Die heeft idd de broek wel aan thuis.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Sonja zou een goede man voor hem zijn
If you've got it, flaunt it.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef Silenus het volgende:
Met een strakke zwarte boxer is toch niks mis? Het is niet dat hij met een wapperende tweety-onderbroek aan komt zeilen, alleen had 'ie wel even een broek aan mogen trekken.
ligt er aan WIE hem aan heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef Silenus het volgende:
Met een strakke zwarte boxer is toch niks mis? Het is niet dat hij met een wapperende tweety-onderbroek aan komt zeilen, alleen had 'ie wel even een broek aan mogen trekken.
Ik denk dat daar alles mee gezegd is: het is niet dat zwarte broekje, het is Márcel in dat zwarte broekje. Frank of Gijs, no problem.quote:
ik weet wel wie marcel is hoor....quote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Degene die helemaal links zit.
hahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ik weet wel wie marcel is hoor....
Denk het welquote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
What has been seen, can not be unseen..
Krijgen we dit topique nog vol voordat de show begint?
moet wel lukkenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
What has been seen, can not be unseen..
Krijgen we dit topique nog vol voordat de show begint?
Dat lachenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:48 schreef Jojoke het volgende:
Alvast een voorproefje van vanavond...
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef IV_Xample het volgende:
waarom nou toch dat shot laten zien.....grrrrrrrrrrr......ik heb bewust niet op de site gekeken en dan plakt iemand het hier...toch even jammer zeg
wilde de schok voor vanavond bewaren
je had het even moeten spoileren...ik wil zo gaan eten, maar weet niet of dit nog gaat lukken na dit schokkende beeldquote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
SorryMaar bewegend is toch weer anders, dus gewoon kijken vanaaf
Herstel:quote:
ook eetlustproblemen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Herstel:
Laat dat eten maar zitten
Ik ga t toch proberen zometeen, hopen dat t voldoende gezakt is voor de "live-beelden"quote:
ja ik ben ook gewoon met me avondmaal bezig hoor, zal vast wel goedkomenquote:
Ja maar dan worden zijn billetjes niet mooi bruin natuurlijk! Tenminste ik neem aan dat hij niet in stringtanga tussen de aardappels loopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:
Oh god hij heeft écht een zonnebank!
Een boer met een zonnebank.Die gast is de hele dag buiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |