat ik bedoel? Als je zoekt naar waarom mensen bepaalde keuzes maken, leer je daar innerlijk van groeien. Denk ik
Ik heb ook heel veel geleerd van (de fantasie die ik over) Nederlanders (had en zelf gecreeerd heb)
Dus ik denk wel dat dit een soort kleine weergave is van wat zich buiten de muren van fok afspeelt.
PM mij gelijk je maten anders, ik weet nog iemand met een filmstudio.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
PM me je msn waar kom je vandaan?
Ok, maar hier heb je ook gasten die wel gewoon normaal doen, dus die heb je dan logischerwijs buiten fok ook :pquote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Respectloos of niet, als ze een hoofddoek draagt kan ze een hollandse jongen wel vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Waarom leg je me dergelijke verwijten in de mond? Ik maak niemand belachelijk, ik wens er alleen niet mee geïdentificeerd te worden.
De vrouw is natuurlijk niet onschuldig aan de situatie, ze besluit immers zelf tot het dragen van de hoofddoek. Dit zou ik zien als een teken van disrespect jegens mijn persoontje. Waarom zou je mij vernederen als je hem ook gewoon af kan laten?
Dat heeft toch niets met superioriteit te maken? Je moet je wel tot iemand kunnen verhouden, iemand kunnen begrijpen, basis dingen delen. Op het moment dat iemands geloofsovertuiging zo ver afstaat van jouw eigen overtuigingen dan vallen er zoveel raakvlakken weg. Veel mensen willen die investering die vereist is om het te laten werken niet maken. Ook de sociale druk zal -in het begin- niet van de lucht zijn. Daar moet je zin in hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dat is mijn mening, ongezouten en wellicht niet al te tactisch, maar het is de realiteit en niet een poging je belachelijk te maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Respectloos of niet, als ze een hoofddoek draagt kan ze een hollandse jongen wel vergeten.
Ik zou er alleen voor de grap bij mn vrienden mee aankomen
Een gros!quote:
lees even eerder in het topic fag_adderquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Frag_adder het volgende:
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid, maar TS wat vind je zo leuk aan Nederlandse mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |