Zeker ten tijde van de reclamespot?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging jaaaaaaaaaren geleden met de oude heer M een proefrit maken met de eerste tomtom hier...
Reed ie zo met de jaquar een fietspad op, recht op een kudde scholieren in, die allemaal zijn naam begonnen te roepen en naar hun nek grepen
Nee dat was wel al wat jaren later maar serieus, mensen doen dat nu nogquote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zeker ten tijde van de reclamespot?
Waar!?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
het kleine huis op de prairie is weer op tv
![]()
Dies van voor jouw tijd maar jij kende ook mijn baas niet weet je nog?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik he echt geen idee welke reclame jullie bedoelen
sbs6 net begonnenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar!?![]()
![]()
![]()
Ga ik het voor de derde keer kijken.
ohja das waarquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dies van voor jouw tijd maar jij kende ook mijn baas niet weet je nog?
Toch weer hèquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
het kleine huis op de prairie is weer op tv
![]()
En volgens mij de aller aller eerste aflevering.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Rewimo het volgende:
O wacht, er schiet me iets te binnen over een reclame met een meneer M en een nek
O tof, ga ik ook kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
En volgens mij de aller aller eerste aflevering.![]()
Daar gáán mijn afwas plannen.
jep helemaal opnieuw weerquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En volgens mij de aller aller eerste aflevering.![]()
Daar gáán mijn afwas plannen.
Heeft Q er soms tijgerbalsem op gesmeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik heb em net gekregenwel een hele dikke knop
Ik zocht die en vond dezequote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek ff van welk jaar die is, ieg voor 2001
De vertedering.quote:
Ja die is net een weekje uit , niet zo leuk als de eerste thoughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |