Omdat het beter is dan Duitsquote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer![]()
FransWaarom kiezen mensen dat toch steeds?
Ik moet ook nog een boel voor m'n toetsweek leren
beter dan Duits! Maar mag deze week twee toetsen Frans maken + volgende week nog een leuke presentatie en français over Madagascar gevenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer![]()
FransWaarom kiezen mensen dat toch steeds?
Ik moest ook nog een boel voor m'n toetsweek leren
Succes.. Ik moet nog 2 franse boeken lezen..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
beter dan Duits! Maar mag deze week twee toetsen Frans maken + volgende week nog een leuke presentatie en français over Madagascar geven
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kan ik wiki pagina veranderen ? Ik heb nl de OP.
goedenmiddagquote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ieeelll welke boeken?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Succes.. Ik moet nog 2 franse boeken lezen..
Oui oui, la vache qui rit!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
beter dan Duits! Maar mag deze week twee toetsen Frans maken + volgende week nog een leuke presentatie en français over Madagascar geven
Had je maar een technische studie moeten kiezenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En roddel eens niet zoveel over mij
Registreren is voldoende geloof ikquote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zit nog maar in vwo 5quote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Had je maar een technische studie moeten kiezen![]()
Doei doeiquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag naar huis!
Tot later vandaag vriendjes
Rij voorzichtigquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ik mag naar huis!
Tot later vandaag vriendjes
Haiquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is Ez ? Goudvisje kun je even helpen mij??
Ezechielk en die is net naar huisquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is Ez ? Goudvisje kun je even helpen mij??
neeee ben gedist in groep 2 dus mocht extra jaar kleuteren en nu mag ik de 5e nog een keer over doenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh amai, ik veronderstelde dat jij ook al klaar was met de middelbare![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |