abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91168283
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Wat een hoop zielige mensen hier die alleen maar dat meisje afzeiken enkel en alleen maar omdat ze zelf het lef niet hebben om hun eigen leven in de hand te nemen.
Jullie lopen maar lekker aan het handje mee en vooral niet zelf nadenken want dat kunnen jullie absoluut niet.
Je kent ons en weet wat iedereen doet? :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:08:51 #252
3542 Gia
User under construction
pi_91168472
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef spuitje het volgende:

[..]

Je kent ons en weet wat iedereen doet? :P
Och, 't is het eigenlijk niet waard om op te reageren, maar ik vraag me nog steeds af of zo iemand het normaal vindt dat een willekeurig kind, want dat is Laura, zomaar het recht moet hebben om 2 jaar vrij van school te krijgen. Wat als mijn 16-jarige ineens besluit dat hij twee jaar lang lekker door Amerika wil gaan reizen, om daarna zijn school af te maken? Hij zoekt hier dan sponsors voor enz.... Moeten we dat dan maar toejuichen?
pi_91168601
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo spreekt iedereen een andere taal? Spreekt Laura Nederlands aan boord, dan?

Volgens mij spreekt iedereen wel redelijk Engels.
Is iemand op dat gastenboek die haar in de zeik neemt volgens mij. Want als je leest op de site van de Stad Amsterdam kun je lezen dat de voertaal aan boord engels is en ik mag aannemen dat ze na een paar jaar middelbare school ze zich met die taal inmiddels wel redelijk kan redden.
Hier mogen we zeggen wat we van haar vinden, maar om nu een gastenboek te gaan verzieken vind ik een beetje kinderachtig eigenlijk.
pi_91169000
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, 't is het eigenlijk niet waard om op te reageren, maar ik vraag me nog steeds af of zo iemand het normaal vindt dat een willekeurig kind, want dat is Laura, zomaar het recht moet hebben om 2 jaar vrij van school te krijgen. Wat als mijn 16-jarige ineens besluit dat hij twee jaar lang lekker door Amerika wil gaan reizen, om daarna zijn school af te maken? Hij zoekt hier dan sponsors voor enz.... Moeten we dat dan maar toejuichen?
Ja, want dan is jou kind ineens een heel byzonder kind! Moet je er wel even een etiketje aanhangen natuurlijk. Iets van " jongste Nederlander die alleen van de oostkust naar de westkust van de U.S.A. reist".

Nee, gekheid natuurlijk. Wat Laura nu doet is inderdaad gewoon vakantie vieren op kosten van goedgelovige derden. Er valt allang geen record meer te halen. Het was leuk geprobeerd, maar het is mislukt. Dus gewoon naar huis komen en opleiding afmaken, klaar.
pi_91177461
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ja, want dan is jou kind ineens een heel byzonder kind! Moet je er wel even een etiketje aanhangen natuurlijk. Iets van " jongste Nederlander die alleen van de oostkust naar de westkust van de U.S.A. reist".

Nee, gekheid natuurlijk. Wat Laura nu doet is inderdaad gewoon vakantie vieren op kosten van goedgelovige derden. Er valt allang geen record meer te halen. Het was leuk geprobeerd, maar het is mislukt. Dus gewoon naar huis komen en opleiding afmaken, klaar.
Wie zegt dat? Ze komt straks in het Guinness Book of Records als de eerste ter wereld die gesponsord spijbelt, en dat 2 jaar volhoudt..
pi_91177655
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Wat een hoop zielige mensen hier die alleen maar dat meisje afzeiken enkel en alleen maar omdat ze zelf het lef niet hebben om hun eigen leven in de hand te nemen.
Jullie lopen maar lekker aan het handje mee en vooral niet zelf nadenken want dat kunnen jullie absoluut niet.
Ik hoef mijn handje in ieder geval niet op te houden. En al helemaal niet onder valse voorwendsels.
We zeiken haar af omdat er gezwendeld wordt,
pi_91180692
Die VOC-mentaliteit _O_
Wat een supermeid. Ik houd van Laura. Jammer dat ik niet langs de route woon, als ze voorbij mijn huis zou zeilen zou ik haar uitnodigen om te eten bij mij.

Laat die pessimisten maar lekker klagen. Het was vanaf het begin al bekend dat Laura niet ging voor een snelheidsrecord, dan had ze op haar 16e verjaardag kunnen vertrekken en in 80 dagen terug keren. Ik vind Laura een leuk meisje en het interesseert me niets wat anderen daar van vinden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:53:33 #258
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_91183325
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Die VOC-mentaliteit _O_
Wat een supermeid. Ik houd van Laura.
Laura een moordenares noemen? :N

quote:
Al kort na haar oprichting ging de VOC echter ook geweld gebruiken als onderdeel van haar handelspolitiek. Zo werd agressief opgetreden tegen de bevolking van de Molukken om de gunstige handelsvoorwaarden te af te dwingen; op Java werd bewust een conflict geëscaleerd om Batavia te kunnen stichten.[bron] Zo werd de VOC al snel, naast een handelsonderneming, ook een politieke en militaire speler in Azië.[19]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vereenigde_Oostindische_Compagnie
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:58:35 #259
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_91183678
Gek genoeg gun ik Laura haar huidige uitje wel enorm. Een superervaring voor haar en het lijkt me ook wel prettig voor haar dat ze even begeleid wordt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_91190763
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef livelink het volgende:
Gek genoeg gun ik Laura haar huidige uitje wel enorm. Een superervaring voor haar en het lijkt me ook wel prettig voor haar dat ze even begeleid wordt.
Ik gun iedereen een uitje. Maar noem het dan ook zo en noem het geen recordpoging. En ga niet zoals haar vader deed tegen de pers zitten liegen in de hoop geld los te krijgen! En daarin zit voor mij het verschil.
pi_91191135
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Die VOC-mentaliteit _O_
Wat een supermeid. Ik houd van Laura. Jammer dat ik niet langs de route woon, als ze voorbij mijn huis zou zeilen zou ik haar uitnodigen om te eten bij mij.

Laat die pessimisten maar lekker klagen. Het was vanaf het begin al bekend dat Laura niet ging voor een snelheidsrecord, dan had ze op haar 16e verjaardag kunnen vertrekken en in 80 dagen terug keren. Ik vind Laura een leuk meisje en het interesseert me niets wat anderen daar van vinden.
Jij bent eng jongen, HEEL ENG! :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:31:43 #262
124676 RobertoCarlos
pi_91200355
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent eng jongen, HEEL ENG! :N
Hoe zou jij Babewatcher in een woord willen noemen? :{w
pi_91200535
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Verliefd?
pi_91205865
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Eng? :P
pi_91208608
quote:
Oh ja, ik ook. Het is geweldig om dat op haar leeftijd te kunnen doen.. Maar het onechte gedoe eromheen.. het gezeur om onder regels uit te komen die voor iedereen gelden.. de pretenties.. Asjeblieft zeg..
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:35:43 #266
3542 Gia
User under construction
pi_91208807
quote:
En wat als een ander kind nu komt met het idee om van zijn 15 tot zijn 17 Australië of Amerika te doorkruisen, in zijn eentje, op eigen kosten. Puur voor de ervaring?

Mag die dat dan ook?

Of een ander kind dat 2 jaar lang duikervaring op wil doen op diverse plaatsen in de wereld?

Er zijn zoveel kinderen die zoiets wel willen, maar dat niet mogen, vanwege de leerplicht. Waarom Laura wel?
pi_91209458
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Gia het volgende:

[..]

En wat als een ander kind nu komt met het idee om van zijn 15 tot zijn 17 Australië of Amerika te doorkruisen, in zijn eentje, op eigen kosten. Puur voor de ervaring?

Mag die dat dan ook?

Of een ander kind dat 2 jaar lang duikervaring op wil doen op diverse plaatsen in de wereld?

Er zijn zoveel kinderen die zoiets wel willen, maar dat niet mogen, vanwege de leerplicht. Waarom Laura wel?
Als die kinderen het bekostigd krijgen en leren via de wereldschool.. Tja, dan moeten ze het zelf weten he? :P
  woensdag 12 januari 2011 @ 16:01:18 #268
3542 Gia
User under construction
pi_91215580
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als die kinderen het bekostigd krijgen en leren via de wereldschool.. Tja, dan moeten ze het zelf weten he? :P
Iets zegt me dat een ander kind dit niet zomaar voor elkaar krijgt en dat het 'record' inzet is geweest voor Laura om dit wel te mogen doen. Wat raar is, want al zou ze de jongste zijn die met een zeilboot rond de wereld is gevaren, ze krijgt geen erkenning. Het is alleen maar voor haarzelf dat ze kan zeggen, ik was de jongste die met een zeilboot rond de wereld is gereisd.
pi_91218568
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Verliefd?
eng?
ziek?
pi_91222647
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef spuitje het volgende:

[..]

Eng? :P
Je bent jaloers !!!! :P
pi_91225899
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Iets zegt me dat een ander kind dit niet zomaar voor elkaar krijgt en dat het 'record' inzet is geweest voor Laura om dit wel te mogen doen. Wat raar is, want al zou ze de jongste zijn die met een zeilboot rond de wereld is gevaren, ze krijgt geen erkenning. Het is alleen maar voor haarzelf dat ze kan zeggen, ik was de jongste die met een zeilboot rond de wereld is gereisd.
Die recordpoging diende iig. om de financiering rond te krijgen. En om er en passant nog flink aan te verdienen en om uit te halen naar instanties die allemaal gemeen tegen haar gedaan zouden hebben omdat ze haar in de verwezenlijking van haar droom zouden frurstreren.
Jammer, als de Dekkers het anders hadden aangepakt zouden ze op veel minder weerstand zijn gestuit.
pi_91228042
Des te meer weerstand des te meer ze te schrijven hebben des te beter hun boeken verkopen des te rijker ze worden en uit eindelijk zijn ze de lachende derde en leven ze nog lang en gelukkig. En ik kan zeggen dat ik altijd achter ze heb gestaan ;)
pi_91228717
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef Afketser het volgende:
Des te meer weerstand des te meer ze te schrijven hebben des te beter hun boeken verkopen des te rijker ze worden en uit eindelijk zijn ze de lachende derde en leven ze nog lang en gelukkig. En ik kan zeggen dat ik altijd achter ze heb gestaan ;)
Nou ja, het is een idee.. Het verhaal van hoe een zwendelende vader de zaak wilde flessen en hoe een dochter net zo eigenzinnig was hij en een eigen plan trok en daarmee de zaak de mist in liet gaan.
Ja dat is zeker stof voor een bestseller, een komische tv-serie en een musical. Alleen niet helemaal zoals ze zich hadden voorgesteld.
pi_91233378
Laura heeft helemaal zelf een nieuw woord uitgevonden! :D

quote:
Meestal klimmen we voor en na het varen en dan vooral om de zeilen te ontfurlen zoals dat hier genoemd wordt.
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW

Nee, Lauraatje, dat wordt niet "ontfurlen" genoemd, maar unfurling! :D

Het is ook altijd wel nuttig om Laura haar log te vergelijken met die van de kapitein van de Stad Amsterdam, want zoals we van de Dekkertjes gewend zijn, draaien ze de werkelijkheid graag om naar hun eigen waarheden ;) Dat ze regelmatig in de marsera zou klimmen, verwijs ik direct naar het land der fabelen. Om de simpele reden dat een kapitein nooit en te nimmer zijn gasten in een gevaarlijke positie mag brengen, hij is immers verantwoordelijk.

Laura schreef:

quote:
Gisteren had de red-watch (mijn wacht) vrij en we hebben de middag gevuld met het bezoeken van het eiland, Montserat, waar we gisteren lagen.
Maar misschien was het toch gewoon zoals de kapitein het in zijn logboek wegschreef:

quote:
Onze studenten bezochten vandaag het observatorium van de vulkaan.
En dat was niet zonder reden, want er was ander hooggeplaatst bezoek aan boord, waar de studenten (en ook Laura) even plaats voor moesten maken:

quote:
De gouverneur en zijn vrouw, gevolgd door nog wat hoogwaardigheidsbekleders van het eiland, genoten bij ons aan boord van het diner waarbij zelfs de plaatselijke pers aanwezig was.
http://www.stadamsterdam.nl/content/news/log/2011/01/10.xml

En wat betreft het verdere verloop van deze "strak geplande" recordpo..eh vakantie:

quote:
Dan moet ik even bedenken welke eilanden ik nog wil zien en wanneer ik weer verder ga.
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW

:|W
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:08:08 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_91237382
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Je begreep me niet helemaal. Ik had het niet over haar wereldreis, maar puur om haar huidige uitstapje op de Stad Amsterdam. Dat vind ik echt een superervaring voor haar en dat zou ik iedereen gunnen, ongeacht wat er allemaal verder speelt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_91238081
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Je begreep me niet helemaal. Ik had het niet over haar wereldreis, maar puur om haar huidige uitstapje op de Stad Amsterdam. Dat vind ik echt een superervaring voor haar en dat zou ik iedereen gunnen, ongeacht wat er allemaal verder speelt.
Dat is zeker een heel mooie ervaring, de Stad Amsterdam is een prachtig schip! :Y Wie het programma "Beagle, in het kielzog van Darwin" heeft gevolgd, weet welk schip het is:

http://beagle.vpro.nl/#/widget/afleveringen/
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:27:52 #277
124676 RobertoCarlos
pi_91243058
quote:

[..]

Ik denk alleen dat ze het iets anders beleefd dan jij.
Maar je hebt gelijk hoor :)
pi_91244714
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef Afketser het volgende:
Tja, en daar zit je dus mis. Want voor de kerst zaten ze dus zonder geld ondanks een donatie van ¤ 25.000,-- En ging pa dus met een tranentrekkend verhaal naar de pers. Gelukkig geloofden veel mensen hem en nu kan zijn schatje weer verder varen en misschien kan hij haar binnenkort ook wel bezoeken! En als mensen maar gul blijven geven kan ook pa zijn droom waarmaken: zijn boot afbouwen en er mee rond de wereld varen!
Nogmaals: ergens doe ik iets fout! Ik ben zo'n dombo die zelf alles bij elkaar moet verdienen!
pi_91245174
quote:

[..]

Dat zou ik ook iedereen gunnen, maar het is helaas niet voor iedereen weggelegd. Een dag voor de de vakanties beginnen lopen er leerplichtambtenaren rond op vliegvelden, op zoek naar leerplichtige kinderen die een dag te vroeg op vakantie gaan. De ouders krijgen een boete. En terecht want ze ontduiken de regels.
En dit kind is op kosten ( ¤ 995,--) van goedgelovige gevers tijdens haar 2 jaar durende vakantie een uitstapje aan het maken. Nou, kan je vertellen dat ik je zo een rijtje namen kan geven van mensen die een dergelijk (of ander) uitstapje veel harder nodig hebben! Maar ja, die zijn helaas niet zo geslepen als de familie Dekker.
pi_91245237
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat is zeker een heel mooie ervaring, de Stad Amsterdam is een prachtig schip! :Y Wie het programma "Beagle, in het kielzog van Darwin" heeft gevolgd, weet welk schip het is:

http://beagle.vpro.nl/#/widget/afleveringen/
Het is inderdaad een geweldig schip en die serie was echt heel mooi!
pi_91250211
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:01 schreef spuitje het volgende:

[..]

Tja, en daar zit je dus mis. Want voor de kerst zaten ze dus zonder geld ondanks een donatie van ¤ 25.000,-- En ging pa dus met een tranentrekkend verhaal naar de pers. Gelukkig geloofden veel mensen hem en nu kan zijn schatje weer verder varen en misschien kan hij haar binnenkort ook wel bezoeken! En als mensen maar gul blijven geven kan ook pa zijn droom waarmaken: zijn boot afbouwen en er mee rond de wereld varen!
Nogmaals: ergens doe ik iets fout! Ik ben zo'n dombo die zelf alles bij elkaar moet verdienen!
Inderdaad, het is toch geweldig voor haar dat zo'n reis bekostigd wordt door mensen die het hartstikke leuk vinden wat ze doet. Ik weet nog wel dat ik langs de deuren ging om sponsoren te zoeken voor mij toen ik een paar rondjes moest rennen. En toen zat ik nog op de lagere school.
pi_91251078
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 05:35 schreef Afketser het volgende:

[..]

Inderdaad, het is toch geweldig voor haar dat zo'n reis bekostigd wordt door mensen die het hartstikke leuk vinden wat ze doet. Ik weet nog wel dat ik langs de deuren ging om sponsoren te zoeken voor mij toen ik een paar rondjes moest rennen. En toen zat ik nog op de lagere school.
Dat is in ieder geval zonder valse voorstelling van zaken gebeurd.
Dat dwingt meer respect af.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:08:51 #283
124676 RobertoCarlos
pi_91260538
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 05:35 schreef Afketser het volgende:

[..]

Inderdaad, het is toch geweldig voor haar dat zo'n reis bekostigd wordt door mensen die het hartstikke leuk vinden wat ze doet.
Vind ik eigenlijk niet. Wat Laura nu nodig heeft is juist mensen die tegen haar zeggen dat iets niet kan en niet mensen die haar verder stimuleren in haar gedrag om haar zin door te drijven.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:11:17 #284
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91260647
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk niet. Wat Laura nu nodig heeft is juist mensen die tegen haar zeggen dat iets niet kan en niet mensen die haar verder stimuleren in haar gedrag om haar zin door te drijven.
Categorie belastinginspecteur. Zure types die ontbijten met het wetboek en een kop slappe lauwe thee.
Meld je aan als vrijwilliger om haar de wijze les te leren!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_91260662
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat heeft men gedaan, en kijk eens hoeveel mensen daarvan over de zeik gingen op Fok :')
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:13:55 #286
124676 RobertoCarlos
pi_91260751
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Categorie belastinginspecteur. Zure types die ontbijten met het wetboek en een kop slappe lauwe thee.
Was het maar waar, dan kon ik zelf die klote-belastingaangifte invullen. :Y
Probeer eerst een te begrijpen waar dit over gaat en wat ik zeg, voordat je reageert. Dit komt nogal gefrustreerd over ^O^
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:13:57 #287
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_91260753
De droogstoppels hebben zich weer gegroepeerd, zie ik.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:14:58 #288
124676 RobertoCarlos
pi_91260798
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat heeft men gedaan, en kijk eens hoeveel mensen daarvan over de zeik gingen op Fok :')
Daar heeft ze geen last van, want ze krijgt haar solo-toch rond de wereld, dus daar gaat het niet om
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:32:30 #289
3542 Gia
User under construction
pi_91263928
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 05:35 schreef Afketser het volgende:

[..]

Voor je onderhoud?? :o :P
pi_91265087
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Of je reageert inhoudelijk, natuurlijk. :P
pi_91269021
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef Ringo het volgende:
De droogstoppels hebben zich weer gegroepeerd, zie ik.
Had ik in dit topic al gepost dat ik het onbegrijpelijk vind dat uitgerekend dit meisje, met discutabel talent en motivatie, naar voren wordt geschoven als boegbeeld voor gepassioneerd handelen en non-conformisme? Vast wel. Bij deze nogmaals.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:37:46 #292
124676 RobertoCarlos
pi_91269907
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

En dat heeft BW al tevergeefs geprobeerd *O*
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:44:11 #293
3542 Gia
User under construction
pi_91270213
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En dat heeft BW al tevergeefs geprobeerd *O*
Nee, die wil haar wat andere lesjes leren, volgens mij. :@
pi_91276205
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Voor je onderhoud?? :o :P
Wat dat dan ook moge zijn. Sponsoring is sponsoring.
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:04:51 #295
124676 RobertoCarlos
pi_91276619
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef Afketser het volgende:

[..]

Wat dat dan ook moge zijn. Sponsoring is sponsoring.
Kijk! Dat is tenminste de goede VOC-mentaliteit! ;)
pi_91278672
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, die wil haar wat andere lesjes leren, volgens mij. :@
Daar is ie al veel te laat mee.. Dit heeft ze bij haar vriendje waar ze in de weekenden sliep al geleerd... En een vervolgcursus onderweg, wrs.
pi_91278985
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Kijk! Dat is tenminste de goede VOC-mentaliteit! ;)
Ja, heel wat inboorlingen hebben indertijd de kolonisten ook in hun onderhoud voorzien. De ultieme sponsoring!
Waarom zou je productieve arbeid verrichten en zodoende een bijdrage leveren aan de samenleving? De vruchten van anderen plukken is veel leuker.
pi_91349969
Ze is terug op haar eigen boot........en het log van 11-1 is aangepast :)

quote:
15-1-2011

Ik ben weer terug op st maarten en ga me weer concentreren op mijn grote avontuur in mijn mini avonturen. Ik heb nog niet helemaal besloten waneer ik weg ga en waarheen maar ik denk binnen een week en dan richting ile des saintes en dominica. Dat wil ik erg graag nog een keer van dichterbij bekijken. Voor dat ik ga varen moet ik nog een keertje Guppy schoonmaken van onder want er zit al aardig wat aangroei op de onderkant en dan is Guppy niet meer zo snel. Het was echt geweldig Guppy weer terug te zien. Ik vond het best wel eng om haar 10 dagen achter te laten. Maar ze lag er nog keurig bij aslof ik maar 10 minuten weggeweest was. Het is fijn weer op guppy te zijn maar ik vond het varen op de stad Amsterdam toch ook wel heel erg gaaf.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')