abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:55:54 #101
273119 BeSimple
or die trying!
pi_90959861
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef LXIV het volgende:

Het testen van een wapen lijkt me ook eerder onwaarschijnlijk. Dat zou eerder op een afgesloten militair terrein gebeuren en zeker niet wereldwijd.
Bio wapens? Het zou mogelijk maar ik denk dat zowel jij als ik niet weten in hoeverre dat niet zou kunnen ontsnappen uit een biolab dinges.
quote:
Ufo's? Ja, laten we 30 lichtjaren reizen naar de planeet aarde, daar willekeurig een aantal dieren doden en stilletjes weer terugvliegen naar huis. Dat die aardbewoners er helemaal niks van snappen hoe dat nu kwam!!
Nemen die geen bacterieen mee waar toevallig dieren niet tegen kunnen?
*Zet alu hoedje op*
quote:
Logische verklaringen zijn er niet, dus er is waarschijnlijk iets bovennatuurlijks aan de hand. Of het is een media-hype.
Ik ga voor media-hype. Bovennatuurlijk is een verzinsel van de mensheid.
Laat me met rust!
pi_90960208
Ik kwam deze tegen als je verder klikt zie je ook kaartjes waar wat en of het vis of gevogelte is .
http://www.niburunews.com(...)nvironment&Itemid=37
Loslaten, is het ultieme houden van.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:11:37 #103
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_90960546
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik vraag mij meer af als de Aarde geen magnetosfeer meer heeft of dat deze ernstig verzwakt is door god mag weten wat. Zoiets werkt toch als schild tegen allerlei kosmische straling en zonnestraling?
Klopt, ik denk ook niet dat we dat lang zullen overleven. :P
quote:

[..]

Gebeurt dit nu altijd al, en komt het nu in de media of is er iets aan de hand? Dieren gaan toch niet zomaar dood. Een virus lijkt me onwaarschijnlijk, dan vallen ze niet bij bosjes neer maar eerder verspreid. Hagel zou kunnen voor de vogels, maar waarom opeens nu dan zoveel hagelbuien en dat verklaart de vissen ook nog niet.
Volgens mij staat de vogelsterfte los van de vissterfte. Ze kunnen dus allebei een andere oorzaak hebben. Bijvoorbeeld een hagelbui voor de vogels en zuurstoftekort voor de vissen.

quote:
Het testen van een wapen lijkt me ook eerder onwaarschijnlijk. Dat zou eerder op een afgesloten militair terrein gebeuren en zeker niet wereldwijd.

Ufo's? Ja, laten we 30 lichtjaren reizen naar de planeet aarde, daar willekeurig een aantal dieren doden en stilletjes weer terugvliegen naar huis. Dat die aardbewoners er helemaal niks van snappen hoe dat nu kwam!!
Hehe, wie weet. :P
Heb jij vroeger ooit een kolonie mieren gepest?
Misschien zijn wie in dit geval die kolonie wel. :D

quote:
Logische verklaringen zijn er niet, dus er is waarschijnlijk iets bovennatuurlijks aan de hand. Of het is een media-hype.
Logische verklaringen zijn er (nog) niet. ;)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_90960680
Even een gedachte van mijzelf over deze situatie.
De afgelopen weken was het bijzonder koud in vergelijking met de afgelopen jaren. Dit kwam volgens diverse bronnen.Bron door een verschuiving van het noordpool luchtmassief. Deze zakte verder dan normaal over Amerika en Europa.

Ik het het kaartje van pagina 1 over een temperatuurkaart van de wereld van vandaag gezet (zo goed als het kan), dit geeft niet echt weer hoe koud het vorige week was (een stuk kouder) Maar je ziet duidelijk dat er in het noord-oosten van Amerika en over Europa een flinke bult koude lucht komt vanuit de noordpool.

Mijn idee is dus dat het iets te maken heeft met deze kou
pi_90961001
Ik vind je theorie geloofwaardig overkomen Gutz. Maar dan is de vraag: Zijn er bij eerdere koudegolven ook vogels en vissen op dergelijke wijze om het leven gekomen?
pi_90961372
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:26 schreef Nemephis het volgende:
Ik vind je theorie geloofwaardig overkomen Gutz. Maar dan is de vraag: Zijn er bij eerdere koudegolven ook vogels en vissen op dergelijke wijze om het leven gekomen?
De meeste vogels trekken natuurlijk niet voor niks naar warmere gebieden als het kouder wordt. Tevens moet je vogels in je voliere ook 's winters naar binnen halen, dat zal niet voor niks zijn..

Betreffende de vissen, mja. Bij ons in de vijver gaan de goudvissen dieper zwemmen naarmate het kouder wordt. Het zuurstofniveau onderin een waterplas/vijver/rivier is altijd lager, dit door de bacterien/ organismen in de modder die meer zuurstof verbruiken. De ijle koude stroom zal hier ook niet bij helpen.
pi_90961503
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:39 schreef Gutz het volgende:

[..]

De meeste vogels trekken natuurlijk niet voor niks naar warmere gebieden als het kouder wordt. Tevens moet je vogels in je voliere ook 's winters naar binnen halen, dat zal niet voor niks zijn..

Betreffende de vissen, mja. Bij ons in de vijver gaan de goudvissen dieper zwemmen naarmate het kouder wordt. Het zuurstofniveau onderin een waterplas/vijver/rivier is altijd lager, dit door de bacterien/ organismen in de modder die meer zuurstof verbruiken. De ijle koude stroom zal hier ook niet bij helpen.
Blijft nog steeds de vraag staan: Zijn er bij eerdere koudegolven ook vogels en vissen op dergelijke wijze om het leven gekomen?
pi_90961619
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:45 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Blijft nog steeds de vraag staan: Zijn er bij eerdere koudegolven ook vogels en vissen op dergelijke wijze om het leven gekomen?
Sorry, niet helemaal wakker meer.Lees ff volledig over de vraag heen.
pi_90961667
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef Gutz het volgende:

[..]

Sorry, niet helemaal wakker meer.Lees ff volledig over de vraag heen.
LOL
  vrijdag 7 januari 2011 @ 01:07:30 #110
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_90962070
Laten we blij zijn dat de ganzen niet uit de lucht flikkeren. Dan hebben we een hoop schade.
pi_90962201
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_90965806
Komt het voedsel een keer uit de lucht vallen is het weer niet goed..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_90971446
Massale sterfte tortelduiven Italië:

http://www.huffingtonpost(...)y-thou_n_805541.html
pi_90971764
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef w8jij17 het volgende:

Bizar!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:35:18 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90971858
quote:

Nu zou ik Geapress niet echt als serieuze bron willen aanmerken...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:52:53 #117
306874 sharr
kat is dat
pi_90972527
Ik vind het echt een bizarre en enge situatie..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:55:00 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90972619
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef sharr het volgende:
Ik vind het echt een bizarre en enge situatie..
Waarom? Omdat je niet begrijpt dat dit heel normaal is in de natuur?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:10:34 #119
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_90973261
quote:
Precies, media media media en nog eens media. Er staat dus dat oa in de jaren 70 dat ze er zich mee bezig hadden gehouden, echter toen was er nog geen internet en de mobiele telefoon (althans niet voor de particulier). Door onze moderne samenleving verbinden wij steeds meer de punten aan elkaar, wat bijvoorbeeld in de jaren 70 nog niet mogelijk was. Kortom dit gebeurd al door de gehele geschiedenis heen, alleen zijn we ons nu veel bewuster van dit gegeven en maken we er zelf een horror verhaal van wat doodnormaal blijkt te zijn. Jammer dat mensen dan gelijk goddelijke eigenschappen, maya onzin oid er aan toe gaan kennen. Dat heet kortzichtigheid, vroeger konden we ook niet onweer verklaren, dachten we ook dat het goden waren die met hamers op wolken aan het beuken waren. Dus wanneer kortzichtige mensen niet inzien wat het kan zijn, wordt het gelijk op een creepy geloofachtig spoor gegooid. Wanneer wordt de mens nou eens cumulatief volwassen en intelligenter?
pi_90981110
quote:

Toch lijkt ook dat een geval van (opzettelijke?) vergiftiging te zijn:

quote:
GeaPress suggests that the blue stains found in mouths of the dead and dying birds in Italy could be the result of poisoning or possibly signs of hypoxia.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:30:11 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_90982174
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Laten we blij zijn dat de ganzen niet uit de lucht flikkeren. Dan hebben we een hoop schade.
Ik moest denken aan Nils Holgerzon. is die echt, zou het :)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:39:28 #122
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_91164189
quote:
Roemeense vogels 'drinken' zich dood BOEKAREST - Bewoners van de Roemeense stad Constanta hebben tientallen dode spreeuwen gevonden. De vogels bleken te zijn bezweken aan alcoholvergiftiging. Zij hadden druivenresten gegeten die waren overgebleven bij de productie van wijn. Dat meldden de lokale autoriteiten dinsdag.

Foto: ANP De dode vogels werden zaterdag gevonden aan de rand van de stad. De vrees bestond dat zij zouden zijn overleden aan vogelgriep. De echte doodsoorzaak kwam vast te staan na analyse van de maaginhoud van de spreeuwen.

De afgelopen week doken her en der berichten op over massale sterfte van vissen en vogels, onder meer in de Verenigde Staten, Zweden en Italië. Volgens sommige doemdenkers is dat een teken dat het einde der tijden nabij is. Deskundigen houden het op stom toeval.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:41:24 #123
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_91164275
i = interviewer, c = chirurg

i, durft u zich expert te noemen op het vlak van het menselijk lichaam?
c, jawel, na 18 jaar studie en 20 jaar ervaring durf ik dat best
i, recent zijn er buiten het normale natuurlijke of oorlogs weggetje om mensen omgekomen wereld wijd, massaal, weet u dat?
c, ja ik las het
i, hoe kan zoiets?
c, ik als expert heb geen idee, dus houd het maar op: stom toeval.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:12:55 #124
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_91168672
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:

Nu zou ik Geapress niet echt als serieuze bron willen aanmerken...
En voor de 4e maal de vraag : wat zijn voor jou zoal wel goede nieuwskanalen?
pi_106559175
Amerikaanse overheid geeft toe #vogels te hebben vergiftigd : http://bit.ly/tJQtLU dodenlijstje : http://bit.ly/eto0wv #blackbirds #usa https://twitter.com/#!/Dragos/status/156002669134225409
  zondag 8 januari 2012 @ 16:09:38 #126
132605 kawotski
Il Dottore
pi_106563259
Hier schieten we ganzen af, beetje van hetzelfde. Alleen gebeurt dat bij mijn weten niet stiekem.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')