5 glaasjes water en ééntje met wodka?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
russische roulette is veel leuker met wodka / water
checkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
5 glaasjes water en ééntje met wodka?
Geen last vanquote:Ongeveer tienduizend klanten van Ziggo in de kop van Noord-Holland hebben sinds maandagochtend geen telefoon, internet en tv. Dat komt volgens het kabelbedrijf door vernielingen bij een kabelhuisje in Heerhugowaard.
Volgens een woordvoerder zijn door de vernielingen bij het huisje glasvezelkabels gebroken. Die moeten worden gelast.
In Heerhugowaard en Den Helder zijn de meeste klanten getroffen. Ook het Westfriesgasthuis in Hoorn is telefonisch onbereikbaar door de kapotte kabel.
Was het niet DM of zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nu kan ik er dus ook niet opkomen wie destijds die schulden had, waaaaar is Tombo
Ik dacht ineens aan Tombo zelfquote:
Die is ook heerlijk ja, die hebbikquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Maar ik had die rode douche foam gerokenEn die rook geniaal lekker
Het was toch die oom met al die honden?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht ineens aan Tombo zelf![]()
Echt geen idee meer.
Jaaaaa? Dan gaan ik die proberenquote:
Ik heb al gezocht; het was idd DMquote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was toch die oom met al die honden?
Ze hebben een scrub, vrij grove scrub, zit in een pot en ziet er een beetje uit als basterdsuiker, bruinig. Die ruikt ook zó goddelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaa? Dan gaan ik die proberenNog meer aanraders?
Ja stuk ongeduld, heb ik al gedaan, moet ze even geschikt maken voor vertoningquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Rewimootje?
Zou je een foto kunnen maken?
Ik ben zooooooo benieuwd
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben een scrub, vrij grove scrub, zit in een pot en ziet er een beetje uit als basterdsuiker, bruinig. Die ruikt ook zó goddelijk
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja stuk ongeduld, heb ik al gedaan, moet ze even geschikt maken voor vertoning
Sorry, die heeft z'n handen nog vol aan de mijnequote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mijn ziel verkoopt ook niet, zelfs de duivel wil 'm niet hebben
quote:
Sjon kom ik ook al aan de straatstenen niet kwijtquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mijn ziel verkoopt ook niet, zelfs de duivel wil 'm niet hebben
Sjon in dat Lowepro tasje vrotten en als society-hellehond slijten aan die ouwe?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Sjon kom ik ook al aan de straatstenen niet kwijt
Rub rub rub vond ik echt een bietje viezig en een tegenvallertquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij ook ervaring met de Rub Rub Rub en de Jumping Juniper?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is een heel oud en flauw grapje maar man en ik blijven maar bij elkaar na 30 jaar. Waarom?
Omdat niemand ons meer wil hebben
Neequote:
ouders kunnen bewust of onbewust kinderen helemaal kapot maken en de ellende begint voor de kinderen pas echt als ze zelf volwassen zijn....quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?
Toen mijn oma overleed werd een jaar later mijn oom ook dakloos geen idee waar hij nu is btw.
Zoals ik al eerder typte ouders doen veel voor hun kinderen en de ellende begint daarna.
Weggeven!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jumping juniper maar 1x gebruikt.
Mijn haar reageert niet zo goed op lush ik heb dus ontzettend veel zooi staan waar ik amper iets mee doe.
Is Jumping Juniper die paarse solid shampoo?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij ook ervaring met de Rub Rub Rub en de Jumping Juniper?
Wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jumping juniper maar 1x gebruikt.
Mijn haar reageert niet zo goed op lush ik heb dus ontzettend veel zooi staan waar ik amper iets mee doe.
Met die paarse gaat het supersimpel, want die schuimt heel makkelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
Zo'n solid shampoo schijnt enorm zuinig en handig te zijn las ik.
Maar sta je dan met zo'n ding over je hoofd te rossen?
Ja, paars idd, tegen snel vet worden haarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Jumping Juniper die paarse solid shampoo?
Die vind ik zelf heel fijn(Ik weet die namen nooit
).
Rubrubrub vond ik 'wel aardig', maar zou ik niet nog eens kopen.
Er zijn veel lekkerderderder dingen van Lush!
Jezus fuck zo zie ik dr geen zak van toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Rewimo het volgende:
Nou vooruit dan maar weer:
[ afbeelding ]
Op lijstje schrijven dusquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die paarse gaat het supersimpel, want die schuimt heel makkelijk.
Hoofd onder de douche, ding onder de douche, even over je haar wrijven, schuim!
Ja dat las ik dus later pasquote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, paars idd, tegen snel vet worden haar![]()
Neem je het kleinste flesje, misschien vind jij het wel het eindequote:Rub Scrub is dus Ruk?
Ik hou van scrubben
Niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck zo zie ik dr geen zak van toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |