Hahah, kakoje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige Bosniër met een goede smaak was.
Ja, hij ruikt echt goedquote:
Langs Kijkshop geweest? Volgens mij is dat de enige winkel die deze geur nog verkoopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef RichCalibier het volgende:
Diesel
[ afbeelding ]
Was een zeer goedkoop luchtje. Geloof dat ie nu in een andere verpakking zit, of dat hij uit de handel is gehaald. iig vind ik hem persoonlijk heel lekkeer!
Dit vind ik 1 van de allerbeste mannengeuren... alleen is hij ondraagbaar voor mij (de keren dat ik 'm testte kreeg ik hoofdpijn)quote:
Dit is overigens de parfum extrait, niet de eau de toilettequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dit vind ik 1 van de allerbeste mannengeuren... alleen is hij ondraagbaar voor mij (de keren dat ik 'm testte kreeg ik hoofdpijn)
Maak je nou een grapje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is moeilijk te vinden, maar wanneer je hem gevonden hebt, nou dan héb je wel wat. Hij ruikt een beetje zoet en weeďg. En dat past goed bij mijn karakter.
Nee, ik vind het gewoon bij mijn karakter passen. Dat kan toch?quote:
Moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon bij mijn karakter passen. Dat kan toch?
Nee klopt, maar ik ga nooit naar de Douglas of Iciquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef DoubleBogey het volgende:
Waar heb je de Parfum kunnen vinden? Volgens mij hebben de Douglas en Ici Paris hem niet?
Het is wel duidelijk in welk topic tout intellectueel FOK! zich heeft verzameld. Ik ben zeer onder de indruk van uw waarnemingsvermogen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Je klonk anders wel zeker van je zaak
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is moeilijk te vinden, maar wanneer je hem gevonden hebt, nou dan héb je wel wat. Hij ruikt een beetje zoet en weeďg. En dat past goed bij mijn karakter.
Hmm, dan koop ik toch liever voor iets meer geld een Creed denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:48 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik ga nooit naar de Douglas of Ici
Je kan hier checken, http://www.parfumerie.nl/herms-terre-d-herms-75-ml-parfum-spray
Nah...ik vind dat Creed niet echt blijft hangen...als ik al zoveel uitgeef, wil ook wel dat het langer dan een uur of 2-3 blijftquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:29 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Hmm, dan koop ik toch liever voor iets meer geld een Creed denk ik.
Ik weet echt niet waar ik aan moet denken bij het zien van de fles en de verpakking.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:09 schreef Natalie78 het volgende:
Deze is zo lekker.Eindelijk een luchtje gevonden die lijkt op Sotto Voce, een luchtje dat helaas niet meer gemaakt wordt.
![]()
[ afbeelding ]
De verkoopster van Douglas stuurde me naar de kinderparfums toen ik ernaar vroeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:12 schreef don-diablo het volgende:
Ik weet echt niet waar ik aan moet denken bij het zien van de fles en de verpakking.![]()
cutequote:Op maandag 10 januari 2011 18:09 schreef Natalie78 het volgende:
Deze is zo lekker.Eindelijk een luchtje gevonden die lijkt op Sotto Voce, een luchtje dat helaas niet meer gemaakt wordt.
![]()
[ afbeelding ]
Dezequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:29 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Classic, had nog een preview over.
Ik zie geen enkele reden om cynisch te doen over de parfumkeuze van anderen.quote:
Als dit cynisch is????? Vind het juist erg mooi, mag dat niet???quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om cynisch te doen over de parfumkeuze van anderen.
quote:
Heb de Parfum versie nu op, en ik weet het niet. Ik snap de appeal ervan wel, maar het werkt niet ontzettend goed op mijn huid. Soit, heb een testversie en ik laat hem nog even inwerken en denk erover na. Hij is maar 75e bij de Ici Paris, gelukkig ken ik de verkoopmedewerkster, want ik geloof niet dat ze hiervan zomaar samples weggeven.quote:
Dat kan, ik vind zelf deze velen malen beter dan de edt, echt een geweldige volwassen geurquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Heb de Parfum versie nu op, en ik weet het niet. Ik snap de appeal ervan wel, maar het werkt niet ontzettend goed op mijn huid. Soit, heb een testversie en ik laat hem nog even inwerken en denk erover na. Hij is maar 75e bij de Ici Paris, gelukkig ken ik de verkoopmedewerkster, want ik geloof niet dat ze hiervan zomaar samples weggeven.
Ze hadden er ook een tester van die kapot was en dezelfde medewerkster zei dat ze hem waarschijnlijk zouden weggooien, dus ik vroeg uiteraard of ik hem anders mocht hebben. Maar ze wist niet zeker of het mocht en de leidinggevende was er niet.
Morgen maar eens langsgaan, het enige mankement is dat er geen dop op zit. Volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn om er een nieuwe dop op te zetten? Het spuitsysteem zelf werkt wel goed, toen ik het met twee duimen probeerde kwam er wel gewoon vloeistof uit.
Je plaatje werkt nietquote:
Vreemd bij mij liet hij wel een plaatje zien, nu werkt hij wel als het goed is! (ander plaatje dat dan weer wel)quote:
quote:
Ah, ik zie al waarom ik hem niet ziequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Vreemd bij mij liet hij wel een plaatje zien, nu werkt hij wel als het goed is! (ander plaatje dat dan weer wel)
Mja ik ga hem wel halen morgen denk ik, kan ik in ieder geval die wegstrepen. Mijn must-buy lijst wordt er ook niet kleiner op, eerder groter wanneer ik elke keer een Ici Paris binnenloop hahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind zelf deze velen malen beter dan de edt, echt een geweldige volwassen geur
Zover ik weet mogen de werkneemsters niet zomaar testers weggeven, maar wie weet......
Op deze flessen zitten van die twist dopjes, dus je kan hem zegmaar niet losmaken van het flesje, wat opzich wel handig is aangezien je hem zo dus niet kan kwijtraken, maar of je er een andere of soortgelijke dop op kunt doen weet ik niet.
Hahahaha...ik snap je punt manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Mja ik ga hem wel halen morgen denk ik, kan ik in ieder geval die wegstrepen. Mijn must-buy lijst wordt er ook niet kleiner op, eerder groter wanneer ik elke keer een Ici Paris binnenloop haha
vandaag weer.quote:
in een witte nog wel!quote:
Heel persoonlijk, loop een Douglas/ICI Paris XL in en laat je informeren en probeer wat. Neem wat oude dingen mee zodat je beetje kan laten zien wat je ongeveer lekker vindtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:51 schreef Smoofie het volgende:
Wat is nou een aan te raden geurtje(voor mannen)? Ik gebruik de laatste tijd JPG "le male", maar dat zijn allemaal proefmonsters en die gaan eerdags op.
oke, ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:50 schreef Aschkael het volgende:
...ligt in hetzelfde straatje als Shalimar en Habanita, ik vind het een fijne geur en draag hem regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |