ach over paar maanden hebben we het niet er meer over. het goeieMOGGEL effectquote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat "Tik 'm aan, ouwe" is gewoon echt niet grappig. En zeker niet bijna twee weken na SR10.
Ik hoor kak steeds meer. Zelfs in reclames.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik hoor taai steeds meer. Dit is taai, dat is taai. Ook vervelend
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef DJ_Sandstorm het volgende:
@gerardekdom als dat nou weer een dubbelaar of 3 CD box wordt, zeg ik: doe er een BBQ mix bij, ik weet nog wel iemand die dat kan;)
quote:
Ik moet en zal ze nog eens live zienquote:
Wel vaker hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 21:06 schreef hole1988 het volgende:
zojuist zat michiel naar ons te kijken
Hij en Michiel liepen elkaar allemaal te omhelzen en keken niet echt vrolijk.quote:
Michiel kijkt op Fok!?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:06 schreef hole1988 het volgende:
zojuist zat michiel naar ons te kijken
Openbaringquote:Op maandag 3 januari 2011 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sterker nog: hij post zelfs mee.
[..]
Ik zei net ook al dat wel vaker keek al vanavond en ik meen dat ie vandaag ook nog gepost had hierquote:
Dat ze elkaar omhelzen is normaalquote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Hij en Michiel liepen elkaar allemaal te omhelzen en keken niet echt vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |