Maar wat verwacht je dan met zo'n avatar en posts in BNWquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Random mensen op een forum niet persé nee.. Ik kwam hier meer om over andere dingen te discussiëren (de Vrijmetselarij komt al minstens 1x per week in het echie ter spraken) maar tot nu toe komen er niet echt onderwerpen voorbij waarin ik mij verdiept heb om iets zinnigs over te zeggen ik kandaar hooguit een paar vraagjes stellen.
Er is daarentegen maar één realiteit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Typisch het volgende:
Ali, true.. Binnekort maar een nieuwe start maken zonder deze avatar denk ik.
Ja dat ben ik zeker.
En jawel, maar iedereen heeft zijn eigen waarheid.
Zijn eigen wereldbeeld. Maar informatie is voor iedereen gelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Typisch het volgende:
Ali, true.. Binnekort maar een nieuwe start maken zonder deze avatar denk ik.
Ja dat ben ik zeker.
En jawel, maar iedereen heeft zijn eigen waarheid.
Ben ik het niet mee eens, bronnen zijn ook voor iedereen anders. Zie discussie Bankfurt met andere over bronnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Zijn eigen wereldbeeld. Maar informatie is voor iedereen gelijk.
Als ik een boek lees en jij leest een kopie van hetzelfde boek, kunnen we exact dezelfde informatie tot ons nemen. We kunnen het dan met elkaar eens zijn dat de waarheid is dat in dat boek zus en zo qua informatie staat. Dus geen verschillende waarheden. De waarheid mbt dat boek is openbaar en duidelijk en onveranderbaar, die staat geschreven in dat boek.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, bronnen zijn ook voor iedereen anders. Zie discussie Bankfurt met andere over bronnen.
Wat versta je onder puur? En dat op de dollar is geen toeval neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:14 schreef HyperViper het volgende:
Je kan de realiteit wel op meerdere manieren benaderen, dat veranderd daarentegen niets aan de realiteit. Het symbolisme alleen al zegt al genoeg over de werkelijke intenties van de metselaars, althans, op hoog niveau. Kijk maar naar de dollar, het boegbeeld van fractioneel bankieren. Je gaat mij niet vertellen dat die intenties puur zijn.
Shamir was een "stonecutter" en Tyre betekend steen of rots , dus vind je mijn vergelijking dat we het over dezelfde persoon (Hiram of Tyre en Hiram Abiff) hout snijden ?.quote:According to the book of Chronicles, this son of Dan, Hiram, was a cunning man, endued with understanding and skilful in the work of gold, silver, brass, stone and timber. He was also credited with certain tools, which could pierce stone. According to the book of Kings the Temple was prepared in stone before it was brought to the site - being something like a ready-made or prefabricated building. It was said that neither hammer nor axe, nor any tool of iron was used in the building. So how was it built? At least, symbolically?
Well, in Exodus, Moses is told to build an altar to the Lord without tools, lest he should pollute it, and it seems the same symbolism was utilized here in the building of the Temple. According to Rabbinical teaching the prefabrication was performed by the Shamir, a giant worm or serpent that could cut stones. Not dissimilar to Norse and Celtic beliefs where Valhalla and Camelot were built with the fire of the dragon. According to the Islamic accounts of Rashi and Maimonides, the Shamir was a living creature. This is hardly likely, unless we understand this creature to be ourselves. Indeed what is more likely is that the idea of the wisdom of the "worm" (which evolved from the word orm for serpent anyway) or snake, Shamir, was used in the construction of the symbolic Temple of man - a Gnostic belief. [3]
Dat het de planeet positief beïnvloed, wat overduidelijk niet het geval is. Dat zegt voor mij genoeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat versta je onder puur? En dat op de dollar is geen toeval nee
Repts niet.. Tsarion en al zijn mambo jambo wel.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
Check alles van Michael Tsarion op Jewtube.
Hij is ook maar een mens. Zijn insteek is om mensen te informeren na tientallen jaren onderzoek van zijn kant, niet om mensen te enslaven, uit te buiten of te desinformeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Repts niet.. Tsarion en al zijn mambo jambo wel.. ?
Hij heeft een punt hoor, maar deze man is zo vaag en zijn verhaal zit vol vol vol met gaten en tegenstrijdigheden.
Nee dat klopt, Jordan Maxwell ook niet.. toch begin ik te begrijpen dat ook hij... David Icke en Tsarion allen weer aangestuurd worden om dezelfde soort informatie te verspreiden. Maxwell is een Mason, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hij is ook maar een mens. Zijn insteek is om mensen te informeren na tientallen jaren onderzoek van zijn kant, niet om mensen te enslaven, uit te buiten of te desinformeren.
Dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adam_Weishauptquote:En ja ik denk nog steeds dat "bepaalde" Vrijmetselaars lodges misbruikt worden voor een agenda die meer te maken heeft met het verkrijgen van persoonlijk gewin/macht volgens de wetten die binnen de vrijmetselaarij gelden (lees hier bescherming die lodge leden aan elkaar moeten geven die boven de wet zouden kunnen staan ).
Ik zeg niet dat alle geinfiltreerd zijn maar vele worden misbruikt !.
Ik denk ook dat Weishaupt de illuminatie toendertijd heeft opgericht om de macht van deze personen nog groter te maken , zonder inmenging van goedwillende vrijmetselaars.
Dat de stichting van de U.S. te maken heeft met vrijmetselaarij staat boven kuif maar de link met Illuminatie op dat moment is niet op zn plek aangezien Lafayette *, wat ik begrepen heb daar niks mee te maken had aangezien het toen een meer europeaanse aangelgenheid was.quote:Wat versta je onder puur? En dat op de dollar is geen toeval nee
http://www.isgp.eu/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:34 schreef DeMolay het volgende:
Ticker heb jij die link nog van OpenYourMind over "Le Cercle" nog ?
ben aan het zoeken in mn oude postgeschiedenismaar kan niet vinden
Waar baseer je dit op? Door wie aangestuurd? En waarop baseer je dat Maxwell een logebroeder is? Dat Icke dubieus is, kun je wel stellen. Ik heb dan ook niet veel met hem. Tsarion heb ik veel meer mee, ik heb weinig onzin kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee dat klopt, Jordan Maxwell ook niet.. toch begin ik te begrijpen dat ook hij... David Icke en Tsarion allen weer aangestuurd worden om dezelfde soort informatie te verspreiden. Maxwell is een Mason, dat weet ik zeker
[ afbeelding ]
Ali heeft een hele goede docu geplaatst in een van de andere topics, David Icke debunked.. door iemand die eerst ontzettend fan was, en toen argwaan kreeg voor de vele tegenstrijdigheden.
Tip dus.
Zoals je weet besef je dit soort dingen pas achteraf..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:03 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Door wie aangestuurd? En waarop baseer je dat Maxwell een logebroeder is? Dat Icke dubieus is, kun je wel stellen. Ik heb dan ook niet veel met hem. Tsarion heb ik veel meer mee, ik heb weinig onzin kunnen ontdekken.
Welke thread is dat? Ik vind hem niet.
En dat op zijn eigen site nog wel he.. make's you wonder.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef Lavenderr het volgende:
Dat met die duimhij verplaatst hem echt
Ja, ik zie ook steeds meer broodkruimels liggen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
En dat op zijn eigen site nog wel he.. make's you wonder.
Broodkruimels.. ze zijn er.. pak ze maar, word er gezegd.
Zie je ze niet, dan was er niks voor jou om gezien te worden.
Daarnaast heeft Maxwell meerdere malen aangegeven in contact te staan met entiteiten.. net als Icke.
Ik merk het, de mods beginnen de laatste tijd steeds meer opener te worden richting de onderwerpen. Misschien waren de discussies altijd toch nodig om het opener te maken, want het kan niet zo zijn dat je nu ook ineens gek aan het worden bent en 'dingen' begint te zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook steeds meer broodkruimels liggen..
Misschien welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik merk het, de mods beginnen de laatste tijd steeds meer opener te worden richting de onderwerpen. Misschien waren de discussies altijd toch nodig om het opener te maken, want het kan niet zo zijn dat je nu ook ineens gek aan het worden bent en 'dingen' begint te zien.
Of wel...
yo dude ff vraagje hoor ben ff confused, dus je beweerd dat krs one,Nas dus illuminatie poppen zijn ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |