Altijd fijn als een man meteen naar me luister!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, nou ok.. dan leg ik me er bij neer!![]()
i'm so blue, don't know what to dooooooh, ik hou van muziek!
quote:
Jij hebt liever zo'n rondje haar rond de schedel?quote:
Of nog beter, een timer die een maximale tijdsduur voor ene website insteltquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowiesogoed schoonmaken moet ze.
Nee, een goede bos krullend haarquote:Op maandag 3 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n rondje haar rond de schedel?
[..]
Of nog beter, een timer die een maximale tijdsduur voor ene website instelt
Nou, ik ben nu dagelijks aan het solliciteren en dat is totaal niet mijn beeld eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op zo'n site te zoeken en ik heel Gelderland en Overijssel was er niet 1 vacature...
He meisje! Ik ben je email kwijt, kun je die nog es pb'en?quote:
Nou blijkbaar wel voor de uren die ik zoek enzo...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu dagelijks aan het solliciteren en dat is totaal niet mijn beeld eigenlijk.
Wat, moet ik het zelf gaan doen danquote:Op maandag 3 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk als men een secretaresse wil om schoon te maken. Neem dan een schoonmaakster.
Och ja, as well as could be expectedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He meisje! Ik ben je email kwijt, kun je die nog es pb'en?
Alles goed?
Btw, al geinvesteerd in Linked-in enzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel voor de uren die ik zoek enzo...
Ja. Of een schoonmaakster inhuren.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat, moet ik het zelf gaan doen dan
Ik vind het geen probleem om wat schoon te maken, maar het is toch echt niet het belangrijkste deel van mijn functie.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat, moet ik het zelf gaan doen dan
Dat zal dan ongetwijfeld, maar mijn ervaring is dat werkdagen vaak besproken kunnen worden en zulks.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel voor de uren die ik zoek enzo...
Goeie tip van PeuRac!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Btw, al geinvesteerd in Linked-in enzo?
Groot gelijk heb je hoor, boodschappen mag je wel doen, is ook makkelijk want; een rekening bij Albert.nlquote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem om wat schoon te maken, maar het is toch echt niet het belangrijkste deel van mijn functie.
Ik heb een baas gehad die wilde dat ik altijd koffie voor hem haalde. En als ik dan 's morgens hem nog niet gezien had en hij binnen kwam, zei hij niet eens goeiemorgen, maar: Waar is mijn koffie?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vreselijk als men een secretaresse wil om schoon te maken. Neem dan een schoonmaakster.
Uhuh, maar ik zoek vaak net te weinig uren, dan is parttime 4 dagen ofzo en dat is gewoon te veel voor mij.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld, maar mijn ervaring is dat werkdagen vaak besproken kunnen worden en zulks.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een baas gehad die wilde dat ik altijd koffie voor hem haalde. En als ik dan 's morgens hem nog niet gezien had en hij binnen kwam, zei hij niet eens goeiemorgen, maar: Waar is mijn koffie?
Ik heb hem uiteindelijk maar verteld dat "voetveeg" niet in mijn functieomschrijving stond.
Kan je niet gewoon reageren en kijken of je er een iets flexibelere regeling uit kan halen? Dat je bijvoorbeeld een paar uurtjes vanuit huis kan werken of zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik zoek vaak net te weinig uren, dan is parttime 4 dagen ofzo en dat is gewoon te veel voor mij.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Btw, al geinvesteerd in Linked-in enzo?
Zelf koffie halen vind ik altijd wel fijn, ff weg van je werkplek enzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een baas gehad die wilde dat ik altijd koffie voor hem haalde. En als ik dan 's morgens hem nog niet gezien had en hij binnen kwam, zei hij niet eens goeiemorgen, maar: Waar is mijn koffie?
Ik heb hem uiteindelijk maar verteld dat "voetveeg" niet in mijn functieomschrijving stond.
Ja zou op zich ms wel kunnen, maar mijn ervaring is dat ze dan al heel snel kiezen voor iemand anders, die niet zo 'lastig' doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon reageren en kijken of je er een iets flexibelere regeling uit kan halen? Dat je bijvoorbeeld een paar uurtjes vanuit huis kan werken of zo?
Nou, bij die vent had zelfs ik dat ook. Dat was overall gewoon een lul van een vent die dat jaar al 8 secretaresses had versleten. Die wilde alleen maar een leuke meid om mee te patsen bij zijn klanten.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat goed van je! Ik klap totaal dicht bij mijn baas, die man is op de een of andere manier zo intimiderend voor me
Onzin, je zult er achter komen dat je een veel beter netwerk hebt dan je denktquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee, heb altijd het idee dat zulke dingen niet opschieten met zo'n parttime flutbaantje als ik zoek..
Dat is wat anders. Dat hoort bij je werk.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf koffie halen vind ik altijd wel fijn, ff weg van je werkplek enzo.
Alleen als ik bezoek heb hoort een secretaresse/assistente koffie te brengen.
Maar niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zou op zich ms wel kunnen, maar mijn ervaring is dat ze dan al heel snel kiezen voor iemand anders, die niet zo 'lastig' doet.
Precies dat! Ik heb ook al vaak geprobeerd erover te praten, maar dan werd het alleen maar erger en werd alles zo gedraaid dat ik degene was die fout zat. Erg frustrerend...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, bij die vent had zelfs ik dat ook. Dat was overall gewoon een lul van een vent die dat jaar al 8 secretaresses had versleten. Die wilde alleen maar een leuke meid om mee te patsen bij zijn klanten.
lk durf van mezelf toch wel te zeggen dat ik van mijn woorden af kan komen en communicatief vaardig ben, maar ik heb een paar keer met hem een gesprek proberen aan te gaan en dat werkte ook echt totaal niet.
Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik mijn detacheerder opgebeld: Je zoekt NU iets anders voor me.
Inderdaad. Maar koffie halen op de manier als jouw ex-baas dat wilde is wel echt not donequote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat hoort bij je werk.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzin, je zult er achter komen dat je een veel beter netwerk hebt dan je denkten dat is toch de beste manier om werk te vinden
Dat dus. Je hebt nu wat je hebt, je kan altijd proberen meer te krijgen. Als het niks wordt, wordt het niks.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar niet geschoten is altijd misMisschien kun je er zo wat meer uren uit slepen en komt er ook meer binnen
Koffie halen vind ik ook echt helemaal niet erg hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat hoort bij je werk.
Hehe! en breng me nu die koffie eensquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar niet geschoten is altijd misMisschien kun je er zo wat meer uren uit slepen en komt er ook meer binnen
Bij mij barstte de bom toen hij iets ter verzending op mijn bureau had geflikkerd, ik het had verzonden en er bleek een foutje in te zitten, dus hij had het eigenlijk op mijn bureau gegooid om het weg te gooien zei hij. Ik heb toen zelfs nog de betreffende klant gebeld dat er een foutje in zat, dat dat mijn schuld was ( ik dacht, ik neem het maar op me) en dat het juiste document er gelijk achteraan zou komen. Klant vond het geen enkel probleem.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies dat! Ik heb ook al vaak geprobeerd erover te praten, maar dan werd het alleen maar erger en werd alles zo gedraaid dat ik degene was die fout zat. Erg frustrerend...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe! en breng me nu die koffie eens
Grotere organisaties zijn vaak flexibelerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True. Ik moet alleen oppassen dat ik niet teveel hooi op mijn vork neem...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij barstte de bom toen hij iets ter verzending op mijn bureau had geflikkerd, ik het had verzonden en er bleek een foutje in te zitten, dus hij had het eigenlijk op mijn bureau gegooid om het weg te gooien zei hij. Ik heb toen zelfs nog de betreffende klant gebeld dat er een foutje in zat, dat dat mijn schuld was ( ik dacht, ik neem het maar op me) en dat het juiste document er gelijk achteraan zou komen. Klant vond het geen enkel probleem.
Hij ging echt compleet uit zijn plaat. Toen heb ik gezegd dat ik verdomme nog de kolen voor hem uit het vuur had gehaald en dat ik begreep dat er geen enkele vrouw was die voor hem wilde werken. Echt de meest vreselijke manager die ik ooit heb gehad.
Idd, sowieso bij een grotere organisatie maak je veel meer kans als je wat minder flexibileit kan bieden.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grotere organisaties zijn vaak flexibeleren gewoon niet veel meer uren pakken dan je nu doet.
Ja ik werk nu op een kantoor met 3 mensen, incl. baas.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, sowieso bij een grotere organisatie maak je veel meer kans als je wat minder flexibileit kan bieden.
Ik zou niet voor zo'n iemand kunnen werken. Ik ben niet minder dan een ander omdat ik secretaresse ben, en daar wens ik dan ook niet naar behandeld te worden.quote:
Damn, dat is lef hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij barstte de bom toen hij iets ter verzending op mijn bureau had geflikkerd, ik het had verzonden en er bleek een foutje in te zitten, dus hij had het eigenlijk op mijn bureau gegooid om het weg te gooien zei hij. Ik heb toen zelfs nog de betreffende klant gebeld dat er een foutje in zat, dat dat mijn schuld was ( ik dacht, ik neem het maar op me) en dat het juiste document er gelijk achteraan zou komen. Klant vond het geen enkel probleem.
Hij ging echt compleet uit zijn plaat. Toen heb ik gezegd dat ik verdomme nog de kolen voor hem uit het vuur had gehaald en dat ik begreep dat er geen enkele vrouw was die voor hem wilde werken. Echt de meest vreselijke manager die ik ooit heb gehad.
Ik ben bang dat je niet de 1e zal zijn, als iemand echt faalt, en dat na een paar nette opbouwende correcties nog steeds doet, laat ik dat op mijn manier merkenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk chef! * missbehavin spuugt eens flink in zijn kopje
+1 een goede secretaresse is haar gewicht in goud waard! Zonder haar zouden de meeste managers niks klaar krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou niet voor zo'n iemand kunnen werken. Ik ben niet minder dan een ander omdat ik secretaresse ben, en daar wens ik dan ook niet naar behandeld te worden.
Er zijn veel leukere managers dan dat.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 een goede secretaresse is haar gewicht in goud waard! Zonder haar zouden de meeste managers niks klaar krijgen.
Waarom werkte je er nog? Je laat je elke dag vernederen? Potje laxeermiddel kopenquote:
Mijn ervaring is dat ik stukken beter werk met iemand die bereid is samen te werken, dan dat ik heel autoritair voor een baas werk met de daarbijbehorende afstand. Als ik voor een goeie manager werk ben ik heel goed in mijn werk, maar als het zo moet, daar ben ik te recalcitrant voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 een goede secretaresse is haar gewicht in goud waard! Zonder haar zouden de meeste managers niks klaar krijgen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb je aan kluts en missb 2 goeie.. die zijn dan niet veel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |