ja nu ik je foto zag ,,verklaarden het een hoop,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is idd niet veel verschil tussen het Israëlische of en Libische regime. Behalve dan dat Israël slechts de helft van zijn bevolking uit moord.
Doen ze netjes, maar ze moeten Israel nog de schuld geven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef C_N het volgende:
Armed men attack Reuters Gaza bureau
gewapende terroristen (Hamas: vrede strijders)voor sommigen hier , vallen het nieuws kantoor van Reuters binnen .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4044581,00.html
Ad hominems zijn leuk he? Oorlogsmisdadiger?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:44 schreef C_N het volgende:
[..]
ja nu ik je foto zag ,,verklaarden het een hoop,
quote:In this song, Jewish-Israeli and Palestinian singers and musicians joined together to perform the Hebrew-Arabic song "Hevenu Shalom Aleinu" (We Brought Peace Upon Us) - "Ma Ana Ajmal Min Salam" (There is Nothing More Beautiful Than Peace). Sung in both Hebrew and Arabic, this Middle Eastern, Sepharadic-style, jazzy and inspiring song challenges us to rise above the propaganda, renounce hatred, supremacy, violence, and terrorism, and "rock the boat" until Israelis and Palestinians understand there is only one path to security and peace, and that is through sharing the land and upholding the human rights of all inhabitants of the Holy Land.
Gaza: 2 Hamas men killed in IDF strikequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien sprak je niet de waarheid:
[..]
http://www.perthnow.com.a(...)6mhcc1-1226024788427
Het was dus geen vergelding van Israël, maar een aanval op een trainingskamp waarbij twee Palestijnen omkwamen.
The rocket-attack followed 50 years of murder and suppression.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef C_N het volgende:
[..]
Gaza: 2 Hamas men killed in IDF strike
Army says strike was response to Qassam rocket fire. Victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing
Ron Ben-Yishai
Published: 03.16.11, 12:12 / Israel News
share
Palestinian elements reported Wednesday that Israel's Air Force attacked a Hamas lathe in the central Gaza Strip. Doctors reported that two Palestinians were killed and two others were wounded. The victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing. The strike followed the firing of a Qassam rocket at the western Negev.
lees dit laatse disana![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
The rocket-attack followed 50 years of murder and suppression.
Vandaag had Collignon een leuke in de Volkskrant: een zitting van de Veiligheidsraad met een groepje Palestijnen naast de banken: Een no-lie-zone tegen Netanyahu?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk nooit een no-flyzone afgekondigd boven de Palestijnse gebieden?
Vet van mij: wat betekent dat dan, dat Israel de Gaza-strook heeft teruggegeven aan de Palestijnen? Dat ze maar willekeur bommen kunnen gaan gooien of raketten kunnen afschieten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:09 schreef C_N het volgende:
[..]
Gaza: 2 Hamas men killed in IDF strike
Army says strike was response to Qassam rocket fire. Victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing
Ron Ben-Yishai
Published: 03.16.11, 12:12 / Israel News
share
Palestinian elements reported Wednesday that Israel's Air Force attacked a Hamas lathe in the central Gaza Strip. Doctors reported that two Palestinians were killed and two others were wounded. The victims are members of Izz al-Din al-Qassam, Hamas' military wing. The strike followed the firing of a Qassam rocket at the western Negev.
lees dit laatse disana![]()
de kinderen hier worden opgegroeid met moord en doodslag wij brengngen hun het goede bij .wij sruuren ze niet de straat op met steenen om ..... te bekogelen wij geven geen les hoe en waar ze te bekogelen en so on so on. de kinderen hier groeien op met bobspong cars leuke kinderprogramas niet met een haat TV van de hamas en de PA.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:52 schreef Kees22 het volgende:
Maar C_N: ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Jij stelde dat jij je zoon respect voor Palestijnen bijbracht, dit - volgens jou - in tegenstelling tot Palestijnen die hun kinderen haat of minachting jegens joden bijbrachten.
Mijn vraag was hoe jij het in godsnaam voor elkaar krijgt om tegen je zoon met respect over Palestijnen te spreken terwijl je hier met de uiterste walging over hen spreekt.
Ik concludeer uit het uitblijven van een antwoord, dat je van hetzelfde allooi bent als jij de Palestijnen toedicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |