krijg jij hier niet voor betaald dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wist niet dat fokken en de sc bij singles een beroep was, welk beroep en bij welk bedrijf zo'n baan zou ik ook wel willen![]()
Ik zal proberen PI's te gaan gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vatte het niet op als plagenEn ik zeg het er maar even bij, scheelt mij in de toekomst een hoop uitleg werk
Zelfstandig wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wist niet dat fokken en de sc bij singles een beroep was, welk beroep en bij welk bedrijf zo'n baan zou ik ook wel willen![]()
ik wel, door julliequote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
krijg jij hier niet voor betaald dan?
thuis werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook zo bizar weinig zin in werk vandaag.. Maar... nog even lekker thuis werken, santana die rondjes draait en de beste bakken koffie die ik me maar voor kan stellenheerlijk! En dan straks nog even langs een klant en hopelijk voor 22 uur thuis. Topdag!
Jah. Bad kittyquote:Op maandag 3 januari 2011 12:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
oo..geef de kat maar weer lekker de schuld![]()
aha..goed ideequote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal proberen PI's te gaan gebruiken
[..]
Zelfstandig worden
jij maakt ook bizzarre dagen somsquote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook zo bizar weinig zin in werk vandaag.. Maar... nog even lekker thuis werken, santana die rondjes draait en de beste bakken koffie die ik me maar voor kan stellenheerlijk! En dan straks nog even langs een klant en hopelijk voor 22 uur thuis. Topdag!
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit had in de verste verte nooit op dat album kunnen staan rival, en nu als de sodemieter je mond spoelen jij!
Dat heb ik ook..quote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
thuis werkenheb ik een paar weken geprobeerd maar ben daarna maar weer naar kantoor gegaan een tijd, omdat ik me thuis te snel afleidde
dat kan niet, katten hebben nooit de schuld van de menselijke foutenquote:
Ik hou mezelf maar voor dat zonder mij de wereld stopt met draaienquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij maakt ook bizzarre dagen somsik wissel mn koffie af met sap
Nou niet gaan janken, je vraagt erom!quote:
leuk, ik ga er straks even naar kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
Voor de muziek liefhebbers.
Pubquizzen tijdens werk
http://en.massivemusicquiz.com/welcome/index_error
heb ik eindelijk iets gevonden wat ik goed kan, is het nog niet goedquote:
Dat is wel een issue jaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
thuis werkenheb ik een paar weken geprobeerd maar ben daarna maar weer naar kantoor gegaan een tijd, omdat ik me thuis te snel afleidde
Je weet toch...quote:
Zie je die overuren ook nog ergens in terug??quote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou mezelf maar voor dat zonder mij de wereld stopt met draaien
Bodycount!quote:
shahah, dat probleem ken ik. Alleen dan als studentequote:Op maandag 3 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel een issue jamaar ik moet zeggen dat ik normaal ook niet gewend ben dat ik ook echt van half 9 to 17u er aan moet zitten
normaal heb ik een deadline, wat er op neer komt dat ik de laatste week/dagen dag en nacht moet werken om t af te krijgen
in wallen en maagzuurquote:Op maandag 3 januari 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie je die overuren ook nog ergens in terug??
Dat is ook wel weer zo ja. Die wallen ken ik ook, maagzuur (nog) niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in wallen en maagzuur![]()
Nee, maar het hoort gewoon bij het werk.. ik ben blij dat ik een job heb, en ook nog 1 waar ik af en toe echt heel leuke dingen bij meemaak..
Ze zijn zo oud dat ze kunnen praten?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Lunchen met roerei en afbakbroodjes, gezellig is dat toch
Ok, ok, jij je zin.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat kan niet, katten hebben nooit de schuld van de menselijke foutenze gooien alleen de kerstbomen om
lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik had in het weekend partybroodjesquote:Op maandag 3 januari 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn zo oud dat ze kunnen praten?
Sheldonquote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, ok, jij je zin.
Soft kity, warm kitty, little ball of fur.
Ze liggen hier al klaar voor het middageten.quote:
hoe oud is je kind eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij krijgt er iemand hier weer een groeispurt, damn wat kan dat kind eten!
10quote:
Zolang hij niet kwijlend naar Big gaat zitten kijken is het goed, toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij krijgt er iemand hier weer een groeispurt, damn wat kan dat kind eten!
dan beginnen ze inderdaad veel te eten, wacht maar af tot hij 14 is ofzo, dan is de hele koelkast binnen een tel leegquote:
ik eet meer dan mn ouders bij elkaarquote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan beginnen ze inderdaad veel te eten, wacht maar af tot hij 14 is ofzo, dan is de hele koelkast binnen een tel leeg
Hehe, ik krijg zo'n tekenfilm MI, zo'n gebraden big op pootjesquote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang hij niet kwijlend naar Big gaat zitten kijken is het goed, toch?
Big. Jeugdsentiment filmquote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op man, zo erg is het toch nog niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik heel ijdel als ik overweeg om mn haar te laten verven tegen de grijze haren?
valt wel mee, hangt natuurlijk ook van de leeftijd af, bij iemand van 20 vindt ik grijze haren een beetje raar staan, maar bij iemand van rond de 50 mogen er best wat grijze haren tussen zitten.Er zijn er zat mannen die hun haren vervenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik heel ijdel als ik overweeg om mn haar te laten verven tegen de grijze haren?
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
valt wel mee, hangt natuurlijk ook van de leeftijd af, bij iemand van 20 vindt ik grijze haren een beetje raar staan, maar bij iemand van rond de 50 mogen er best wat grijze haren tussen zitten.Er zijn er zat mannen die hun haren verven
T is een stuk erger dan de laatste keer dan je mij zagquote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op man, zo erg is het toch nog niet?
Ja vooral brood gaat hard bij hem.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan beginnen ze inderdaad veel te eten, wacht maar af tot hij 14 is ofzo, dan is de hele koelkast binnen een tel leeg
Dat was enkele weken geleden? Maandje of 2 a 3 hooguit?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
[..]
T is een stuk erger dan de laatste keer dan je mij zag
30 en 40 dus nog niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
valt wel mee, hangt natuurlijk ook van de leeftijd af, bij iemand van 20 vindt ik grijze haren een beetje raar staan, maar bij iemand van rond de 50 mogen er best wat grijze haren tussen zitten.Er zijn er zat mannen die hun haren verven
geen ideequote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
[..]
T is een stuk erger dan de laatste keer dan je mij zag
Ik doe het ook. Nu verf ik mijn haar altijd, maar ik let er nu op dat ik geen uitgroei heb, ik ben 27 en wil gewoon niet dat mensen grijze uitgroei zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
25 en bedanktquote:
Ik ga het niet zelf doen, heb bij yuki gezien hoe dat er uit zietquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het ook. Nu verf ik mijn haar altijd, maar ik let er nu op dat ik geen uitgroei heb, ik ben 27 en wil gewoon niet dat mensen grijze uitgroei zien.
Misschien is dit wat voor je.
[ afbeelding ]
Hoe was de vakantie Rip?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Ripley het volgende:
Pattaya of all places. Die skip ik lekker hoor
Snap ik helemaal hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het ook. Nu verf ik mijn haar altijd, maar ik let er nu op dat ik geen uitgroei heb, ik ben 27 en wil gewoon niet dat mensen grijze uitgroei zien.
Misschien is dit wat voor je.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het niet zelf doen, heb bij yuki gezien hoe dat er uit ziet![]()
![]()
Ouchquote:
Jonger dan mij en al grijs worden.. Misschien je haar toch maar kort doen voortaanquote:
quote:
Dan moet je naar de kapper.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
grijs haar heeft een iets andere samenstelling, in theorie zou het kunnen, maar of het ook echt zo werktquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik helemaal hoor
Dat snap ik dus niet he, verf die ziet of je haar grijs is
RIPquote:
1 grijze pluk bovenop en grijze slapen?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je naar de kapper.
Persoonlijk vind ik het bij mannen anders en best kunnen hoor, wat grijze haren.
Nou mijn haarhomo moet er altijd om lachenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grijs haar heeft een iets andere samenstelling, in theorie zou het kunnen, maar of het ook echt zo werkt
Trouwens liever grijs dan kaalquote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 grijze pluk bovenop en grijze slapen?
Het is ook kul, verft alleen de grijze haren! Yeah right, dat zeggen ze gewoon omdat mannen hun haar eigenlijk niet willen verven en onder dat mom dan wel. Zie Peurac.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik helemaal hoor
Dat snap ik dus niet he, verf die ziet of je haar grijs is
Zero is wel beter te drinken dan Light, trouwens..quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook kul, verft alleen de grijze haren! Yeah right, dat zeggen ze gewoon omdat mannen hun haar eigenlijk niet willen verven en onder dat mom dan wel. Zie Peurac.
Net zoiets als coca cola zero. Light, maar dan voor mannen.
Ja hoor. Je hebt ook krullen toch? Dan valt het minder op.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 grijze pluk bovenop en grijze slapen?
Marketing at it's bestquote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook kul, verft alleen de grijze haren! Yeah right, dat zeggen ze gewoon omdat mannen hun haar eigenlijk niet willen verven en onder dat mom dan wel. Zie Peurac.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie! Die kulmarketing werkt ook bij jou dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zero is wel beter te drinken dan Light, trouwens..
Het is éxact hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zero is wel beter te drinken dan Light, trouwens..
Alleen als ik het lang laat groeien en droog fohn, nu niet dusquote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt ook krullen toch? Dan valt het minder op.
Maar zn haar is ook al wat dunner aan het wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt ook krullen toch? Dan valt het minder op.
that's just meanquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind het geweldig dat mensen zich gewoon willen laten misleiden, zolang het maar gaat over iets waar je zelf mee zit. Dan lijken de meest loze oplossingen ineens een optie.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marketing at it's bestzulke werkende voorbeelden maakt me altijd een beetje trots op mn vak, iedereen weet dat het kul is en toch doen ze er aan mee
Klopt, het is minder dan dat het in 't begin wasquote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zn haar is ook al wat dunner aan het worden
Dan valt die grijze pluk vanzelf uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorop jaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit weldegelijk smaakverschil in hoor. Niet veel, maar het smaakt iets minder chemisch. Vooral als het beide iets warmer wordt proef je het verschil.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie! Die kulmarketing werkt ook bij jou dus.
Die valt dan vast als laatste uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan valt die grijze pluk vanzelf uit.
Dat dus..quote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit weldegelijk smaakverschil in hoor. Niet veel, maar het smaakt iets minder chemisch. Vooral als het beide iets warmer wordt proef je het verschil.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
that's just mean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the truth is hard.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan valt die grijze pluk vanzelf uit.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het is dat ik weet dat je geen suiker mag en daarom zal ik niks zeggen over het feit dat je als man light drinkt.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit weldegelijk smaakverschil in hoor. Niet veel, maar het smaakt iets minder chemisch. Vooral als het beide iets warmer wordt proef je het verschil.
Gelukkig maar, hoe had ik anders 2011 moeten doorkomen?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je geen suiker mag en daarom zal ik niks zeggen over het feit dat je als man light drinkt.
Ik moet zeggen dat ik toen ik op de quote-knop drukte dat wel wilde doen, maar bedacht me op tijd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat mensen zich gewoon willen laten misleiden, zolang het maar gaat over iets waar je zelf mee zit. Dan lijken de meest loze oplossingen ineens een optie.
Jij gaat voor een monnikenkapselquote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorop jamaar mn haarsletje heeft het gefixxed
de komende paar weken lijkt het niet zo kaal
Dat dacht ik!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoe had ik anders 2011 moeten doorkomen?.
Nee, ik ga voor een Q. kapsel over een jaartje ofsoquote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat voor een monnikenkapsel
Of zo'n leuke pluk die je over je kale schedel heenkamt.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat voor een monnikenkapsel
Oh no, not the comb overquote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of zo'n leuke pluk die je over je kale schedel heenkamt.
Nooit!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
never say neverquote:
Hehe, arme jij!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor een Q. kapsel over een jaartje ofso
Ik laat het elke keer al wat korter knippen. Ik had ooit haar tot op mn schouders![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, arme jij!
vroeger had ik ook haar tot op mn schouders![]()
Mn moeder heeft me beloofd dat ze mn kop kaal scheert als ik dat ooit doe, mn pa en broertje houden me dan vastquote:
Life ain't fair.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, arme jij!
vroeger had ik ook haar tot op mn schouders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |