Hahah, kakoje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige Bosniër met een goede smaak was.
Ja, hij ruikt echt goedquote:
Langs Kijkshop geweest? Volgens mij is dat de enige winkel die deze geur nog verkoopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef RichCalibier het volgende:
Diesel
[ afbeelding ]
Was een zeer goedkoop luchtje. Geloof dat ie nu in een andere verpakking zit, of dat hij uit de handel is gehaald. iig vind ik hem persoonlijk heel lekkeer!
Dit vind ik 1 van de allerbeste mannengeuren... alleen is hij ondraagbaar voor mij (de keren dat ik 'm testte kreeg ik hoofdpijn)quote:
Dit is overigens de parfum extrait, niet de eau de toilettequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dit vind ik 1 van de allerbeste mannengeuren... alleen is hij ondraagbaar voor mij (de keren dat ik 'm testte kreeg ik hoofdpijn)
Maak je nou een grapje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is moeilijk te vinden, maar wanneer je hem gevonden hebt, nou dan héb je wel wat. Hij ruikt een beetje zoet en weeïg. En dat past goed bij mijn karakter.
Nee, ik vind het gewoon bij mijn karakter passen. Dat kan toch?quote:
Moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon bij mijn karakter passen. Dat kan toch?
Nee klopt, maar ik ga nooit naar de Douglas of Iciquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef DoubleBogey het volgende:
Waar heb je de Parfum kunnen vinden? Volgens mij hebben de Douglas en Ici Paris hem niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |