Dat is iets waar ik wel vaker aan gedacht heb: Hoe denken andere zeilers over haar?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat zo? Ze doet toch de wereldschool?
Maar inderdaad, dit kleine verwende nest gaat hele rare dingen doen als dingen niet gaan zoals zij ze in haar blonde hoofdje heeft. Zelfverminking, dreigen met zelfmoord, weglopen en dan nog noemt oma haar een stabiel kind dat niet weg loopt voor haar verantwoordelijkheden maar problemen met open vizier tegemoet treedt en ze oplost!
Ik begrijp die berichten in haar gastenboek ook niet, mensen dwepen echt met haar! Als je eens gaat googlen en op andere forums gaat kijken (vooral die van zeezeilers) kun je toch echt lezen dat veel van deze mensen het maar niets vinden en vooral het geschooi van pa ten sterkste afkeuren! En het zijn niet alleen Nederlanders die er zo over denken!
Leest ze dan ook dat ik haar grootste fan ben en dat ik haar favoriete eten voor haar ga klaarmaken als ze terugkomt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 06:04 schreef Afketser het volgende:
Laura leest ook Fok dus ze kan daar al genoeg kritiek van jullie lezen.
Dat je niet meer leerplichtig bent als je je uitgeschreven hebt, wist ik niet. Dan is het wel gelijk idd.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En voordat ze wegging had ze ook gedonder met de leerplichtambtenaar iig. en dat er geen duidelijke afspraken waren met de wereldschool is wel een punt waar de rechter het over gehad heeft.
In die zin worden worden dat ene meisje en Laura wel gelijk behandeld hoor..
Nou, zo is het niet helemaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat je niet meer leerplichtig bent als je je uitgeschreven hebt, wist ik niet. Dan is het wel gelijk idd.
Laura belde. Ze belooft je eeuwige trouw als je kunt wachten tot ze terug is.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Leest ze dan ook dat ik haar grootste fan ben en dat ik haar favoriete eten voor haar ga klaarmaken als ze terugkomt.
En je mag haar intiem in jouw 40-jarige armen houdenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Leest ze dan ook dat ik haar grootste fan ben en dat ik haar favoriete eten voor haar ga klaarmaken als ze terugkomt.
quote:I spend the rest of my time here on board with schoolwork and some other small choirs
Natuurlijk wel op voorwaarde dat je wekelijks iets liefs in haar gastenboek schrijft en maandelijks een fikse donatie doet!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En je mag haar intiem in jouw 40-jarige armen houden
Zekers! Dat meisje moet gesteund worden! Een wereldreis is niet niks en de kosten lopen altijd uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel op voorwaarde dat je wekelijks iets liefs in haar gastenboek schrijft en maandelijks een fikse donatie doet!
Waarom?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 05:36 schreef Afketser het volgende:
[..]
Zekers! Dat meisje moet gesteund worden!
Des te meer reden om een reis die anderen in 7 a 8 maanden maken, niet te rekken naar 2 jaar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 05:36 schreef Afketser het volgende:
[..]
Zekers! Dat meisje moet gesteund worden! Een wereldreis is niet niks en de kosten lopen altijd uit.
Alleen qua sponsoring.. Dat is niet helemaal hetzelfde als een gift. Dat snapt ze niet helemaal..quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Sea-Shepherd.dhtmlquote:AMSTERDAM - Een wet die het mogelijk maakt om de milieuorganisatie Sea Shepherd aan te pakken moet nog voor het zomerreces worden ingediend. Dat laat het ministerie van Infrastructuur en Milieu dinsdag weten. De wet moet het mogelijk maken om de Nederlandse nationaliteit van een zeeschip in te trekken.
...
Aanleiding voor de oproep was een actie waarbij de organisatie zondag een walvisvaarder had bestookt met een rookbom en twee flitsgranaten, die een luide knal geven.Sea Shepherd vaart onder Nederlandse vlag. Daarom spreekt Japan de Nederlandse autoriteiten aan op de acties van de organisatie...
'Dat geldt dus ook voor een organisatie als Sea Shepherd.' Naar aanleiding van eerdere incidenten heeft het ministerie de organisatie vorige week nog op de noodzaak van het naleven van regelgeving gewezen. In december heeft de Nederlandse regering de acties veroordeeld in een verklaring die ook door Australië, Nieuw Zeeland en de Verenigde Staten was ondertekend.
http://www.lauradekker.nl/quote:Van elke ontvangen euro gaat 10% naar Sea-Shepherd
Dat gastenboek is toch gewoon een parodie? Henk en Ingridquote:henk en ingrid
08-01-2011
Hoi Laura, wat zijn we trots op je. Je bent het boegbeeld voor de Nederlandse jeugd. En het voorbeeld voor het nieuwe klimaat in Nederland. gewoon doen wat je wilt als je maar een doel hebt. Genieten van je leven op aarde en al die luizige ambtenaren lekker achter je laten. Als wij jou waren kwamen we nooit meer terug. Je wordt toch wel betaald voor je baan aan boord? En denk aan je rust. het moet niet op werken gaan lijken hoor, daar ben je veel te jongs voor. Veel plezier.
Inderdaad. Ze moet zich er wel voor laten betalen, maar het moet niet op werken lijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat gastenboek is toch gewoon een parodie? Henk en Ingrid
Henk en Ingrid!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ergens vind ik het nog sneu ook, dat kind wordt gewoon in de maling genomen! Maar zit ook stiekem te grinniken..............quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
bronquote:Omdat alle meningen over haar reis al zijn geventileerd, laten wij dat graag onberoerd en helpen haar liever met het zee’man’schap en haar reguliere huiswerk. Tweede stuurman Arthur is haar mentor in het eerste, ondergetekende vraagt Laura zo nu en dan naar ‘d’ of ‘dt’……
bronquote:henk en ingrid10-01-2011Hoi Laura, Fantastisch wat je doet hoor! je moet maar durven. Nu weer op de Amsterdam mee, iedereen spreekt daar een andere taal! Wij vinden het zo moedig van je. Geef je ook lezingen aan boord over jouw belevenissen? Ik denk dat ze daar heel veel van kunnen leren, hoe je als meisje vechtend tegen de bureaucratie toch je dromen kan waar maken. Al dat gedoe van psychologen en contacten met kinderen. belachelijk. Jij bewijst dat het helemaal niet nodig is. Gewoon gelijk mee met gelijkwaardigen aan boord. Knap hoor!
Ik had bij het lezen van dat stukje meer het idee dat de kapitein en de tweede stuurman zich vooral een beetje over haar hebben ontfermd, op een soort van "vaderlijke" wijze.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef spuitje het volgende:
Maar vonden jullie deze zin in het clipperjournaal van de Stad Amsterdam echt positief dan? Als ze het echt heel geweldig zouden vinden haar aan boord te hebben zouden ze dat toch hebben vermeld lijkt me?
[..]
bron
Fijn dat ze haar helpen natuurlijk, maar echt enthousiast klinkt het allemaal niet vind ik.
Hoezo spreekt iedereen een andere taal? Spreekt Laura Nederlands aan boord, dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef spuitje het volgende:
En nog een bericht van Henk en Ingrid
[..]
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |