nog 49 postsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:58 schreef Lienzz het volgende:
ik zie dat het topic weer bijna vol is...svp de OP uit de wiki halen daar deze is vernieuwd.
Dankuuu!
ik heb meestal ook plaats te weinig, vooral met de speciale postzegels is het echt even puzzelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
erg jammer is dat ja![]()
Ik schrijf altijd heel die kaart vol
Ik heb plek te weinig
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:37 schreef tdrone het volgende:
mijn kaartje naar zwitserland is aangekomen
belabberde kwaliteit van mijn Ipod (maar achja is beter dan geen foto):
[ afbeelding ]
de volgende mag naar wit-rusland
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef Lienzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tdrone ik heb je foto even opgekrikt, was me een beetje aan het vervelen.
Hahahaha er wordt toch niets mee bedoeld he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
Kaartje uit Belarus ontvangen....
[ afbeelding ]
ik ontvang graag kaarten van Wild Animals....quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hahahaha er wordt toch niets mee bedoeld he?![]()
Zo'n VooDoo beertje![]()
Oké, ik krijg geen gelijk, het is Brazilië en Japan gewordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dat is zo. Mijn kaartjes naar Rusland en Duitsland zijn aangekomen, dikke kans dat als ik morgen twee adressen trek, ik Rusland en Duitsland ga krijgen. Zullen we morgen eens kijken?
Braziliequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oké, ik krijg geen gelijk, het is Brazilië en Japan geworden
Ik stuur nu trouwens op woensdag, maar dat ga ik verplaatsen naar zaterdag. Op m'n werk heb ik natuurlijk geen postzegelsDat schiet niet op dus
En de 2 is niet stiekem een 7?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd bij het voorlaatste cijfer van 0 tm 9
het meest voor de hand liggende zou TW-290505 moeten zijn maar dit klopt helaas niet.
Iemand die het voor mij kan ontcijferen?
neej die 7 heb ik ook al geprobeerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de 2 is niet stiekem een 7?
Heerlijk van die crea cijfers
Ik schrijf altijd minimaal 2 keer de code op, ook als de kaart nat wordt en de inkt weg vaagt of als er een stempel of sticker heen komt te staan.
ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd bij het voorlaatste cijfer van 0 tm 9quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
Die enalaatste, zou dat een 2 kunnen zijn, waarvan de "kop" van de 2 doorgetrokken is in een rondje
Dus 290525
Oke ff verder denkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd bij het voorlaatste cijfer van 0 tm 9
http://www.postcrossing.com/receive/unknownquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
het meest voor de hand liggende zou TW-290505 moeten zijn maar dit klopt helaas niet.
Iemand die het voor mij kan ontcijferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |