abonnement Unibet Coolblue
pi_90828923
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef Kinga het volgende:
Niet te geloven, ben helemaal vergeten dat het zondag op was 8)7 Onderhand bijgekeken en alle topics bijgelezen.

Wat is Annemarie toch een trainwreck. Dat wordt echt niks met die. Die reactie van haar al op de vraag van Yvon, dat ze het eens over iets anders moet hebben dan koeien en kazen... Haar hoofd ontplofte nog net niet. Zij is echt doodsbang voor enige intimiteit met een vent. Dat zie je aan alles. De mannen niet in de ogen kijken, afstandelijke gedrag, cliche smalltalk... Dat ze lelijkerds overlaat zegt toch ook wel iets, stel je voor ze VOELT iets...
Heeft Annemarie ooit wel eens een lange gehad? Ben wel benieuwd :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90828937
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:44 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Het is voor een boerin met drie galanten ook gênanter dan voor een boer met 3 vrouwen die er een gezellige tijd van willen maken. Die vier boeren zijn net pasja's die zich de bewondering laten aanleunen.
Precies _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90829893
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:46:57 #129
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90830247
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef Naamah het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90830336
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_90830654
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:09:52 #132
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90831056
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef lezzer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:29:13 #133
330483 Petit
mais exquis
pi_90831643
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90831886
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90831940
Ik begrijp niet waarom jullie dit verhaal in spoilers zetten. Het is maar een gerucht, een speculatie, niet iets wat zeker is.
pi_90831958
Ik snap ook niet waarom het in spoilers moet, maar er was iemand die het vervelend vond dat erover gepraat werd.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_90832121
Ja, ik stap net in, in deze reeks, dus ik ben braaf :P
Ik vond het zelf ook niet zo schokkend en ik dacht dat dit soort roddels rond elke reeks er wel zouden zijn :@
pi_90832284
ik heb het gerucht ook even op het bzv forum van de kro gezet...ben benieuwd naar de reacties daar 8)7
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_90832410
Ik was degene die met die spoilers kwam. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dat wel vinden.
pi_90832478
Ik vind het ook onzin om dit soort dingen in spoilers te zetten. Zelf ook niet gedaan bij femke die nu gezien wordt. Het blijven tenslotte geruchten.
pi_90833128
Precies, je zet iets in spoilers als het het kijkgenot verpest. En dat is iets dat zeker is, want dan is het minder spannend. Zo'n gerucht maakt het alleen maar spannender eigenlijk, want dan kijk je naar met dat in je achterhoofd ook nog. Geen spoiler tags meer dus bij zoiets.
pi_90833196
Wheehehe, zijn wij de bron van het gerucht? :D
Oh nee, er was al een topic over.
pi_90834333
Oh, ik ben veuls te braaf :P

Ik vind het gerucht ook niet zo schokkend zelf, en het is maar een gerucht ook.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:55:20 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90834626
Die geruchten slaan toch ook nooit ergens op. Het is net als met dat zinnetje wat je moet doorgeven bij 'Ik hou van Holland', als het drie stapjes verder is komt er een heel ander gerucht uit.

Iemand zegt op een verjaardag dat hij een vriendin heeft die weer iemand kent die Frank kent en die dacht te hebben gezien dat hij met een andere vrouw stond te zoenen 2 maanden geleden. Iedereen op die verjaardag zegt dat weer tegen hun eigen vrienden, die lullen het weer door en een week later lezen we hier dat Frank Yvonne Jaspers heeft bezwangerd en in het weekend naar parenclubs gaat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90834855
Zag in een van de filmpjes op de site dat Frank in het boekje van Judith had geschreven dat als zij het niet zou worden bij hem, het boek vast nog wel van pas zou komen bij andere mannen ofzo. Lijkt me nou niet echt hoopvol voor haar.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:04:53 #146
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_90834964
Geruchten zijn altijd leuk :P

Maar ik zal er eventjes achteraan gaan hoe en wat precies ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:43:10 #147
330483 Petit
mais exquis
pi_90836295
Voor mij hoeft het ook niet speciaal in een spoiler, omdat het een gerucht is idd.. wordt het alleen maar spannender van :)
pi_90837857
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef Silenus het volgende:
Die geruchten slaan toch ook nooit ergens op.
Volgens mij hebben we wel eens geruchten gehad vorig jaar van "Wietse en Neeltje worden steeds samen gezien" terwijl de serie niet af was...
Niet leuk ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90841070
Ik heb ook nog een gerucht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90842488
Ik moest erg lachen om Adriaan die vertelde dat hij graag ziet dat een vrouw zelfstandig is:

"Ja, dat vind ik goed als een vrouw haar eigen ding doet. Als ze dan toch ergens hulp mee nodig heeft, kan ze altijd zeggen: 'hee Adriaan, kan je even helpen?' Of anders: 'Hee Bassie...'"

_O- De Bassie & Adriaan grap was hier geloof ik al eens gemaakt, maar hij maakt hem zelf ook nog maar eventjes (onbewust?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')