Wie wel?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef Michhas het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen om op dit topic te klikken
Interessant die wil ik wel !quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb naaktfoto's van Paul samen met Juicyhil.
kwam ie prematuur of was je vagine te wijd?quote:
Ok ik zal kijken wat ik voor je kan doen en ze even uploaden zo direct, is dat goed?quote:
Denk je echt dat ik seks ga hebben met Paulquote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kwam ie prematuur of was je vagine te wijd?
Is goed fijne vriend, lekkere manboobs van Sappigeheuvel.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok ik zal kijken wat ik voor je kan doen en ze even uploaden zo direct, is dat goed?
weet ik veelquote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik seks ga hebben met Paul
Je zou me ontmaagden, je hebt het beloofdquote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon nuchter man.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet ik veel. mits dronken is er een hoop mogfelijk!@
Ja lekker kneedbaar en sappig.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is goed fijne vriend, lekkere manboobs van Sappigeheuvel.
Annet is zelf nog maagd, waarom aan haar vragen?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Je zou me ontmaagden, je hebt het beloofd!
quote:
Annet hij noemt je dik!quote:
2 Maagden kunnen elkaar best tegelijk ontmaagdenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Annet is zelf nog maagd, waarom aan haar vragen?
Als je nou eens leest schele kankernerdquote:
heuh geeft fok je een prijs moet je je er wel naar gedragen hequote:Op maandag 3 januari 2011 15:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Idd, ben je scheel ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je nou eens leest schele kankernerd
"ëen schele met kanker" zelfsquote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je nou eens leest schele kankernerd
haha grootste autist komt er ook bij.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Chinless het volgende:
Ik heb wel een annnet.rar, maar die mocht ik niet sturen. En ja daar staat ze naakt in.
Daarom ben ik ook op dieet man.quote:
I dare you.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Chinless het volgende:
Ik heb wel een annnet.rar, maar die mocht ik niet sturen. En ja daar staat ze naakt in.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha grootste autist komt er ook bij.
Nu zijn ze nog niet compleetquote:
Nah, Socios is een baasquote:
lol einzzzzzzzhoornquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef Gridlok het volgende:
Naamtopic + Naaktfoto's in tt, waar is Fonz_?
Bingoquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef Gridlok het volgende:
Naamtopic + Naaktfoto's in tt, waar is Fonz_?
Ik mis Dirkh, Yvonne, Remlof, ToT en Cerror nog in dit topicquote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Klopt, ik houd van hem. Wie missen we? Snaavel?
Dacht dat jij de moeder zou worden van zijn kinneke?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
lol einzzzzzzzhoorn_!
Wordt vanzelf naar m gePMt
Sam is een leugen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat jij de moeder zou worden van zijn kinneke?
haha wat, zijn kind is een leugen?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Sam is een leugen.
Chinless is nu hard op zoek naar naaktfoto's van een dame met dezelfde verhoudingen als ik
Nee denk het niet hoor, maar hij misbruikt m bij de FOK!dametjes om ze in te palmen. Hij had m al maanden niet gezienquote:
Vrouwen kicken om mannen met koters?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee denk het niet hoor, maar hij misbruikt m bij de FOK!dametjes om ze in te palmen. Hij had m al maanden niet gezien
Ik weet niet man, hij vond zichzelf heel zielig in ieder geval.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrouwen kicken om mannen met koters?
Ik had de screenie gezien, wat een faal. Hij heeft volgens mij iets van stemmetjes of meerdere persoonlijkheden. In ieder geval grootheidswaanzin.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Gridlok het volgende:
Hey maar Chinless, waarom zeg je dat je sex hebt gehad met annet terwijl dat helemaal niet zo is?
Mja tis een wazig figuur.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik weet niet man, hij vond zichzelf heel zielig in ieder geval.
Lijkt me toch wel kut voor zo'n jongen, beetje medelijden voor hem.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik had de screenie gezien, wat een faal. Hij heeft volgens mij iets van stemmetjes of meerdere persoonlijkheden. In ieder geval grootheidswaanzin.
Hij wilde Graseter ook in elkander slaan. Hij is wel een echte baasquote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik had de screenie gezien, wat een faal. Hij heeft volgens mij iets van stemmetjes of meerdere persoonlijkheden. In ieder geval grootheidswaanzin.
Niemand kan de graseter aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij wilde Graseter ook in elkander slaan. Hij is wel een echte baas)))))
Ja ik hoorde het, de held!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij wilde Graseter ook in elkander slaan. Hij is wel een echte baas)))))
Hij zal er zelf niet zoveel aan kunnen doen..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel kut voor zo'n jongen, beetje medelijden voor hem.
Er zijn meer, maar die gaan niet verder. Geen tieten enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Is dit alles of zijn er meer naakt-foto's van Annnet gepost?
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Schenkstroop het volgende:
woont ze nog steeds op centerparksquote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Schenkstroop het volgende:
hey, er is dus meer..quote:
Ik heb er 9quote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze woont in een dierentuin voor zover ik begrepen heb. Temidden van de reptielen.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:10 schreef Gridlok het volgende:
Mensen die nog niet bij Annet binnen zijn geweest
Whut? Ik een autist???quote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha grootste autist komt er ook bij.
Dagdromertjequote:
Ik heb er laatst nog een met de screenshot gemaakt toen ze voor de webcam zat nadat ze uit de douche kwam. Echt mooie ronde vormen en zacht roze tepels.quote:
Ik heb best moeten lachen om de FOK!rarquote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef ditiseenusername het volgende:
Na al die naaktfoto topics wasik benieuwd naar die van ijsmeis... t is dus echt geen ruk die foto's :S staat ze daar een beetje als minderjarige jaar borstjes te fotograferen... echt een dompert
Mag ik de foto's pierenjan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
Allemaal PM's of ze foto's mogen hebben.
Ik stuur ze niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog een met de screenshot gemaakt toen ze voor de webcam zat nadat ze uit de douche kwam. Echt mooie ronde vormen en zacht roze tepels.
godsamme zeg, vieze rukkersquote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
Allemaal PM's of ze foto's mogen hebben.
Ik stuur ze niet.
rofl gast je bakt niet echt ofwel.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Gridlok kan dat tegenspreken, die heeft het gezien.
Moet jij me niet blokken op msn???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |