Liever dat dan nu al kinderen, wordt niemand gelukkig vanquote:Op zondag 2 januari 2011 22:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
MOORDENAAR!!!!!!!!!!EINZEINZ111!!111
Netherlands gerne.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
Ik moet gaan, zij die zich aangesproken voelen, spam mijn PM-box even onder met elk onsgezeik.
Tot zo!
Okee tot zoquote:Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
Ik moet gaan, zij die zich aangesproken voelen, spam mijn PM-box even onder met elk onsgezeik.
Tot zo!
Kinderen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Liever dat dan nu al kinderen, wordt niemand gelukkig van
Done.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
Tot zo!
Serieus?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Liever dat dan nu al kinderen, wordt niemand gelukkig van
quote:
Daagquote:Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
Tot zo!
Je weet dat je het nu tegen ongeveer iedereen uit de SC hebtquote:
Ik weet mijn plaats alweerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu tegen ongeveer iedereen uit de SC hebt?
Ja.quote:
Tweede stoel, derde rij van linksquote:
Kusjens aan iedereenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu tegen ongeveer iedereen uit de SC hebt?
Kusje op je Elmoboobs.quote:
Oh, dat is langs mijquote:
Nee, heel verstandig, kan beter wachten tot je een goede opleiding en baan hebt. Geldt ook voor je partner. En eventueel even "testen" of samenwonen bevalt. dat is toch net iets anders dan een relatie hebben>quote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan geen opleiding volgen, krijg daardoor geen goede baan, zit al enorm jong met een kind, heb amper levens ervaring, kan een kind niet goed opvoeden. Kind ongelukkig, ik ongelukkig en uiteindelijk eindig ik in een bijstandswoning met een kort pittig kapsel en een asociaal kind.
Heb ik expres gedaanquote:
Je typte eerste eksprex?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb ik expres gedaan
heb echt 2 minuten over dit stukje gedaan om de typo's eruit te halen
Ik krijg nu geen updates meerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb ik expres gedaan
heb echt 2 minuten over dit stukje gedaan om de typo's eruit te halen
Perfect leven dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan geen opleiding volgen, krijg daardoor geen goede baan, zit al enorm jong met een kind, heb amper levens ervaring, kan een kind niet goed opvoeden. Kind ongelukkig, ik ongelukkig en uiteindelijk eindig ik in een bijstandswoning met een kort pittig kapsel en een asociaal kind.
Daaromquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, heel verstandig, kan beter wachten tot je een goede opleiding en baan hebt. Geldt ook voor je partner. En eventueel even "testen" of samenwonen bevalt. dat is toch net iets anders dan een relatie hebben>
Of woon je al samen? nee toch
wat??quote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Toen ging ik schieten met een romeinse kaars, en toen dacht ik dat hij op was, en toen keek ik, en toen schoot hij in mijn oog
Sukkel![]()
Veel te duur ook, dat samenwonen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DaaromJe leert elkaar in zo'n fase heel snel een stuk beter kennen, met een (ongewenst) kind erbij gaat dat toch vaak net wat té snel.
En nee, ik woon nog niet samen, ook nog totaal geen behoefte aan
Ik heb dus een vriendin ensow en die wil graag dat ik haar geglazuurde appel op een stokje zet, maarre ik heb dus een probleempje....quote:
Hart van Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |