wat knap!quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor m'n nichtje, ze werd 1 vorige week
Waar woon je en wanneer kan ik een exemplaar afhalen!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef MaximusTG het volgende:
Nou, als er een boekengod is dan heb ik het nu wel goed verpest denk ik. Heb de bladzijden uit het boek gesneden, de rug van het boek aan de binnenkant opgevuld met een stuk van een van de eerste dikkere bladzijdes. Op de binnenzijde van de voorkant heb ik de titelpagina geplakt met klein beetje pritt ter fixatie, en daarna boeklon eroverheen.
Voor de andere kant heb ik twee stukjes stevig karton op maat gesneden van de reader. Op de onderste heb ik het elastiek met de nietmachine vastgezet. Daarop het ander stuk karton geplakt, zodat je de nietjes niet ziet, en ze ook de reader niet kunnen bekrassen. Op het karton dat bovenop komt een leuk plaatje gefixeerd met pritt, randjes netjes ingeknipt en naar de achterkant gevouwen.
Weer boeklon erop, ook ingesneden en naar de achterkant gevouwen.
Dat in zn geheel op de binnenkant van de achterkant geplakt. Stapel boeken erop en laten drogen.
Resultaat:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef MaximusTG het volgende:
Nou, als er een boekengod is dan heb ik het nu wel goed verpest denk ik. Heb de bladzijden uit het boek gesneden, de rug van het boek aan de binnenkant opgevuld met een stuk van een van de eerste dikkere bladzijdes. Op de binnenzijde van de voorkant heb ik de titelpagina geplakt met klein beetje pritt ter fixatie, en daarna boeklon eroverheen.
Voor de andere kant heb ik twee stukjes stevig karton op maat gesneden van de reader. Op de onderste heb ik het elastiek met de nietmachine vastgezet. Daarop het ander stuk karton geplakt, zodat je de nietjes niet ziet, en ze ook de reader niet kunnen bekrassen. Op het karton dat bovenop komt een leuk plaatje gefixeerd met pritt, randjes netjes ingeknipt en naar de achterkant gevouwen.
Weer boeklon erop, ook ingesneden en naar de achterkant gevouwen.
Dat in zn geheel op de binnenkant van de achterkant geplakt. Stapel boeken erop en laten drogen.
Resultaat:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wat mooi gemaaktquote:
Kopen in Hong Kong & verkopen WorldWidequote:
De sieraden maken we ervan, oorbellen, kettingen, ringen etcquote:Op maandag 17 december 2012 12:56 schreef MaximusTG het volgende:
Euh, ik dacht dat dit topic ging over dingen die je zelf had gemaakt..
Deels wel, deels niet. In bijv het Fimo klei topic staat de restquote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Je knutselt het toch niet zelf? Daar gaat dit topic over. Je koopt het en verkoopt het weer door. Het is reuze schattig, maar niet zelf gemaakt.
Ah, als je er nou iets meer over vertelt, past het misschien ook beterquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Estolan het volgende:
[..]
Deels wel, deels niet. In bijv het Fimo klei topic staat de rest
Zal vanaaf wel wat creaties erop zettenquote:Op maandag 17 december 2012 14:22 schreef Lutte het volgende:
Als je zo'n diertje letterlijk van internet aan een ketting hangt vind ik het inderdaad niet zelfgemaakt, maar maak je zelf een armband/ketting/ring van de bedeltjes en kralen toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |