abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:35:11 #222
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94346532
Er is idd niet veel verschil tussen het Israëlische of en Libische regime. Behalve dan dat Israël slechts de helft van zijn bevolking uit moord.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94346963
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is idd niet veel verschil tussen het Israëlische of en Libische regime. Behalve dan dat Israël slechts de helft van zijn bevolking uit moord.
ja nu ik je foto zag ,,verklaarden het een hoop,
pi_94347103
France condemns firing of mortar shells from Gaza Strip
Published: 03.19.11, 21:19 / Israel News

share
France has "strongly condemns the firing of rockets and shells" Saturday morning into southern Israel from the Gaza Strip.

In an official statement, French Foreign Ministry Spokesman Bertrand Valero urged "all parties to exercise the utmost restraint." (AFP)
pi_94347127
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef C_N het volgende:
Armed men attack Reuters Gaza bureau

gewapende terroristen (Hamas: vrede strijders)voor sommigen hier , vallen het nieuws kantoor van Reuters binnen .

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4044581,00.html
Doen ze netjes, maar ze moeten Israel nog de schuld geven.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 20:51:31 #226
pi_94347301
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef C_N het volgende:

[..]

ja nu ik je foto zag ,,verklaarden het een hoop,
Ad hominems zijn leuk he? Oorlogsmisdadiger? :D
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 21:02:59 #227
137949 Disana
pi_94347840
C_N, jij bent het slechtste uithangbord voor Israël dat ik ooit ben tegengekomen. Wat een kinderachtig gedoe weer.

quote:
In this song, Jewish-Israeli and Palestinian singers and musicians joined together to perform the Hebrew-Arabic song "Hevenu Shalom Aleinu" (We Brought Peace Upon Us) - "Ma Ana Ajmal Min Salam" (There is Nothing More Beautiful Than Peace). Sung in both Hebrew and Arabic, this Middle Eastern, Sepharadic-style, jazzy and inspiring song challenges us to rise above the propaganda, renounce hatred, supremacy, violence, and terrorism, and "rock the boat" until Israelis and Palestinians understand there is only one path to security and peace, and that is through sharing the land and upholding the human rights of all inhabitants of the Holy Land.
pi_94349513
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4044610,00.html

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4044621,00.html

Israel schiet twee terroristen dood , bij de veiligheid hek bij gazza.

ze weten nog steeds niet dat dat verboden is om bommen te planten

[ Bericht 20% gewijzigd door C_N op 19-03-2011 21:55:49 ]
pi_94350753
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Bovendien sprak je niet de waarheid:

[..]

http://www.perthnow.com.a(...)6mhcc1-1226024788427

Het was dus geen vergelding van Israël, maar een aanval op een trainingskamp waarbij twee Palestijnen omkwamen.
Gaza: 2 Hamas men killed in IDF strike
Army says strike was response to Qassam rocket fire. Victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing
Ron Ben-Yishai
Published: 03.16.11, 12:12 / Israel News

share
Palestinian elements reported Wednesday that Israel's Air Force attacked a Hamas lathe in the central Gaza Strip. Doctors reported that two Palestinians were killed and two others were wounded. The victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing. The strike followed the firing of a Qassam rocket at the western Negev.

lees dit laatse disana ;) w/
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:10:34 #231
pi_94350799
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef C_N het volgende:

[..]

Army says strike was response to Qassam rocket fire. Victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing
Ron Ben-Yishai

share
Palestinian elements reported Wednesday that Israel's Air Force attacked a Hamas lathe in the central Gaza Strip. Doctors reported that two Palestinians were killed and two others were wounded. The victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing. The strike followed the firing of a Qassam rocket at the western Negev.

The rocket-attack followed 50 years of murder and suppression.
pi_94350896
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

The rocket-attack followed 50 years of murder and suppression.
oO<
pi_94353539

Israëlische tv toont beelden vanuit Arad

ARAD – De Israëlische televisie heeft deze week beelden getoond van de recente demonstratie tegen de Messiasbelijdende gemeente in Arad.

Zo’n 200 ultraorthodoxe Joden demonstreerden op 9 maart voor de woning van de Messiasbelijdende Jodin Polly Siguin in Arad, een kleine stad in het zuidoosten van Israël.

De demonstratie verliep vrij rustig. Opmerkelijk genoeg had er ook een tegendemonstratie plaats, waarbij werd opgeroepen tot godsdienstvrijheid.

Eveneens opmerkelijk is het dat de Israëlische tv (channel 1) nu beelden van de demonstratie liet zien, met een Engelse ondertiteling.

Bron: RefDag
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_94359500

:r
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_94362210
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk nooit een no-flyzone afgekondigd boven de Palestijnse gebieden?
Vandaag had Collignon een leuke in de Volkskrant: een zitting van de Veiligheidsraad met een groepje Palestijnen naast de banken: Een no-lie-zone tegen Netanyahu?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_94362826
Maar C_N: ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Jij stelde dat jij je zoon respect voor Palestijnen bijbracht, dit - volgens jou - in tegenstelling tot Palestijnen die hun kinderen haat of minachting jegens joden bijbrachten.

Mijn vraag was hoe jij het in godsnaam voor elkaar krijgt om tegen je zoon met respect over Palestijnen te spreken terwijl je hier met de uiterste walging over hen spreekt.

Ik concludeer uit het uitblijven van een antwoord, dat je van hetzelfde allooi bent als jij de Palestijnen toedicht.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_94362898
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef C_N het volgende:

[..]

Ron Ben-Yishai

share

Vet van mij: wat betekent dat dan, dat Israel de Gaza-strook heeft teruggegeven aan de Palestijnen? Dat ze maar willekeur bommen kunnen gaan gooien of raketten kunnen afschieten?
pi_94365454
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 02:52 schreef Kees22 het volgende:
Maar C_N: ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Jij stelde dat jij je zoon respect voor Palestijnen bijbracht, dit - volgens jou - in tegenstelling tot Palestijnen die hun kinderen haat of minachting jegens joden bijbrachten.

Mijn vraag was hoe jij het in godsnaam voor elkaar krijgt om tegen je zoon met respect over Palestijnen te spreken terwijl je hier met de uiterste walging over hen spreekt.

Ik concludeer uit het uitblijven van een antwoord, dat je van hetzelfde allooi bent als jij de Palestijnen toedicht.
de kinderen hier worden opgegroeid met moord en doodslag wij brengngen hun het goede bij .wij sruuren ze niet de straat op met steenen om ..... te bekogelen wij geven geen les hoe en waar ze te bekogelen en so on so on. de kinderen hier groeien op met bobspong cars leuke kinderprogramas niet met een haat TV van de hamas en de PA.
en deze vraag heb je al in de treurens gevraagd ,en ik weet nu jou antwoord al .
nu komen er een linkje van israelish kinderen bij een wapen op bevrijdingsdag .
en dan komen er wat meer linkjes van fotos .
we zijn hier al etelijke keren aan voorbij gegaan KEES,99

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 20-03-2011 12:02:52 ]
  zondag 20 maart 2011 @ 10:03:00 #240
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_94366492
@ C_N: bij jullie joinen ze de army inderdaad en kunnen daar lekker los gaan op..
Maar dat ff erbuiten gelaten.

Mag ik je vragen hoe jij over de haredim in je land denkt? O.a. in dat filmpje? Ik ga er vanuit dat je zoals veel nederlandse joden liberaal bent en vrij weinig aan je geloof doet. En dan ook nogal een ander wereldbeeld hebt dan de haredim/chassidische joden die sowieso seculariteit verachten.
Zie jij ze als een potentieel gevaar voor de Israelische maatschappij?

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 20-03-2011 12:01:56 ]
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')