Dit had in de verste verte nooit op dat album kunnen staan rival, en nu als de sodemieter je mond spoelen jij!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
dus the chronic was goed, hier is iets wat daar op had kunnen staan... maar nu is het R.I.P.
hmmmm
krijg jij hier niet voor betaald dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wist niet dat fokken en de sc bij singles een beroep was, welk beroep en bij welk bedrijf zo'n baan zou ik ook wel willen![]()
Ik zal proberen PI's te gaan gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vatte het niet op als plagenEn ik zeg het er maar even bij, scheelt mij in de toekomst een hoop uitleg werk
Zelfstandig wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wist niet dat fokken en de sc bij singles een beroep was, welk beroep en bij welk bedrijf zo'n baan zou ik ook wel willen![]()
ik wel, door julliequote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
krijg jij hier niet voor betaald dan?
thuis werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook zo bizar weinig zin in werk vandaag.. Maar... nog even lekker thuis werken, santana die rondjes draait en de beste bakken koffie die ik me maar voor kan stellenheerlijk! En dan straks nog even langs een klant en hopelijk voor 22 uur thuis. Topdag!
Jah. Bad kittyquote:Op maandag 3 januari 2011 12:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
oo..geef de kat maar weer lekker de schuld![]()
aha..goed ideequote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal proberen PI's te gaan gebruiken
[..]
Zelfstandig worden
jij maakt ook bizzarre dagen somsquote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook zo bizar weinig zin in werk vandaag.. Maar... nog even lekker thuis werken, santana die rondjes draait en de beste bakken koffie die ik me maar voor kan stellenheerlijk! En dan straks nog even langs een klant en hopelijk voor 22 uur thuis. Topdag!
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit had in de verste verte nooit op dat album kunnen staan rival, en nu als de sodemieter je mond spoelen jij!
Dat heb ik ook..quote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
thuis werkenheb ik een paar weken geprobeerd maar ben daarna maar weer naar kantoor gegaan een tijd, omdat ik me thuis te snel afleidde
dat kan niet, katten hebben nooit de schuld van de menselijke foutenquote:
Ik hou mezelf maar voor dat zonder mij de wereld stopt met draaienquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij maakt ook bizzarre dagen somsik wissel mn koffie af met sap
Nou niet gaan janken, je vraagt erom!quote:
leuk, ik ga er straks even naar kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
Voor de muziek liefhebbers.
Pubquizzen tijdens werk
http://en.massivemusicquiz.com/welcome/index_error
heb ik eindelijk iets gevonden wat ik goed kan, is het nog niet goedquote:
Dat is wel een issue jaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
thuis werkenheb ik een paar weken geprobeerd maar ben daarna maar weer naar kantoor gegaan een tijd, omdat ik me thuis te snel afleidde
Je weet toch...quote:
Zie je die overuren ook nog ergens in terug??quote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou mezelf maar voor dat zonder mij de wereld stopt met draaien
Bodycount!quote:
shahah, dat probleem ken ik. Alleen dan als studentequote:Op maandag 3 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel een issue jamaar ik moet zeggen dat ik normaal ook niet gewend ben dat ik ook echt van half 9 to 17u er aan moet zitten
normaal heb ik een deadline, wat er op neer komt dat ik de laatste week/dagen dag en nacht moet werken om t af te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |