VEENSTRA, VEENSTRA!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Whahahaha, dat 'straatnaambord' van Michiel!!
[ afbeelding ]
Hoiquote:
weet niet.. vraag het aan michiel veenstraquote:Op maandag 3 januari 2011 20:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Even serieus mensen, hoezo EW vanavond?
Iets met een radio-gids die in de war is...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Even serieus mensen, hoezo EW vanavond?
ben ik net gewend aan sterrenstof.. komen ze met dit liedjequote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef gerardekdom het volgende:
Goed nieuws: er gaat een 'Ekdom's BBQ Box deel 2' komen!!! Best raar om daar NU al platen voor uit te zoeken...
Denk eerder dat het zo'n nummer is waaraan je moet wennen. Vond em wel ok, tot nu toequote:Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nummer dat niemand snapt
precies. Dat nummer is fantastisch, beste Nederhopballad aller tijdenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nummer dat niemand snapt
Vind geen flikker aan Lily Allen maar dit vond ik altijd wel een goed nummer. Vond die clip waarin ze Elton John ontvoerde altijd grappig.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En aan dit nummer hoef ik daarentegen écht niet meer te wennen. By far het beste nummer van Lily!
Slechter, jaquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef CindieY het volgende:
Dit is toch ook weer compleet iets anders dan Like a G6 hè.
Dit dus.quote:
Met jullie beiden eens, ja. Ik vind er ook niet zoveel aan.quote:
Inderdaadquote:
Da's idd heel rock 'n roll! Trustenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, ik ga lekker rock 'n roll doen!
.... lekker op tijd naar bed
Truste lieverds!
Huiswerk? Wasda?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat een rust hier trouwens. Iedereen weer druk aan 't huiswerk maken ofzo?
Ik kijk Spoorloosquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat een rust hier trouwens. Iedereen weer druk aan 't huiswerk maken ofzo?
damn, tien voor negen, rock onquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, ik ga lekker rock 'n roll doen!
.... lekker op tijd naar bed
Truste lieverds!
quote:
Daarom gebruik ik hem ook amper, is toch wel een beetje mijn ding.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat "Tik 'm aan, ouwe" is gewoon echt niet grappig. En zeker niet bijna twee weken na SR10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |