Dat was enkele weken geleden? Maandje of 2 a 3 hooguit?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
[..]
T is een stuk erger dan de laatste keer dan je mij zag
30 en 40 dus nog niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
valt wel mee, hangt natuurlijk ook van de leeftijd af, bij iemand van 20 vindt ik grijze haren een beetje raar staan, maar bij iemand van rond de 50 mogen er best wat grijze haren tussen zitten.Er zijn er zat mannen die hun haren verven
geen ideequote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
[..]
T is een stuk erger dan de laatste keer dan je mij zag
Ik doe het ook. Nu verf ik mijn haar altijd, maar ik let er nu op dat ik geen uitgroei heb, ik ben 27 en wil gewoon niet dat mensen grijze uitgroei zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik heel ijdel als ik overweeg om mn haar te laten verven tegen de grijze haren?
25 en bedanktquote:
Ik ga het niet zelf doen, heb bij yuki gezien hoe dat er uit zietquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het ook. Nu verf ik mijn haar altijd, maar ik let er nu op dat ik geen uitgroei heb, ik ben 27 en wil gewoon niet dat mensen grijze uitgroei zien.
Misschien is dit wat voor je.
[ afbeelding ]
Hoe was de vakantie Rip?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Ripley het volgende:
Pattaya of all places. Die skip ik lekker hoor
Snap ik helemaal hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het ook. Nu verf ik mijn haar altijd, maar ik let er nu op dat ik geen uitgroei heb, ik ben 27 en wil gewoon niet dat mensen grijze uitgroei zien.
Misschien is dit wat voor je.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het niet zelf doen, heb bij yuki gezien hoe dat er uit ziet![]()
![]()
Ouchquote:
Jonger dan mij en al grijs worden.. Misschien je haar toch maar kort doen voortaanquote:
quote:
Dan moet je naar de kapper.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het niet zelf doen, heb bij yuki gezien hoe dat er uit ziet![]()
![]()
grijs haar heeft een iets andere samenstelling, in theorie zou het kunnen, maar of het ook echt zo werktquote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik helemaal hoor
Dat snap ik dus niet he, verf die ziet of je haar grijs is
RIPquote:
1 grijze pluk bovenop en grijze slapen?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je naar de kapper.
Persoonlijk vind ik het bij mannen anders en best kunnen hoor, wat grijze haren.
Nou mijn haarhomo moet er altijd om lachenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grijs haar heeft een iets andere samenstelling, in theorie zou het kunnen, maar of het ook echt zo werkt
Trouwens liever grijs dan kaalquote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 grijze pluk bovenop en grijze slapen?
Het is ook kul, verft alleen de grijze haren! Yeah right, dat zeggen ze gewoon omdat mannen hun haar eigenlijk niet willen verven en onder dat mom dan wel. Zie Peurac.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik helemaal hoor
Dat snap ik dus niet he, verf die ziet of je haar grijs is
Zero is wel beter te drinken dan Light, trouwens..quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook kul, verft alleen de grijze haren! Yeah right, dat zeggen ze gewoon omdat mannen hun haar eigenlijk niet willen verven en onder dat mom dan wel. Zie Peurac.
Net zoiets als coca cola zero. Light, maar dan voor mannen.
Ja hoor. Je hebt ook krullen toch? Dan valt het minder op.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 grijze pluk bovenop en grijze slapen?
Marketing at it's bestquote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook kul, verft alleen de grijze haren! Yeah right, dat zeggen ze gewoon omdat mannen hun haar eigenlijk niet willen verven en onder dat mom dan wel. Zie Peurac.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zie! Die kulmarketing werkt ook bij jou dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zero is wel beter te drinken dan Light, trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |