Jij postcrossed?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
zo postcrossing kaart gemaakt straks maar eens versturen
quote:
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagdquote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]is toch harstikke leuk! Ik moet ook een kaartje versturen, maar mijn kaarten en postzegels liggen op het werk
Maakt niet uit joh, dat is wel het laatste waar je je zorgen om moet maken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:thanks lutte, ik had even geen zin om een topic te openenn, Sorry
Ik heb postzegelsvoorraadje en kaarten bestel ik bij artunlimited.nl dus ook wel een voorraadje vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik koop altijd pas kaarten/postzegels als ik adres heb opgevraagd
ik ken een liedje van ze uit guitar hero metallica dat was wel okquote:Op maandag 3 januari 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar een cd van Alice in Chains (net gekocht), klinkt wel lekker. Beetje rock ala Pearl Jam in het tijdperk TEN. Mag ook wel want ze komen uit de zelde grunge stroming.
KPNquote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef crv het volgende:
Wat een laaielichters van de kpn
zit aan mijn bellimiet dus dacht ff een belkaart te gebruiken
Paar minuutjes <5 5 euro![]()
Succes!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
ik ga een poging doen om thuis te komen tot over 2 uur
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef tdrone het volgende:
ik ga een poging doen om thuis te komen tot over 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |