Is goedquote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Is dit 'Laten we stoppen met haten'?
ja, ik was ook in de war eerst XDquote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Is dit 'Laten we stoppen met haten'?
waarom geen OP?quote:
Woordenbrij!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, ik was ook in de war eerst XD
wat is er dan mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Tot in het volgende deel he. En het lijkt me uitermate plezant om dan ook ruim 200 posts over de OP te gaan kletsen
ah, zodoende.quote:
Nieuwe OP was niet goed, TT niet goed, Dat niet goed, zus niet goed.quote:
EzechielKquote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WIE BEHEERDE DIE WIKI PAGINA DAN MAIL IK DIE PERSOOHOON
Lees jij wel wat ze je zeggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WIE BEHEERDE DIE WIKI PAGINA DAN MAIL IK DIE PERSOOHOON
WE ZIJN ALLEMAAL ONGESTELDquote:Op maandag 3 januari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe OP was niet goed, TT niet goed, Dat niet goed, zus niet goed.
En die links had ik al tig keer aangepast maar gezeik ging door![]()
Ik dacht al, er stroomt bloed uit m'n lulquote:
Ben er net weer vanafquote:
ik dacht dagoduck of freezepop en ik zit op telefoon en als iedereen zoveel post gaat t snel XDquote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees jij wel wat ze je zeggen?
Ezechielk!!
Kan je wel OP maken dadelijk dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht dagoduck of freezepop en ik zit op telefoon en als iedereen zoveel post gaat t snel XD
Iedereen kan de wiki beheren. Beter doe je het zonder wiki, gewoon de volgende deel knop gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht dagoduck of freezepop en ik zit op telefoon en als iedereen zoveel post gaat t snel XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb alle PM's er nog van, dus ik weet zeker dat het Dalando is.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |