abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94369117
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef Aloulou het volgende:
@ C_N: bij jullie joinen ze de army inderdaad en kunnen daar lekker los gaan op ....
Maar dat ff erbuiten gelaten.

Mag ik je vragen hoe jij over de haredim in je land denkt? O.a. in dat filmpje? Ik ga er vanuit dat je zoals veel nederlandse joden liberaal bent en vrij weinig aan je geloof doet. En dan ook nogal een ander wereldbeeld hebt dan de haredim/chassidische joden die sowieso seculariteit verachten.
Zie jij ze als een potentieel gevaar voor de Israelische maatschappij?
de haradiem zijn een gevaar voor zich zelf. en voor de staat israel

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 20-03-2011 12:02:10 ]
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2011 @ 12:01:11 #242
137949 Disana
pi_94369138
Het geeft gewoon aan hoe oorlogszuchtig en vol haat C_N is als hij zelfs een link met samen-zingende Palestijnen en Israeli's beantwoordt met nog meer zie-je-wel-linkjes. Hij is zo verblind door bewijzen van Israël's gelijk dat hij zelfs mensen die voor vrede zingen niet kan verdragen.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 20-03-2011 12:04:18 ]
pi_94369472
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:01 schreef Disana het volgende:
als hij zelfs een link met samen-zingende Palestijnen en Israeli's beantwoordt met nog meer zie-je-wel-linkjes. Hij is zo verblind door bewijzen van Israël's gelijk dat hij zelfs mensen die voor vrede zingen niet kan verdragen.
disana eerlijk gezegd heb ik je linkje nog niet bekeken ..ga het even doen
en de linkjes zijn geen zie je wel linkjes maar de dagelijkse dingen in het land Israel.

leuk linkje die palestijnse kindertjes en de Israëlische zo je ziet hoe het er aan toe gaat in Israel .
samen met de Israëlische palestijnen liedjes zingen .
zo zie je maar ze zijn niet allemaal terroristen,gelukkig voor ze dat ze niet hoeven opte groeien in de strook waar ze haat TV van de hamas krijgen voor geschoteld. en of in de westbank waar ze achter de pa en ma aan lopen in opdracht van Europese vredes activisten .
maar ok dit filmpje is geen news of iets dergelijks hier .
het namelijk normaal dat kinderen samen spelen zingen zelf neuken ze samen als ze wat ouder zijn,ja echt waar disana; ik heb 3 vrienden waarvan de vrouwe israelish is en hij een israelishe palestijn goed he .
==

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 20-03-2011 12:14:58 ]
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2011 @ 12:16:41 #245
137949 Disana
pi_94369608
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef C_N het volgende:

maar ok dit filmpje is geen news of iets dergelijks hier .
het namelijk normaal dat kinderen samen spelen zingen zelf neuken ze samen als ze wat ouder zijn,ja echt waar disana; ik heb 3 vrienden waarvan de vrouwe israelish is en hij een israelishe palestijn goed he .
maar ok jammer dat je wereld al zo klein is dat zingende kinderen al nieuws voor je is .
Ik kan hier nauwelijks op reageren omdat ik dan gemodereerd word. Het is ook geen nieuws voor mij. Het was een tegenwicht tegen alle hier geposte links die erop moeten wijzen hoe slecht de Palestijnen zijn.
pi_94369649
Er ging iets mis met de vorige post, dus per ongeluk verwijderd. Zal vragen of een FA hem weer terug wil zetten.

Wilde alleen het persoonlijke modereren.

Kunnen jullie proberen dat persoonlijke gewoon weg te laten? Een felle discussie verwacht ik echt wel in dit topic, maar voor een lurker is het irri lezen wanneer je meer bezig bent over je medeuser dan over het bericht :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94369735
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan hier nauwelijks op reageren omdat ik dan gemodereerd word. Het is ook geen nieuws voor mij. Het was een tegenwicht tegen alle hier geposte links die erop moeten wijzen hoe slecht de Palestijnen zijn.
nee maar alles is goed wat de palestijnen doen toch .
dat laat jij zien zo ik laat zien hoe het er aan toe gaat wand daar onbreekt het aan in nederland.
pi_94369767
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef paddy het volgende:
Er ging iets mis met de vorige post, dus per ongeluk verwijderd. Zal vragen of een FA hem weer terug wil zetten.

Wilde alleen het persoonlijke modereren.

Kunnen jullie proberen dat persoonlijke gewoon weg te laten? Een felle discussie verwacht ik echt wel in dit topic, maar voor een lurker is het irri lezen wanneer je meer bezig bent over je medeuser dan over het bericht :)
ja is goed ik hoop ook dat ze zich eraan houden thanks
pi_94369832
quote:
En was de aanvaller een Palestijn? Anders hoort het niet in dit topic uiteraard.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_94369897
=

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 20-03-2011 12:49:34 ]
pi_94369958
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef waht het volgende:

[..]

En was de aanvaller een Palestijn? Anders hoort het niet in dit topic uiteraard.
word nagekeken maar ja ik wil niet op de feiten vooruit lopen . jaffa is vrij dicht bevolkt door israelishe arabs . maar dit zeg niets natuurlijk.
pi_94369970
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:21 schreef C_N het volgende:

[..]

En ook het woord pallies werd als denigrerend/scheldwoord gezien...waar jij mee bezig was... Dus die ook gewoon niet doen. Al een keer eerder weggehaald. Net als het woord smous niet welkom in dit topic.

Hou dit topic daar vrij van want het is al een topic waar hitte vanaf komt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zondag 20 maart 2011 @ 12:28:31 #255
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94370017
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:21 schreef C_N het volgende:

[..]

Ik hoop dat Israël zich een keer aan VN-resoluties gaat houden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94370316
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef paddy het volgende:

[..]

En ook het woord pallies werd als denigrerend/scheldwoord gezien...waar jij mee bezig was... Dus die ook gewoon niet doen. Al een keer eerder weggehaald. Net als het woord smous niet welkom in dit topic.

Hou dit topic daar vrij van want het is al een topic waar hitte vanaf komt.
een palie is geen scheld woord .is ingeburgerd zoals ,, maat, bro, vriend ,pal, palie ,achy noem maar op ,.
pi_94370356
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat Israël zich een keer aan VN-resoluties gaat houden.
het zal fijn zijn als de palestijnen dat ook eens een keer doen .
en de mensen rechten in acht nemen .en de conventie van geneve. en ,en ,en ,en ,
pi_94370580
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:37 schreef C_N het volgende:

[..]

een palie is geen scheld woord .is ingeburgerd zoals ,, maat, bro, vriend ,pal, palie ,achy noem maar op ,.
Nee, niet zoals jij dit benoemt. Doe het maar gewoon niet. Topic is al heftig genoeg. Het lokt geen discussie uit, maar persoonlijk geneuzel.
pi_94370643
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef C_N het volgende:
=
Dit soort linkjes kan je beter in het Tsunamitopic posten. Is hier een beetje offtopic.
pi_94370765
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef C_N het volgende:
arab gestoken door een gelovigen jood in upper galilea

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4044797,00.html
Was een Jood
quote:
A 22-year-old man from the Christian Arab village of Gush Halav in the Upper Galilee suffered minor to moderate injuries when he was stabbed on Saturday night in the northern Israeli Ein Zeitim forest. The man and his friends claim they were attacked by a group of religious Jews.

A woman who was with the victim at the time of the attack said she and her friends met on Saturday night, as they often do. A group of religious Jewish youths appeared at their gathering place, cursed at them and blew up firecrackers next to them. Her friends attempted to deter the attackers, one of whom pulled out a knife and stabbed the victim in the stomach.

"They continued to hit us and throw stones, then ran away," she said.
Advertisement

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')