Ja dat is het juist, ik ben te lui.. kom jij even wat voor me maken danquote:
geen idee... alleen het [GRTDOJW #952] deel herken ik... dat is voldoendequote:
hahaha inderdaad!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... alleen het [GRTDOJW #952] deel herken ik... dat is voldoende
Make a nigga some sandwiches while you're on it!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha inderdaad!![]()
maar ik ben ff roken!
succes!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha inderdaad!![]()
maar ik ben ff roken!
Welkom!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef BruinBeertje het volgende:
ik las het woord ''negers'' , en was er natuurlijk meteen bij.
trouwens mensen die altijd hard werken ......
tja... jij was weg...quote:
iedereen werkt toch altijd hard... tenminste ten opzichte van zn baasquote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef BruinBeertje het volgende:
ik las het woord ''negers'' , en was er natuurlijk meteen bij.
trouwens mensen die altijd hard werken ......
Ja dan wel!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
iedereen werkt toch altijd hard... tenminste ten opzichte van zn baas
Ja, zelfs wijquote:
goed punt wederhelftquote:
Lekker tegenstrijdig!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed punt wederhelft
verder zijn we geen kliek hier ofzo... kijk maar naar de OP
Je verwacht het niet he!quote:
Ja, daarom...quote:
Het lijkt er wel op ja!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, daarom...
volgens mij is ze alweer gevlucht...
Is het mijn schuld?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
ik kan me best voorstellen dat vrouwen bang worden als ze de grote tieten in de UI van NBT zien
i love itquote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Is het mijn schuld?Ik wil hem best weer aanpassen als ik mensen wegjaag!
Doeggg!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef tdrone het volgende:
ik ga een poging doen om thuis te komen tot over 2 uur
Nee... daar schrikken ze dan niet van...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Is het mijn schuld?Ik wil hem best weer aanpassen als ik mensen wegjaag!
Deze ook al niet goed?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... daar schrikken ze dan niet van...
nee... ze zijn volgens mij niet veel kleiner dan in die vorigequote:
Ohw...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... ze zijn volgens mij niet veel kleiner dan in die vorige
Nou ben benieuwd wat je weet te vinden... cupje AA?quote:
Zo zie je ze niet, dus weet niemand of ze groot of klein zijn!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat je weet te vinden... cupje AA?
Klopt... maar jij bent heul niet blondquote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo zie je ze niet, dus weet niemand of ze groot of klein zijn!
ROEKOEEEEE!!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Michhas het volgende:
Ze blijven koekeloeren man, ze blijven koekeloeren
Nee, maar ik ga daar ook geen foto van mezelf zetten!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt... maar jij bent heul niet blond
Roequote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Michhas het volgende:
Ze blijven koekeloeren man, ze blijven koekeloeren
En hallo CC!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga daar ook geen foto van mezelf zetten!![]()
Of zou ik dat wel doen?
Ow... dan zat je alleen maar mee te lurken?quote:
Dat geloof ik nietquote:
Zou ik ook niet doen als ik jou was...quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
NBT en MD
Zijn jullie hier met zijn 2en?
Jij en CC zijn er ook!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
NBT en MD
Zijn jullie hier met zijn 2en?
hahahahah 2 zielen 1 gedachte!quote:
Ja ik lurk graagquote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... dan zat je alleen maar mee te lurken?
Misschien maak ik wel een ui met mijn hoofdquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was...maar dat weet je ook wel
GMTA!quote:
En wij maar denken dat we een prive gesprek hadden!quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Misschien maak ik wel een ui met mijn hoofd
quote:
Misschien ook niet!quote:
Ja, dat is de keuzequote:
poepze!quote:
Nog 7quote:
Nou zeg! Verlaat je me zo vroegquote:
Ben al een uur langer hier...quote:
hahaha is het wat?quote:
Waarom! ?quote:
Maar je staart mij ook aanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha is het wat?Ik vind het een beetje eng, word de hele tijd maar aangestaard door mezelf!
quote:
Jij welquote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Michhas het volgende:
Ik ben zo lekker gewoon gebleven he jongens?
wie niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Michhas het volgende:
Ohw, hoe lame is dat, lekkere collega heb jij!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die laatste 5 minuten maak ik ook vol...
zat te wachten op een collega... belt ie net dat hij me morgen wel spreekt![]()
blijkbaar...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Michhas het volgende:
Echt wel!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Michhas het volgende:
Kan gebeuren...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, hoe lame is dat, lekkere collega heb jij!
Doegg!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan gebeuren...
maar ik ben weg!
fijne avond!
wie weetquote:
Als die foto's er nou echt waren wel ja!quote:
Dan fapt iedereen er opquote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Als die foto's er nou echt waren wel ja!
Nah..quote:
Jij ookquote:
Van Annnet?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Die foto's zijn gewoon echt hoor, heb ze gezien in KPD
Bummerquote:
link in PM svp!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ik kan in KPD.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Michhas het volgende:
Ja hoor, of in sexy & gewaagd, 1 van de 2...quote:
Ja, die heeft Paul ook in dat topic gegooid.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hoor, of in sexy & gewaagd, 1 van de 2...
Geen full frontal naked, maar ze lag er wel.. zo.. u know
Ieder crewlid kan datquote:
http://i51.tinypic.com/1rd9jb.jpgquote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef NBT het volgende:
Ohw deze: [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #75
Wat een aids komt daar voorbij zegquote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef NBT het volgende:
Ohw deze: [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #75
ju siet bijna haar tietuh :$ :$ :$ ;$quote:
Echt he, die smerige reacties van al die fappende gastenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een aids komt daar voorbij zeg.
Ik zou dr nog niet eens doen met een leenlulquote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ju siet bijna haar tietuh :$ :$ :$ ;$
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou dr nog niet eens doen met een leenlul
Alsof zij dat erg vindt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt he, die smerige reacties van al die fappende gasten
Rillingen over mijn rug, eerlijk waar, brr
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou dr nog niet eens doen met een leenlul
Heb wel ergere dingen gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat hele topic is sowieso wlegh
Maargoed
Haar tepels groeien van dit soort topics.quote:
Smakelijk Bennyquote:
Krijgt ze er geen nat poesje van?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb wel ergere dingen gezien.
[..]
Haar tepels groeien van dit soort topics.
Geen idee. Dat zie ik niet op mijn scherm. Ik denk dat ze vanavond een nieuw dekbed moet kopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Smakelijk Benny
[..]
Krijgt ze er geen nat poesje van?
Dat mens sopt de hele Grote Oceaan bij elkaar op die reacties.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Smakelijk Benny
[..]
Krijgt ze er geen nat poesje van?
Ze heeft er 365 aangezien ze elke dag wel zo'n topic/reacties krijgtquote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zie ik niet op mijn scherm. Ik denk dat ze vanavond een nieuw dekbed moet kopen.
D'r onderkant is de hele dag kletsnatquote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze heeft er 365 aangezien ze elke dag wel zo'n topic/reacties krijgt
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
D'r onderkant is de hele dag kletsnat [ afbeelding ]
Ze duwt er wel een leenlul (quote:
Ik heb geen trek meerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
D'r onderkant is de hele dag kletsnat [ afbeelding ]
Geen trek in natte poesquote:
Maakt niet uit, ik vind het fijn om je weer even te zienquote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aankomende week ben ik minder actief
Was dan toch even langs gekomen voor een kop koffie en een koekquote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind het fijn om je weer even te zien
Wilde ik maar je buurvrouw joeg me weg met de mededeling dat ze je vervelend vond en dat ze me niet mochtquote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Was dan toch even langs gekomen voor een kop koffie en een koek
Dan moet je haar uitschelden. Doe ik ook altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wilde ik maar je buurvrouw joeg me weg met de mededeling dat ze je vervelend vond en dat ze me niet mocht
Ik jullie ook man! En ik had geen plaats meer om mijn o zo geweldige humor te uiten. Dus moest ik wel terug komen.quote:
Ja het leek me al een stom mens, ik kom een andere keerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je haar uitschelden. Doe ik ook altijd![]()
[..]
Ik jullie ook man! En ik had geen plaats meer om mijn o zo geweldige humor te uiten. Dus moest ik wel terug komen.
Blijf je?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moet je haar uitschelden. Doe ik ook altijd![]()
[..]
Ik jullie ook man! En ik had geen plaats meer om mijn o zo geweldige humor te uiten. Dus moest ik wel terug komen.
Ik heb er..quote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doei NBT
Smakelijk Zero
Nee ik lust alleen rookworst
Ja, maar school en andere dingen gaan voor. Dus mijn postgemiddelde zal ietsje omlaag gaanquote:
Dat weet ik ook niet als Michhas er wel isquote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas en Honkeytonk is 4 handen op 1 buik, als de een er niet is weet de ander niet waar z'n poepgat zit
Op z'n rug. Iets naar onder.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet als Michhas er wel is
Ik moet mijn stem voor FOK!slet nog steeds waarmaken dus kom maar op met je rookworstquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet mij stem voor FOK!slet nog steeds waarmaken dus kom maar op met je rookworst
Hoe poep je dan? Uit je lul?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet als Michhas er wel is
Tubgirl.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe poep je dan? Uit je lul?
Nee, gewoon nee.quote:
Jij hier?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
Guttoguttogut, ik hoor allemaal dingen die mij niet bevallen
Ja, ik hoorde allemaal dingen. Met mijn vriend is het velen malen sneller dan verwacht gegaan. En nu ik weer school heb heb ik veel te veel tijd om niet bezig te zijn met mijn huiswerk.quote:
Ik ken nog wel een plaatje, van een vrouw die over moet geven terwijl ze een rookworst eet. Zienquote:Op maandag 3 januari 2011 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Ik moet nog eten en ik was niet van plan een anorexiapatiënte te worden door details over tubgirls
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een plaatje, van een vrouw die over moet geven terwijl ze een rookworst eet. Zien?
Ohquote:
Ik heb net nog een rookworst gegeten. Maar dan een echte.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een plaatje, van een vrouw die over moet geven terwijl ze een rookworst eet. Zien?
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ga zo eten, wat weet ik eigenlijk niet, sla geloof ik
Ik moet nog mijn hele leven kunnen genieten van een rookworst en daar kan ik tubgirl niet bij gebruikenquote:
Unoxmeisje, ben jij datquote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb net nog een rookworst gegeten. Maar dan een echte.
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet nog mijn hele leven kunnen genieten van een rookworst en daar kan ik tubgirl niet bij gebruiken
Een sappige worst.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien als ik niet hoef te eten maar nu mis ik niks...
Ik heb even een heel stuk gemist, die vorige lap tekst en iets met een meestertruc van Mich ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had wel een wat leukere "welkom terug" reactie terug verwacht
Ja maar ik wil een sappige worst zonder tubgirl, ik heb er niks meequote:
Kan geregeld wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een sappige worst zonder tubgirl, ik heb er niks mee
Ohquote:
*kijkt op de klok.*quote:
Mich =Michhas of Micha?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb even een heel stuk gemist, die vorige lap tekst en iets met een meestertruc van Mich ofzo.
Uitleg?
Moet lukken, ik zie je dan, heb je een beetje een lekker bed?quote:
Ik ook niet, maar de hamburgers die ze verkopen zijn wel lekker af en toe.quote:
op die heerlijke kleffe broodjesquote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de hamburgers die ze verkopen zijn wel lekker af en toe.
Ik vraag altijd hamburgers zonder broodjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op die heerlijke kleffe broodjes
Dat kan natuurlijk, ik vraag altijd een rookworst zonder broodje met mayoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag altijd hamburgers zonder broodjes.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik vraag altijd een rookworst zonder broodje met mayo
Ik voorspel ook dat die niet achter de kassa van de Hema staan.quote:
Dat heb jij goed geradenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voorspel ook dat die niet achter de kassa van de Hema staan.
Ik jou ook natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
UH EH UH AH AH TING TANG WALLA WALLA BING BANG!!!!!
HT ik heb je gemist man
Smakelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga even eten, dus tot zo liefjes en ander tuig![]()
Hoi trouwens. Ik ben Honkeytonk, jij bent nieuw hier?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik schaar mezelf onder liefjes, want tuig.
Smakelijk!!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga even eten, dus tot zo liefjes en ander tuig![]()
Koetje is een baas.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi trouwens. Ik ben Honkeytonk, jij bent nieuw hier?
Hoi. Zero is mijn naam in deze virtuele wereld. Ik kom hier af en toe eens glurenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi trouwens. Ik ben Honkeytonk, jij bent nieuw hier?
Naar wat gluren? Of naar wie? Hèhè?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoi. Zero is mijn naam in deze virtuele wereld. Ik kom hier af en toe eens gluren.
Bah, een gluurderquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoi. Zero is mijn naam in deze virtuele wereld. Ik kom hier af en toe eens gluren.
Naar borstjes.quote:
Alleen maar naar het andere geslacht heur.quote:
Nog erger, je gluurt niet eens naar mijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naar borstjes..
[..]
Alleen maar naar het andere geslacht heur.
Sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog erger, je gluurt niet eens naar mij
Dan ook niet miepen dat ik niet gluurquote:
quote:
Er wordt hier weinig gewerkt hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb dit dagelijks, dit topic toch maar eens in de gaten houden
is dat niet met twee maten meten?quote:
Hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb dit dagelijks, dit topic toch maar eens in de gaten houden
Ja, en dat doe ik. Want ik ben oneerlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is dat niet met twee maten meten?
Hij zal ook wel twee maten nodig hebben om zijn lul te metenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is dat niet met twee maten meten?
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zal ook wel twee maten nodig hebben om zijn lul te meten [ afbeelding ]
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zal ook wel twee maten nodig hebben om zijn lul te meten [ afbeelding ]
eenluv broeder.quote:
DE-LEN.quote:
je mag hem niet vaker zien?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NeeHT zn plasser is uniek en zo een zie je er maar zelden
Ja, daarom. Ik wil ook een unieke lul in m'n PMquote:Op maandag 3 januari 2011 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NeeHT zn plasser is uniek en zo een zie je er maar zelden
Die moet ik hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
Wat geniaal, er bestaat glow in de dark lingerie![]()
http://int.luminoglow.com(...)rates-3-c-11_12.html
Zoekt wel wat makkelijker.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
Handig voor de man die de juiste plekjes niet kan vinden in het donker!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
Is dit een verleidingsmove merel?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
Vier lingeriesetjesquote:Op maandag 3 januari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor jou altijd, jij hebt er 4 aan elke vinger
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te verleiden hoor, ik kon het al zien in je ogen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor jou altijd, jij hebt er 4 aan elke vinger
jaquote:
Neuj.quote:
ik heb me gisteren toch verbrand.. je wil niet weten hoe vatsig mijn arm er nu uitziet...quote:
Pics in PM nu!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb me gisteren toch verbrand.. je wil niet weten hoe vadsig mijn arm er nu uitziet...![]()
Klopt. Dat wil ik niet weten.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb me gisteren toch verbrand.. je wil niet weten hoe vatsig mijn arm er nu uitziet...
Goed gezecht.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef Zeroku het volgende:
Fotoboek van skippy22
It goes on and on and on and on and on and on.
Misschien ben jij ook wel zijn lekker dierquote:
]quote:Op maandag 3 januari 2011 18:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel zijn lekker dier.
Ik zal hem even attenderen op jouw FoBo.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
]
Nee, ik heb geen reacties van hem gehad, gelukkig
nee doe maar nietquote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal hem even attenderen op jouw FoBo.
quote:
Dit dusquote:
skippy had foboban toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal hem even attenderen op jouw FoBo.
Schijnbaar niet meer.quote:
Yay. Dalijk weer even fappenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom in mn FoBo hoor
Bedankt voor dit complimentquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schijnbaar niet meer.
[..]
Yay. Dalijk weer even fappen.
Goed punt.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jaa
punt 2 verdwijnt nu naar binnen
kutquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schijnbaar niet meer.
[..]
Yay. Dalijk weer even fappen.
Geen dank. Ik deed het met alle ziel en zaligheid die ik op dat moment bezat.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt voor dit compliment
Nee. Fappen doe je niet met een kut.quote:
Oh, dan heb ik het al die tijd verkeerd gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Fappen doe je niet met een kut.
Kan gebeuren. Je mag wel oefenenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het al die tijd verkeerd gedaan
quote:
xDDDdDDdddddDFdDDDDdquote:
Mooi, meld het maar als je komtquote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen dank. Ik deed het met alle ziel en zaligheid die ik op dat moment bezat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |