Vuurtje erbij?quote:
Laat ik die nou net op mijn schoot hebben liggen.quote:
Dit is een fatsoenlijke. Terug naar de VOC tijd/quote:
quote:
het is geen grtdojw TTquote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is een fatsoenlijke. Terug naar de VOC tijd/
Wat dan wel.quote:
Negers.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuk me nou maar, wie weet vergeef ik het je
Verkapt voor jou, want chocola, negers, snap je hem..?quote:
Die negers van hierachter werken niet hoor.quote:
Ik snap het, neuken?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkapt voor jou, want chocola, negers, snap je hem..?
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die negers van hierachter werken niet hoor.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kom maar.quote:
De neger achter je werkt niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja je moet ook komen anders heeft het geen nutquote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
Hihihi snap je hem, kom xDDDDDDDdddddddddd
Verkeerde afslag genomen danquote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele neger in Mierlo gezien.
Het duurde ff maar nu snap ik hem.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
Hihihi snap je hem, kom xDDDDDDDdddddddddd
Maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja je moet ook komen anders heeft het geen nut
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het duurde ff maar nu snap ik hem.![]()
![]()
![]()
ke tot zo, ik wacht met smart op jequote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om.
Oh, nu weg. Straks ben ik er weer om je te plezieren
ik las hosselquote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ben nu Hostel aan het kijken, interessante film blijft dat.
Welk deel?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
gaat over een hostel?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
O dat doe ik ook soms, maar alleen in het weekend.quote:
knip in je oogbalquote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
De eerste en beste.quote:
Zou je denken he! Maar gaat vooral over wat Zwabber zegt.quote:
quote:
Hallotjes!quote:
Die vallen al tegen vanaf 3 ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb zaterdag de laatste Saw gezien. Wat was dat een tegenvaller.
had op dat moment nog maar 1 punt te gaan, kwartier geleden begon ik met etenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan had je maar sneller moeten eten
Ik vind het nog steeds leuk om te zienquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vallen al tegen vanaf 3 ofzo.
uhuh, wie had dat verwacht, 6 films over boren en zagen op gekke plekken, en een daling in kwaliteitquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb zaterdag de laatste Saw gezien. Wat was dat een tegenvaller.
Daarom. Alleen de vallen zijn tof, voor de rest zijn het stuk voor stuk flutfilms. En toch elke keer weer goede hoop hebben op een beter verhaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vallen al tegen vanaf 3 ofzo.
je moet nog sneller!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
had op dat moment nog maar 1 punt te gaan, kwartier geleden begon ik met eten
je kan ook het play-SAW-at-home bordspel halen, inclusief radiatorpijp, handboeien en botte ijzerzaagquote:Op maandag 3 januari 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk om te zien
Ik wil 3D zien
Inclusief Chinees?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan ook het play-SAW-at-home bordspel halen, inclusief radiatorpijp, handboeien en botte ijzerzaag
Dr zijn ook al videospelletjes vanquote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan ook het play-SAW-at-home bordspel halen, inclusief radiatorpijp, handboeien en botte ijzerzaag
moeilijk..quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je moet nog sneller!
Wil je die pizza warm eten of stijfbevroren?
Nee toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor de wii, een opzet-zaag voor je wiimote
Die is het ergste, gadverdamme.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed toch wel een beetje *autschjjj* mompelen bij de achillespees
Ik voelde plaatsvervangende pijn man, niet normaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed toch wel een beetje *autschjjj* mompelen bij de achillespees
eckte bazen warmen diepvriespizzas niet opquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stijfbevroren lijkt mij idd ook erg lekker,...moeilijke keuze
wilde net al 'stijf hihihihiquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stijfbevroren lijkt mij idd ook erg lekker,...moeilijke keuze
Echte bazen maken zelf hun pizzas.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
eckte bazen warmen diepvriespizzas niet op
Ik weet ik heb slechte humorquote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
wilde net al 'stijf hihihihi' zeggen, maar vond m te slecht
Hard etenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
eckte bazen warmen diepvriespizzas niet op
Precies de reden waarom je zo tof bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet ik heb slechte humor
Hey HT waar heb je nu nieuwjaar gevierd?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echte bazen maken zelf hun pizzas.
Berlijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
Hey HT waar heb je nu nieuwjaar gevierd?
Echte mannen kauwen graan, en rouwe koe.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt schatjequote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Precies de reden waarom je zo tof bent.
Preciiiieesquote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
rauwe koequote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echte mannen kauwen graan, en rouwe koe.
ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet ik heb slechte humor
Die bedoelde ik ja, typo.quote:
ik kauw op m'n bier, en eet carpaccioquote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echte mannen kauwen graan, en rouwe koe.
Samen in de blender doen. BEERMEAT.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kauw op m'n bier, en eet carpaccio
Het is maandag avond, jij hebt vermicelli in je bier?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kauw op m'n bier, en eet carpaccio
Wat waren jullie dan aan het doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn trainer zei eergisteren: "Jongens, jullie staan een lekkere pot te ballen"
Jemig hé, ik begon me toch hard te giechelen
Omg dat is ziekquote:Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn trainer zei eergisteren: "Jongens, jullie staan een lekkere pot te ballen"
Jemig hé, ik begon me toch hard te giechelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |