Ik hoef geen bed van stof vind ik niet zo geweldig.:Pquote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef Socios het volgende:
Koop een boxspring, hier zit meestal al een chill matras bij en een `top´. Kun je een compleet bed krijgen voor minder dan 1k.
Ik geef jou gelijk, ik heb 3 jaar geleden 3000 euro aan ons bed besteed, en het is het dubbel en dwars waard.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef Taartjeh het volgende:
Ik moet dus een nieuw 2 persoonsbed...
Maar mijn moeder zit mij al van die (goedkope) bedden aan te wijzen in blaadjes waarvan het matras aanvoelt alsof je onderhand op de vloer ligt. Ik zeg haar dat dan en dan is het van ja jij ook altijd met je eisen enz.
ze vind mij dan 'ontevreden''. Maar nu denk ik een bed is een eenmalige besteding die je niet 'ieder' jaar doet. Dus waarom dan niet gelijk een fatsoendelijk bed ( vooral het matras is erg belangrijk vind ik ) . Maar mijn moeder denkt hier echter anders over en is niet van plan om er 1000 euro aan uit te geven. ( want kwaliteits matrassen zijn natuurliik een stuk duurder )...
Wie geven jullie gelijk?
Ja inclusief het bed danquote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
1.000 euro voor alleen 't matras is wel een beetje duur ja. Er zit nog een boel tussen 1.000 euro en de goedkoopste shit die er bestaat.
Ja daarom, oke nu ben ik misschien een beetje gemakzuchtig zovan ik hoef dat toch niet te betalen. Ik denk ook niet dat ik het zelf uitgaf ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
Ik geef jou gelijk, ik heb 3 jaar geleden 3000 euro aan ons bed besteed, en het is het dubbel en dwars waard.
Dan is 't wel een normaal bedrag ja, bed + boxspring (bijvoorbeeld) is al gauw 1.200 euro bij de retteketet van beter bedquote:
Met het bedje dan hequote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef Tieszo het volgende:
[..]
oke. voor een matras betaal je geen 1.000 euro.
ja mijn bed (2p) heeft om en bij de 300 euro gekost en nog nooit klachten gehad en nog nooit zo lekker geslapenquote:
Ohzo maar heb je wel een zacht matras zeg maar?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Tieszo het volgende:
[..]
ja mijn bed (2p) heeft om en bij de 300 euro gekost en nog nooit klachten gehad en nog nooit zo lekker geslapen
zacht. buigt lekker door. + bed kraakt niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ohzo maar heb je wel een zacht matras zeg maar?
Of is dat zon hard ding.
zij snapt me hihi.quote:
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Tieszo het volgende:
[..]
ja mijn bed (2p) heeft om en bij de 300 euro gekost en nog nooit klachten gehad en nog nooit zo lekker geslapen
Hij is 30CM hoog. Speciaal voor je opgemetenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ohzo maar heb je wel een zacht matras zeg maar?
Of is dat zon hard ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |