Bij welk bedrag begint het bie....quote:Op maandag 3 januari 2011 21:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, als ik mij bij de kapper kaal zou gaan scheren dan zou er wel heel veel geld geboden moeten worden, dus nee daar kun je het niet mee vergelijken.
is ie zo slecht?quote:
Die is van de F1 toch?quote:
Voor een insider wel.quote:
lol, nog adviezen voor andere series?quote:
10.000 euroquote:Op maandag 3 januari 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij welk bedrag begint het bie....
Nee, dat moet je maar niet doen.
Colditz. En dan idd de serie. Niet de film(s)quote:
Dat meen je niet!?quote:
thanks, ga ik downloadenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Colditz. En dan idd de serie. Niet de film(s)
Dan koop ik wel een tondeuse en wat sterk slaapmiddelquote:
Heb respect voor het haar van een vrouwquote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Dan koop ik wel een tondeuse en wat sterk slaapmiddel
*kuch* GHB *kuch*quote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Nee. Met haar zie je er leuker uit.quote:
quote:
Enkeltje Groene Tafel voor jou!!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef Iska het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Dank voor het duidelijker maken van mijn punt.quote:
quote:
Dat haar vind ik echt wijs. Alleen zij heeft wat krul in der haren en bij mij is het helemaal stijl dus gaat nooit zo zittenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:27 schreef jankaas020 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emma Watsonquote:Op maandag 3 januari 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie is dat?
Edit: Zie het al in de image props..."All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
Wat!?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef Iska het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]Houden jullie echt van jongens met borstjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Houden jullie echt van jongens met borstjes?
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
wil je er een paar van mij lenen?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik haat mijn haar![]()
Ik heb voor 2 jaar terug krullen laten zetten, dat was pas
Pics via pm aub.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik haat mijn haar![]()
Ik heb voor 2 jaar terug krullen laten zetten, dat was pas
Verdorie als dat toch is kon!!quote:
Het enige nadeel in de tijd was dat ik vet wasquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Iska het volgende:
[..]Dat is valsspelen. Hier heeft ze lang haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef Maitje het volgende:
Het enige nadeel in de tijd was dat ik vet was.. nooo pics
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef Maitje het volgende:
Verdorie als dat toch is kon!!![]()
Jouw krullen
Het enige nadeel in de tijd was dat ik vet was.. nooo pics
Wie het kleine niet eert...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Houden jullie echt van jongens met borstjes?
020 was m'n laatste varende plaatsing.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Thaboel het volgende:
Jankaas moet als een echte 020-er op blond en dikke tetten vallen!!
Hoi Lotusss.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo hé, d'r zat me er hier net eentje die me gek probeerde te maken, nu ja, niet dat ik dat al was, maar dat terzijde
Dus geen echte 020-er? Zitten dus echt alleen brabo's hier :p. Trouwens ergens foto's te vinden van DirtyDutch? Moet er nog opstaan met wat damesquote:Op maandag 3 januari 2011 21:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert...![]()
[..]
020 was m'n laatste varende plaatsing.(ik val op brunettes met dikke tetten
, überhaupt tetten
)
TOEN!!! Was ik dik.. je moet lezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
Vrouwen die zeggen dat ze dik zijn: afknapper!
Het is echt zo...quote:
Naja, krullen zijn schattig en daarom denken vrouwen dat mannen die krullen hebben ook schattig zijn.. bedriegen noem ik hetquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Iska het volgende:
[..], ik vind ze zelf nieteens geweldig.. maar het maakt het versieren echt makkelijker
... dunno why
Ik kom daarentegen wel weer uit de noordkop, en ik heb 2,5 jaar in 020 op school gezeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus geen echte 020-er? Zitten dus echt alleen brabo's hier :p. Trouwens ergens foto's te vinden van DirtyDutch? Moet er nog opstaan met wat dames
Ik herinner me nog dat je dat had gezegd na de foto's jaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef Maitje het volgende:
Naja, krullen zijn schattig en daarom denken vrouwen dat mannen die krullen hebben ook schattig zijn.. bedriegen noem ik het
Waar in de Noordkop?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik kom daarentegen wel weer uit de noordkop, en ik heb 2,5 jaar in 020 op school gezeten.En op de site van DD zelf staan foto's.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je dat had gezegd na de foto's ja, en vooral de rel daarna
Ok, ik geloof je.quote:
Trusten en zoete dromenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik geloof je.
En na dat gezegd te hebben wens ik jou voor straks weltrusten.![]()
Ik ga maffen.
Voor de overige aanwezigen. Snurkse!
Thnx!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik geloof je.
En na dat gezegd te hebben wens ik jou voor straks weltrusten.![]()
Ik ga maffen.
Voor de overige aanwezigen. Snurkse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |