abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90781755

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Vorige topic: Football Manager #64 Mourinho is er niks bij...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jorwol op 03-01-2011 09:38:42 ]
pi_90781954
Nog steeds te duur voor mij
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_90782073
Heb bij Hartlepool besloten om 9 spelers te laten vertrekken, verder verleng ik het contract van mijn assistent, jeugdcoach en scout niet. Hier ga ik nieuw personeel voor zoeken.

Verder heb ik 2 huurlingen van het afgelopen jaar opnieuw gehuurd, heeft het bestuur buiten mijn weten om een link gelegd met Newcastle United, die meteen een speler aan mij uitleenden en heb ik een van de huurlingen van het vorige seizoen transfer vrij aangetrokken.

In de voorbereiding kijken of ik me nog kan versterken met wat spelers en dan kan ik hopelijk een stap zetten richting de middenmoot van de League One.
pi_90782985
Bam. In mij derde seizoen de treble met Palermo. Kampioen op de voorlaatste speeldag. Laatste speeldag tegen Milan thuis dik verloren, omdat 3 dagen later de beker op zijn Italiaans gewonnen moest worden tegen de nummer 2 uit de competitie, Udinese. 1-0 en de boel op slot. 3 dagen daarna de CL gewonnen tegen Madrid. 2-1 gewonnen. Topscoorder Aquafresca met 28 doelpunten. Verder zijn Hernandez en Pastore heldig. Erg leuk team gebleken. Heb niet heel veel aankopen hoeven te doen om resultaten te behalen. Balzaretti, Cassani, Sigiru, Nocerini, Munoz en Migliaccio spelen ook gewoon nog iedere week. Heb naast Aquafresca ook nog Musaschio en Rolfes gehaald.
pi_90786492
:W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_90787189
In mijn vierde seizoen met Espanyol wederom in de finale van de EURO Cup! Ditmaal tegen Barcelona... :)

In de competitie lig ik nog op koers voor plaats 3 die direct toegang geeft tot Champions League voetbal!

Erg mooi seizoen waarin mijn wonderkids groeien als kool en mijn 16-jarige winger er op het hoogste niveau gewoon 10 per seizoen inprikt met een gemiddelde rating van 7,25. Heurlijk.
pi_90787716
Vandaag eindelijk eens een spel beginnen met ik denk Valencia.
Ik heb het spel al een tijdje in huis maar nog niet toegekomen aan een nieuwe game.
Ik ben benieuwd wat 11 te bieden heeft.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:11:53 #8
258885 Solique
I Kill You !
pi_90797456
Gisteren begonnen bij Bury in de 2de Engelse League.
Geen geld voor transfers maar genoeg spelers gevonden, vooral talentjes.
Tevens 4 man gehuurd bij de grotere uit de Premier League.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_90800656
Lijkt mij wel heel tof spel trouwens! is het zeer uitgebreid?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_90801164
Het is _ZO_ fokking spannend in mijn competitie. Ik wil 3e (direct toegang CL) of 4e (laatste voorronde CL) worden met Espanyol, maar met nog maar 3 wedstrijden te gaan ligt Atletico Madrid (nr. 4) 1 punt achter op mij en Valencia (nr. 5) 2 punten. Ik sta nu nog als nr. 3, maar merk dat het seizoen iets te lang is voor mijn selectie. Ik moet echt blijven winnen. En dan straks tussendoor nog de EURO Cup finale tegen Barcelona...

Het kan een TOP seizoen worden, of een net-niet-seizoen... :{
  maandag 3 januari 2011 @ 17:34:38 #11
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_90801338
Met NEC gewoon op rij gewonnen van Porto, Rode Ster Belgrado en Trabzonspor in de EL.
In de competitie nog ongeslagen maar sta toch maar 6de, niveau ligt echt hoog. Ajax staat 9de ofzo, MVV (overgenomen dus hebben poen) en Feyenoord zijn de beste clubs van de afgelopen seizoenen.
Tranquillo
  maandag 3 januari 2011 @ 17:59:31 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_90802310
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Lijkt mij wel heel tof spel trouwens! is het zeer uitgebreid?
Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_90802371
Heb met Barca voor het 2e seizoen de dubbel gepakt en vooralsnog 1x de Spaanse Supercup.
Heb net de competitie afgerond met David Villa als topscoorder met uit me hoofd 49 doelpunten, totaal staat hij met alle competities op 70 doelpunten.
Nu nog de Champions League finale tegen L'OM voor de deur vorig seizoen uitgeschakeld in de kwart door Man Utd.
1e jaar kampioen met 96 punten 100 voor en 20 tegen en dit jaar verbeterd met 99 punten 127 voor en 23 tegen!
  maandag 3 januari 2011 @ 18:09:10 #14
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_90802620
quote:
Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Solique het volgende:

[..]

Enorm, en er zijn onderhand genoeg uitbreidingen/skins/etc te downloaden.
Hm, cool :). Even wachten tot budget dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_90805652
Seizoen begonnen met 5 nederlagen op rij.. 4 in de competitie en 1 in de League Cup. Na 4 duels stond Hartlepool dan ook 24e. Nu na 9 duels staat Hartlepool 7e(1 plaats buiten de play-offs) met 15 punten.
Voor de snelle rekenaar: ja ik verloor duel 1 tot en met 4 en won 5 tot en met 9 :P
Heb me versterkt met onder andere Ben Mee(Man City, transfer), Davide Petruci(Man Utd, transfer), Shane Ferguson(Newcastle, loan) en Zdenko Kapralik(Cambuur, transfer).

Edit:
De periode van 5 zeges leverde tevens het volgende op:
Manager van de Maand, ik 1e
Talent van de Maand, Kevin Long 1e
Speler van de Maand, Gavin Gunning 1e, Adam Boyd 2e
_O_

[ Bericht 21% gewijzigd door MMUFC op 03-01-2011 19:25:16 ]
pi_90806979
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef MMUFC het volgende:

Edit:
De periode van 5 zeges leverde tevens het volgende op:
Manager van de Maand, ik 1e
Talent van de Maand, Kevin Long 1e
Speler van de Maand, Gavin Gunning 1e, Adam Boyd 2e
_O_
Nice :7

Ik heb al drie jaar op rij het beste talent van Spanje geleverd, en bij twee seizoenen was zelfs het gehele podium bezet door mijn talenten.
pi_90808196

De finale van de EURO Cup! Wat een verhaal.

Barcelona zoals altijd in het begin van de wedstrijd veel beter. Ik besluit aanvallender te gaan spelen: 2 DC's, 2 Wingbacks op DMC-hoogte, 2 MC's, 3 AML/C/R en 1 spits. Dat gaat goed totdat de scheids mij gigantisch naait. Een DC (Caceres) krijgt aan de andere kant van het veld geel en moet helemaal bij de scheidsrechter komen terwijl de aanvallers van Barca zich voor mijn doel verzamelen. Scheids trekt geel, Caceres holt als een malle terug naar zijn positie, maar is te laat en kan David Villa alleen nog maar stoppen met een overtreding: boem, weer geel en met rood het veld af.

Ik blijf aanvallend voetballen, gooi een tweede spits erbij en ja hoor: 1 kans, 1 goal! Vasthouden tot de 94e minuut en *O* *O* de EURO Cup is binnen (na vorig jaar de finale van Everton te hebben verloren) *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: laatste wedstrijd van het seizoen na 100 kansen gemist te hebben met 1-1 afgesloten en ingehaald door Atletico. Vierde positie behaald, dus voorronde Champions League. Hopen dat we geen vreselijk goede Engelse of Italiaanse tegenstander loten.. K*t Atletico Madrid, ze wonnen alles de laatste 7 speelronden ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door VonHinten op 03-01-2011 20:37:33 ]
pi_90808381
Het is voor het eerst dat ik begon als Semi-pro dat ik genoemd wordt bij clubs van een grotere status dan Hartlepool. Als nummer 6 van de League One werd ik genoemd bij Southampton(12e, League One) en Scunthorpe(17e, League One).
Beide clubs hebben een grotere status dan Hartlepool, ondanks dat ze onder me staan. Bij beide clubs was ik niet de topkandidaat maar een van de drie die het ook zouden kunnen worden, maar Southampton heeft inmiddels Vialli aangesteld, maar ik vertrek niet bij Hartlepool.

Hatem Trabelsi is overigens manager van Doncaster :P

Fulham won in de CL van Galatasaray maar verloor van Bayern, in de PL staan ze nu in de middenmoot..
pi_90812712
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit? :P
pi_90814947
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Ik kreeg een nieuw contract aangeboden voor 1,9 M per jaar. Heb er zelf 1 M van gemaakt. Heb ik nu 9 ton extra wagebudget? Weet iemand dit? :P
Weet het niet zeker, maar volgens mij wel. ¤900.000 per jaar stelt geen bagger voor trouwens, da's maar ¤17.000 per week..
pi_90817707
Godver die kut Polen zijn ook niet meer wat het geweest is in 2024. Mijn stadion is 3 maanden vertraagd :(
pi_90818211
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:
Volgens mij valt je eigen salaris inderdaad ook in het wage budget.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 3 januari 2011 @ 23:31:24 #23
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_90819631
Mijn 5e seizoen met de Spurs is een beetje wisselvallig. Ik ben uit de League- en FA Cup gekicked onderhand. Respectievelijk van Man Utd en Arsenal, dat dan weer wel.

Verder komen er, hoe verder in de competitie, meer blessuregevallen bij. Daardoor ben ik gedwongen jeugdspelers op te stellen. Tegen At. Madrid waren mijn beide spitsen en een middenvelder 16 :') Wel met 3-0 gewonnen *O*
Gelukkig ben ik paar seizoenen geleden gaan investeren in jeugdspelers, betaald nu dus uit.

Sta nog wel fier aan kop in de competitie, 8 punten voorsprong, maar begin punten te verspelen nu.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_90823424
Opgestapt bij Vitesse nadat ik Ruud van Nistelrooy nog had gecontracteerd. Ik kreeg die ploeg maar niet aan de praat.

Nog geen week later deed RKC mij een voorstel, stonden 10e in de Jupiler en ik moet nog play-offs zien te behalen. Sta nu op één play-off plaats met nog drie wedstrijden te gaan.

Qua financiën is het echt drama in Waalwijk, er is helemaal niks maar dan ook niks mogelijk. Mochten we promoveren dan hou ik mijn hart vast hoe we dat gaan doen. Heb een contract tot aan het einde van dit seizoen getekend en dan kijken we wel weer verder.
pi_90825472
Zojuist geeft Purje me toch een slechte voorzet.. Voorzet vanaf de zijkant, die was zo slecht dat hij over de keeper het doel in gaat :o

Er staat Carson goal.. Carson is de keeper van de tegenstander..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')