zo lijkt het wel ja!quote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Joell het volgende:
[..]
Jup.. dat krijg nog een staartje denk ik.
Ik vond Kim echt gemeen reageren hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef Miam het volgende:
[..]geniaal bedacht, ik ben heel benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen
Ja, echt leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Kim echt gemeen reageren hoor
Op de CBS site cbs.com danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef vak-z4 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen in Nederland achterlopen op de serie? Zelf ben ik nu op het einde toen de auto ontplofte met Holden erin(aflevering 5462 rtl gemist. Weet iemand de uitzenddatum is in (amerikaanse)?
http://soapaliens-atwt.hy(...)eringen_uit_Amerika/
Kun je niet via divxden kijken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef vak-z4 het volgende:
Maar je kan daar niet afleveringen kijken? Je kan wel op megaupload kijken maar dat is erg irritant als je steeds 70 minuten moet wachten.. ..
Nee, dat is/was alleen voor Amerikanen, misschien dat je er met een proxy wel kunt zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef vak-z4 het volgende:
Maar je kan daar niet afleveringen kijken? Je kan wel op megaupload kijken maar dat is erg irritant als je steeds 70 minuten moet wachten.. ..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Anonymousz het volgende:
ik vroeg net aan me moeder: is Holden dood denk je?
me moeder: ik hoop het maar ik denk het niet
ik:
jah het begint wel te irriteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Irritant hè.
Ik vind het ook zielig voor Alison..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |