Ah oké. Mensen omhelzen is voor mij niet heel gewoon, vandaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ze elkaar omhelzen is normaal. Bij 3FM is de vraag wie eens geen knuffel heeft gehad van Venema
. Zelfs ik al 2x een knuffel gekregen
.
Maar ja wat zij bespreken kan mij gestolen worden we horen het wel als het boeiend voor ons is
SPOILER: jackpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef hole1988 het volgende:
Had alleen de middelste niet gehoord.SPOILER: jackpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Boks, ouwe.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat "Tik 'm aan, ouwe" is gewoon echt niet grappig. En zeker niet bijna twee weken na SR10.
TIMOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Zo,al dat geneuzel met de "beste" wensen zit er weer op![]()
![]()
En wat `n funky studio/mengpaneel is dat in die nieuwe studio![]()
Ik vind hem wel leuk.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef alors het volgende:
Fijn dat we hier nooooooooit meer wat van gehoord hebben, wat een ultiem suf nummer.
het is idd steeds het zelfde liedjequote:Op maandag 3 januari 2011 21:41 schreef CindieY het volgende:
Ownee, Eric gaat 't hebben over goede voornemens. Ik probeer goede voornemens en gelukswensen van collega's en klasgenoten zoveel mogelijk te vermijden
Precies. Als ik mezelf iets voorneem, doe ik dat gewoon op het moment dat ik dat bedenk en niet op 1 januari.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is idd steeds het zelfde liedje
Ze waren goed in het voorprogramma van Musequote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet en zal ze nog eens live zien
Dat geloof ik best ja. Wilde heen gaan, maar geld en reistijd belette me. Muse had me ook niet verkeerd geleken namelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:43 schreef Kwek. het volgende:
[..]
Ze waren goed in het voorprogramma van Muse
Was mooi :-)quote:Op maandag 3 januari 2011 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja. Wilde heen gaan, maar geld en reistijd belette me. Muse had me ook niet verkeerd geleken namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |