Oui oui, la vache qui rit!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
beter dan Duits! Maar mag deze week twee toetsen Frans maken + volgende week nog een leuke presentatie en français over Madagascar geven
Had je maar een technische studie moeten kiezenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
beter dan Duits! Maar mag deze week twee toetsen Frans maken + volgende week nog een leuke presentatie en français over Madagascar geven
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En roddel eens niet zoveel over mij
Registreren is voldoende geloof ikquote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kan ik wiki pagina veranderen ? Ik heb nl de OP.
ik zit nog maar in vwo 5quote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Had je maar een technische studie moeten kiezen![]()
Doei doeiquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag naar huis!
Tot later vandaag vriendjes
Rij voorzichtigquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag naar huis!
Tot later vandaag vriendjes
Haiquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is Ez ? Goudvisje kun je even helpen mij??
Ezechielk en die is net naar huisquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neeee ben gedist in groep 2 dus mocht extra jaar kleuteren en nu mag ik de 5e nog een keer over doenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh amai, ik veronderstelde dat jij ook al klaar was met de middelbare![]()
zeg het maarquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ahwquote:Op maandag 3 januari 2011 15:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
neeee ben gedist in groep 2 dus mocht extra jaar kleuteren en nu mag ik de 5e nog een keer over doen![]()
![]()
Gedist in groep 2quote:Op maandag 3 januari 2011 15:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
neeee ben gedist in groep 2 dus mocht extra jaar kleuteren en nu mag ik de 5e nog een keer over doen![]()
![]()
En het duurde mij te lang dus heb ik hem gemaaktquote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Annnet het volgende:
ja ik lette wel op, had ez gewhatsappt dat ie nieuwe moest openen maar die was druk en k moest nero uitlaten
Blijven zitten is wel beter, sta nu overal 7ens enzo voor. Alleen een tekort voor gymquote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gedist in groep 2![]()
![]()
![]()
hahaha
Had je maar iets beter je best moeten doen, ik zit lekker wel in m'n examenjaar, havo dan
En ik ben in de 4e blijven zitten
Je kan hem ook in een post zetten hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok. Huppelmuts wat is je email adres? Dan mail ik je de OP
Hoooiquote:
Titel hadden we overleg over gehad dat Gewoon Liefde liever klonk dan een titel met haten erinquote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huppel lette zelf ook niet op aangezien titel
Ja klopt, ik sta er nu ook wat beter voorquote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Blijven zitten is wel beter, sta nu overal 7ens enzo voor. Alleen een tekort voor gym![]()
en ja groep 2.. ach
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |