Zeker ten tijde van de reclamespot?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging jaaaaaaaaaren geleden met de oude heer M een proefrit maken met de eerste tomtom hier...
Reed ie zo met de jaquar een fietspad op, recht op een kudde scholieren in, die allemaal zijn naam begonnen te roepen en naar hun nek grepen
Nee dat was wel al wat jaren later maar serieus, mensen doen dat nu nogquote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zeker ten tijde van de reclamespot?
Waar!?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
het kleine huis op de prairie is weer op tv
![]()
Dies van voor jouw tijd maar jij kende ook mijn baas niet weet je nog?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik he echt geen idee welke reclame jullie bedoelen
sbs6 net begonnenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar!?![]()
![]()
![]()
Ga ik het voor de derde keer kijken.
ohja das waarquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dies van voor jouw tijd maar jij kende ook mijn baas niet weet je nog?
Toch weer hèquote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
het kleine huis op de prairie is weer op tv
![]()
En volgens mij de aller aller eerste aflevering.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Rewimo het volgende:
O wacht, er schiet me iets te binnen over een reclame met een meneer M en een nek
O tof, ga ik ook kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
En volgens mij de aller aller eerste aflevering.![]()
Daar gáán mijn afwas plannen.
jep helemaal opnieuw weerquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En volgens mij de aller aller eerste aflevering.![]()
Daar gáán mijn afwas plannen.
Heeft Q er soms tijgerbalsem op gesmeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik heb em net gekregenwel een hele dikke knop
Ik zocht die en vond dezequote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek ff van welk jaar die is, ieg voor 2001
De vertedering.quote:
Ja die is net een weekje uit , niet zo leuk als de eerste thoughquote:
Maesje, amarilissen zijn mooiquote:
Oh thanks ik zal er aan denkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maesje, amarilissen zijn mooiniet teveel water geven nu nog hoor!
Heb er hier een paar staan zal straks eens foto's maken.
ik had em net gevondenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Had ik nog nooit gezien, hij is leuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Die bol mag niet te nat worden anders gaat hij schimmelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh thanks ik zal er aan denkenIk ben zo niet goed met planten en zeker niet met bloeiende
Naja met senior reed ik dus vaak rond, een paar jaar later, je wil niet weten hoeveel mensen naar hun nek grepen zodra ze hem achter het stuur zagen zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had em net gevonden
en ook de 2011 remake-maar-dan-anders
Ik bedacht net dat veel mensen hier te jong zijn om m te kennenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had ik nog nooit gezien, hij is leuk!
Hihi inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat veel mensen hier te jong zijn om m te kennen![]()
Bij die mensen hoor ik dan weer nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat veel mensen hier te jong zijn om m te kennen![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Maes het volgende:
En toen mochten we plotseling niet meer apeldoorn bellen
[..]
Bij die mensen hoor ik dan weer niet
+1quote:
Ah, ik wist niet dat dat je baas isquote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Dan ben je inmiddels één van de weinigen hier.quote:
Ja joh, ik ben nog een n00b hierquote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
Dan ben je inmiddels één van de weinigen hier.
Hou op.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik kruip nog ff met een boekie op de bank....laatste vakantiedagje
Het is toch echt de laatste, Catquote:
Is goed, ik zie vanaaf wel een PM verschijnen als je thuis bent en ze hebt doorgelezenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Q, ik worstel me hier op het werk niet door die 136 PMs heur
Maar heb die eerste wel doorgestuurd aan Gb!
OOoh wat ziet dat er leuk uit!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Strega het volgende:
Wat gaan jullie weer snel.
Ingetje, in Groningen zitten 2 rituals winkels, Eentje in de Herestraat en
één in het UMCG, de laatste bezoek ik vaak.
Vanmorgen het Lush pakket
[ afbeelding ]
De dreamwash, karma kream en het rozenparfum door mij besteld, samen met het Karma pakketje.
De goodie bags zijn in de kleine doos:
Glogg shower Gel en mandarins teaparty soep
De grote doos:Twilight bath, Iced wine shower jelly, Angels delight soap, Candy cane bubble bar, snow fairy shower gel, Sugar plum fairy scrub en lip dip lipscrub.
Prachtig ingepakt.
Ik had maandagavond besteld, de volgende dag waren de goodie bags al op om 11.15
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Q, ik worstel me hier op het werk niet door die 136 PMs heur
Maar heb die eerste wel doorgestuurd aan Gb!
Heerlijk pakket Strega.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
De dreamwash, karma kream en het rozenparfum door mij besteld, samen met het Karma pakketje.
De grote doos:Twilight bath, Iced wine shower jelly, Angels delight soap, Candy cane bubble bar, snow fairy shower gel, Sugar plum fairy scrub en lip dip lipscrub.
Prachtig ingepakt.
Ik had maandagavond besteld, de volgende dag waren de goodie bags al op om 11.15
Geweldig pakketquote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig ingepakt.
Ja, het is echt een mega pakket, heerlijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
OMG je hebt gewoon een Candy Bar en een glögg als gifts, wat een toffe deal![]()
Ik moet maar es gaan zien of dr in de winkels ook grabbags zijn
Voor mij wel iigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Had ik vorig jaar niet voor iedereen hier karren vol gehaald?
Toen zaten we ook echt super met al die kadodozen ieg
Ik had geen kadodoos vorig jaarquote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef Ynske het volgende:
net de kleurfoam van John Frieda binnen, tis toch permanente kleuring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zit er hier alweer een lang weekendje op.
Foto's voor Maesk dacht dat t tijdelijke was, en niet permanenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat t een probleem is
moet alleen nog ff een momentje gaan zoekenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Foto's voor MaesFuck! Ik zoek die vazen voor in het nieuwe huis op het dressoir! Waaaaaaaaar koop ik die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja en met zo'n grote doos zijn 6 euro verzendkosten niet echt hoog.quote:
Intratuinquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck! Ik zoek die vazen voor in het nieuwe huis op het dressoir! Waaaaaaaaar koop ik die?
Foto's voor MaesMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat hier uitkomt ik zie nu nog maar 1 knop
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grab bags.
![]()
Toen ben ik echt een beetje doorgeslagen.Veel weggegeven en nu nog aan het opmaken. Dit jaar dus minder besteld en dat komt in de loop van het jaar prima op.
![]()
Verwarmingsmeneer was net aan de deur, hopelijk zaterdag een nieuwe ketel!
Welke kleur heb je?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
k dacht dat t tijdelijke was, en niet permanenteniet dat t een probleem is
moet alleen nog ff een momentje gaan zoeken
Die 3e foto die ik postte waren ze beide zoals de rechtse. De linkse zijn toch 4 knoppen uit dat aanvankelijk dunne ding gekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Maes het volgende:
[..]
MooiIk ben benieuwd wat hier uitkomt ik zie nu nog maar 1 knop
Nou, gelukkig, duurde best wel lang hé?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grab bags.
![]()
Toen ben ik echt een beetje doorgeslagen.Veel weggegeven en nu nog aan het opmaken. Dit jaar dus minder besteld en dat komt in de loop van het jaar prima op.
![]()
Verwarmingsmeneer was net aan de deur, hopelijk zaterdag een nieuwe ketel!
Jij krijgt je antibioctica kip wel binnenquote:
Ik ben je vergeten he?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij krijgt je antibioctica kip wel binnen
Was je nou voor Blijdorp aan het pm-en?
Nu het buiten minder koud is ga ik alweer richting de 19 graden. maar goed ook, vanaaf en morgenavond krijg ik bezoek.quote:
Feestdagen tussendoor en verwarmingsmeneer op vakantie en dan schiet het niet op. Maar ik heb het niet echt koud gehad dus wat dat betreft is het niet zo erg en heb ik er ook niet te hard achteraan gezeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, gelukkig, duurde best wel lang hé?
de deep cherry brownquote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is het nog steeds 18 max?
[..]
Welke kleur heb je?
[..]
Die 3e foto die ik postte waren ze beide zoals de rechtse. De linkse zijn toch 4 knoppen uit dat aanvankelijk dunne ding gekomen.
Oh maar ze staan vaak maar een 2-3 weken
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben je vergeten he?Godverdomme. Ik haat echt lijstjes/whatever want ik vergeet iedereen. Ik doe je er alsnog 1
Oei jaquote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu het buiten minder koud is ga ik alweer richting de 19 graden. maar goed ook, vanaaf en morgenavond krijg ik bezoek.
[..]
Feestdagen tussendoor en verwarmingsmeneer op vakantie en dan schiet het niet op. Maar ik heb het niet echt koud gehad dus wat dat betreft is het niet zo erg en heb ik er ook niet te hard achteraan gezeten.
Q, even een vraagje. Mogen wij niet mee? Blijdorp/meet?quote:
Q!!!!!!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Q, even een vraagje. Mogen wij niet mee? Blijdorp/meet?
Hier geen pm gezien.
Of we kunnen is een tweede, maar als we niet meemogen hoef ik die afweging niet meer te maken
Wij zijn toch heftig van plan van de zomer Maastricht te bezoeken!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Alleen al om die PM's ben ik blij dat ik dr niet aan doe
Zo zijn wij.quote:
hier verder ook niets meer gehoord over definitieve datum en dergelijkequote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier geen pm gezien.
Of we kunnen is een tweede, maar als we niet meemogen hoef ik die afweging niet meer te maken
Das een minimeet, dan kan ik nog wel handelenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij zijn toch heftig van plan van de zomer Maastricht te bezoeken!
Je faalt hier zwaar Q. Doe Strega (en Pagan ook, maar dat kan dan via één box lijkt me) een PM sturen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik ga nooit meer een meet organiseren
Op maandag zouden ze voortaan ook geen post meer gaan bezorgen toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Staakt de post eigenlijk weer of zouden ze ons gewoon vergeten zijn vandaag?
Gelukkig!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een minimeet, dan kan ik nog wel handelen
Oh is dat zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Op maandag zouden ze voortaan ook geen post meer gaan bezorgen toch?
Gleuf ik?
Weet waar je aan begint he. Ik wil straks geen elisaB opmerking horen van jequote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier geen pm gezien.
ooh qftquote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Ook zakelijk?
Echt wat een schijtbedrijf is dat TNT toch he![]()
Wordt alleen maar duurder, langzamer, en slechter
Hier wel post vandaag, maar dat was medisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gleuf ik?
Nou, dat verklaart waarom mijn vibo er nog niet isquote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gleuf ik?
Die zit vast te wenen in de badkuip.quote:
Spannend altijd hè? Je weet maar nooit of het elke keer weer lukt!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Zou Charles Ingalls de deadline halen?*nagelbijt*
quote:
Wie?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Zou Charles Ingalls de deadline halen?*nagelbijt*
Nou! Maar het dorp kwam te hulp.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spannend altijd hè? Je weet maar nooit of het elke keer weer lukt!
Zijn jouw akkers al geploegd?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou! Maar het dorp kwam te hulp.![]()
En nu gaan ze ook nog zijn akkers ploegen.![]()
(dit klinkt een stuk fouter dan het is
)
Like do'h! De pappa in het Kleine huis op de prairie natuurlijk.quote:
Brave mensen allemaalquote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Cat22 het volgende:
Nou! Maar het dorp kwam te hulp.![]()
En nu gaan ze ook nog zijn akkers ploegen.![]()
(dit klinkt een stuk fouter dan het is
)
Mijn buren willen niet.quote:
Kijk ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Like do'h! De pappa in het Kleine huis op de prairie natuurlijk.
bofferdquote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de hele serie boeken trouwens. Vroeger al vaak uit de bieb geleend, en een paar jaar geleden lag de hele serie voor een euro per stuk bij een kringloopwinkel. Meteen meegenomen
Die wil ook ook nog eens kopen. For old times sake.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de hele serie boeken trouwens. Vroeger al vaak uit de bieb geleend, en een paar jaar geleden lag de hele serie voor een euro per stuk bij een kringloopwinkel. Meteen meegenomen
Wat liep het weer heerlijk goed af he?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Nonneke het volgende:
tjee wat was het weer spannend he![]()
maar gelukkig kwam het dorp te hulp
Nou heerlijk hequote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die wil ook ook nog eens kopen. For old times sake.
[..]
Wat liep het weer heerlijk goed af he?
Er zitten hier en daar wel heerlijke jankmomentjes in de serie hoor. Viel bij deze nog meequote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef Nonneke het volgende:
Nou heerlijk heik moest er haast om janken !
ja dat dan weer welquote:Op maandag 3 januari 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zitten hier en daar wel heerlijke jankmomentjes in de serie hoor. Viel bij deze nog mee
Het boek dat Rose, Laura's dochter heeft geschreven is trouwens ook heel leuk om te lezen. Daarin kun je lezen hoe Laura's verdere leven is verlopen. Ze heeft heel wat meegemaakt (kind verloren, brand) maar uiteindelijk hebben ze zich gevestigd en hebben ze een behoorlijk bestaan op weten te bouwen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef Nonneke het volgende:
ja dat dan weer wel![]()
maar wel leuk dat het weer op tv is, beetje jammer van de tijd alleen
http://www.kleinehuis.nl/quote:Op maandag 3 januari 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het boek dat Rose, Laura's dochter heeft geschreven is trouwens ook heel leuk om te lezen. Daarin kun je lezen hoe Laura's verdere leven is verlopen. Ze heeft heel wat meegemaakt (kind verloren, brand) maar uiteindelijk hebben ze zich gevestigd en hebben ze een behoorlijk bestaan op weten te bouwen.
dat dacht ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Word ik alweer genegeerdwat heb ik jullie misdaan?
Nou waarom weet ik niet, maar eerst zwaaide ik en daar werd al niet op gereageerd en toen ik vertelde dat ik een stalkert heb werd ik weer genegeerdquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht ik ook![]()
ivm meet, en jij waarom word jij genegeerd?
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou waarom weet ik niet, maar eerst zwaaide ik en daar werd al niet op gereageerd en toen ik vertelde dat ik een stalkert heb werd ik weer genegeerd
Sorry héquote:Op maandag 3 januari 2011 17:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een ex-collega die verliefd op me was
das niet tof. is ie erg lastig?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een ex-collega die verliefd op me was
Anticlimax.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef Nonneke het volgende:
En dan kom je er op zo'n site achter dat Charles Ingalls eigenlijk een iel mannetje met een raar baardje was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach valt mee. Hij pmt me af en toe en als ik niet reageer dan pmt ie een paar weken later nogmaals en dan met een vraag over kittens ofzo (dan denkt ie kennelijk dat ik daar wel op reageer). Vorige week ofzo had ik nog gezegd dat het kittenseizoen voorbij was en nu vraagt ie of ik al weet wanneer ik weer nieuwe kittens krijg. NEE NATUURLIJK NIET, HET SEIZOEN IS VOORBIJ EN ER STAAT NERGENS BESCHREVEN WANNEER HET EERSTE KITTEN GEBOREN GAAT WORDEN! Sukkelquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Q, nu je er toch bent? We hebben net ff met wat mensen op de IRC overlegt, en 9 april is de beste datum
Lief héquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Qwea het volgende:
Fuck zeg. RugpijnTijd dat MM thuis komt en een kruikje maakt
Wehehehe.
Ooh en trouwens... ik hou van Baloe
Hij is zooooooo braaf buiten. Loop met krukken en die kut vacoped.. en hij kijkt om de 4 meter achterom of ik nog mee kan komenen als het gat te groot wordt gaat ie staan wachten
![]()
![]()
![]()
Oke! Geil!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Q, nu je er toch bent? We hebben net ff met wat mensen op de IRC overlegt, en 9 april is de beste datum
Als je de boeken had gelezen wist je dat alquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef Nonneke het volgende:
En dan kom je er op zo'n site achter dat Charles Ingalls eigenlijk een iel mannetje met een raar baardje was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nix gemistquote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef senesta het volgende:
Jeumig zeg, ben er een middag niet en loop meteen wat...3 (?) topics achter!![]()
Samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |