Ik denk het ook, maar misschien kan iemand het in FB vragen of het mag?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
weeet niet of dat kan ivm dat je dan een soort sponsoring doet..
-afbeelding van routenetquote:
Will do, kom erop terugquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar misschien kan iemand het in FB vragen of het mag?
leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:15 schreef TimeJumper het volgende:
Yahooo, vandaag weer al een kaartje binnen.Deze keer uit Arkansas.
prima profiel! Je woont niet ver bij mij vandaan zie ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef tdrone het volgende:
mijn username is tomm
kijk eens of het jullie het leuk vinden?
ja op de achterkant stond wel heel veel geprinte text maar dat was in het chineesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind het een leuk stukje tomm![]()
Oef wat een lelijke kaart uit Hongkong heb je gekregen zeg
Bedaank!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb je op de wiki toegevoegd Lienzz (mezelf ook)
We mogen een lijstje met postkaarten sites in de OP plaatsen, geen bezwaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het lijkt me heel functioneel, dus ik zie niet zoveel bezwaar.
www.sneeuwvlokjeskaarten.comquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We mogen een lijstje met postkaarten sites in de OP plaatsen, geen bezwaar
quote:Waar kan ik kaarten kopen?
Kaarten kopen kan op de meest uiteenlopende plaatsen:
• Bruna
• Musea
• HEMA
• V&D
• Bijenkorf
• Boekhandels
• Cadeauwinkels
• Souvenirwinkels
Ook kun je kaarten via Internet bestellen. Dit kan onder andere op de volgende sites:
• www.sneeuwvlokjeskaarten.com
• www.tinstarcompany.com
• www.postzegelsmetkorting.nl (postzegels)
• www.pp-junkie.com
• www.idrukker.nl (1x per maand 20 gratis ansichtkaarten bestellen)
• www.artunlimited.com
• www.kawaii-shop.nl
• www.thepostcardstore.co.uk
• www.postpapierenzo.nl
het komt allemaal welquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef MrsSweetPie het volgende:
2 kaarten geregistreerd maar hier nog niets ontvangenBen een beetje ongeduldig, geloof ik.
Het pakketje met de 20 gratis kaarten is wel binnen
Ja bij mij ook, mooie kwaliteit hoor. Nou zo wil ik ze elke maand welquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef MrsSweetPie het volgende:
2 kaarten geregistreerd maar hier nog niets ontvangenBen een beetje ongeduldig, geloof ik.
ik heb ook 20 gratis kaarten en nog een paar andere gratis kaartjes gekregenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef MrsSweetPie het volgende:
2 stickers had ik er ook bij maar geen penquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef pgrferrari het volgende:
De 40 kaartjes zijn binnen![]()
Met gratis pen, sticker extra kaarten etc.
Wat een leuk kaartje zeg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:23 schreef Guppyfriend het volgende:
It's a favorite!!
[ afbeelding ]
Drie mensen vinden m leuk
Vanmorgen 3 van de 4 nieuwe kaartjes op de bus gemikt, ik zag net op tijd of het kaartje naar Finland in een envelop mocht (pretty please). Oké, maar dan moet je wel even wachten tot ik thuis ben, kan maar moeilijk een envelop van m'n werk er omheen doenNeem aan dat het geen probleem is, hihihi. Veel iedereen een passende kaart kunnen vinden, ik hoop dat ze in de smaak vallen.
Bij mij hangen ze op het toilet, op een prikbord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef Spiegelei het volgende:
Hoe bewaren jullie je kaarten? In een map ofzo? Ik wil je goed bewaren bij elkaar.
verassing pakket besteld (10 kaartjes voor 5,95)quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je dan zo'n pakket besteld, of zelf bij elkaar gezocht?
Ah dat is niet duur zeg, en zeker leuke kaarten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Lienzz het volgende:
[..]
verassing pakket besteld (10 kaartjes voor 5,95)
Ja dat wil ik dus ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:00 schreef Lienzz het volgende:
ik bewaar mijn kaartjes in een klapper met aparte foto insteekhoezen (kunnen 2 kaarten in een mapje) en zo kun je de voor en achterkant steeds bekijken omdat de mapjes doorzichtig zijn
Vergeet je nou een land of is er een land waar twee kaartjes naartoe moeten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Lonaa het volgende:
Zo, ik heb me ook aangemeld!
Ga morgen mijn eerste 5 kaartjes versturen naar Amerika, Engeland, Spanje en Estland.
Wat een leuke kaarten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef Lienzz het volgende:
ik heb vandaag mijn kaarten binnen gekregen van pp-junkie, zitten erg leuke tussen
van het laatste kaartje krijg ik honger
hoe lang heeft je kaartje erover gedaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef MrsSweetPie het volgende:
[..]
Wat een leuke kaarten!
Ik heb een kaart naar Litouwen gestuurd vandaag. En er is een kaart van me in Japan aangekomen
Er gaan 2 kaartjes naar Amerika.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Luthien87 het volgende:
[..]
Vergeet je nou een land of is er een land waar twee kaartjes naartoe moeten?
Welkom in dit topic trouwens!
Kaart naar Japan heeft er 2 weken over gedaan. Valt me nog mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
hoe lang heeft je kaartje erover gedaan?
krijg trouwens wazige berichten via postcrossing, vraagt me nu iemand om mijn voor en achternaam (als iemand mijn adres krijgt via postcrossing staat dat erbij)
Ik heb ook wel eens zo'n berichtje gehad. Van een of andere enge Nigeriaan... Deleten die hapquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
krijg trouwens wazige berichten via postcrossing, vraagt me nu iemand om mijn voor en achternaam (als iemand mijn adres krijgt via postcrossing staat dat erbij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |