Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Lijkt mij wel heel tof spel trouwens! is het zeer uitgebreid?
Hm, coolquote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.
Nicequote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef MMUFC het volgende:
Edit:
De periode van 5 zeges leverde tevens het volgende op:
Manager van de Maand, ik 1e
Talent van de Maand, Kevin Long 1e
Speler van de Maand, Gavin Gunning 1e, Adam Boyd 2e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: laatste wedstrijd van het seizoen na 100 kansen gemist te hebben met 1-1 afgesloten en ingehaald door Atletico. Vierde positie behaald, dus voorronde Champions League. Hopen dat we geen vreselijk goede Engelse of Italiaanse tegenstander loten.. K*t Atletico Madrid, ze wonnen alles de laatste 7 speelronden
[ Bericht 10% gewijzigd door VonHinten op 03-01-2011 20:37:33 ]
Weet het niet zeker, maar volgens mij wel. ¤900.000 per jaar stelt geen bagger voor trouwens, da's maar ¤17.000 per week..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit?
Volgens mij valt je eigen salaris inderdaad ook in het wage budget.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |