Nou vooruit dan.... vertel het eens.quote:
Dus MM gaat op zichzelf wonen?quote:
Mannen zijn gewoon zeikerds. Vraag maar aan MM.quote:
Als ie niet oppast slaapt ie vannacht in het trappenhuis jaquote:
MM kom er maar in!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ie niet oppast slaapt ie vannacht in het trappenhuis ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat ze maar gauw weer beter mag zijn iddquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Ha Ing, was je de klos? Met oh-oh niet in de buurt krijgen wij ook eens de kans hè?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
MM kom er maar in!Ik denk dat ik zijn mac adres maar uit de safe list ga pleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
is hij capabel genoeg om jouw mac adres te spoofen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zijn mac adres maar uit de safe list ga pleuren
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal super! De U3 (of B3, A3, C3) was afgesloten vanaf jullie naar de snelweg, maar ik heb een sjiek hendige weg binnendoor genomen en kwam op het juiste punt weer uit. Leuk om zo'n ritje te makenquote:
Nopequote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is hij capabel genoeg om jouw mac adres te spoofen?
Revenge of the nerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja heurquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Goed dat je weer veilig thuis bent EliesIs de beeb alweer een beetje beter?
Ik heb nieuwe avatar
Ow das altijd handig! Ik ga even etenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heurM'n tante en oom waren er ook, dus nog ff wat hendig sjieke hypotheektips uitgewisseld
Patat?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow das altijd handig! Ik ga even eten
Ehm ja, die is eenrichtingsverkeer, tijdelijk. Al een hele tijd trouwensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
Helemaal super! De U3 (of B3, A3, C3) was afgesloten vanaf jullie naar de snelweg, maar ik heb een sjiek hendige weg binnendoor genomen en kwam op het juiste punt weer uit. Leuk om zo'n ritje te maken
Wat zit je haar leukquote:
speciaal voor jouquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk
Je bent alleen een beetje te hard door de kerstboom gehold; er steken nog twee takken uit je hoofd
Staat je goed hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Nonneke het volgende:
speciaal voor jou![]()
die takken hoort zo tis ala mirjam
Mooi!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Hallo.![]()
Ik ben weer helemaal opgeknapt.
Heb je nou al een huis op het oog? cq een bod gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heurM'n tante en oom waren er ook, dus nog ff wat hendig sjieke hypotheektips uitgewisseld
Fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn DM heeft stiekem best lang geduurd of niet?
Yoko is echt stoer.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Katten en grommen is alarm inderdaadYoko is wel een felle hè?
Poezen zijn meestal veel krengeriger dan katersquote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Yoko is echt stoer.Die heeft nog altijd een stukje straatleven in zich, al vindt ze het huiselijke leven helemaal primadeprima. Ze is de de baas over de twee mannen, maar dat is volgens mij vaker bij poezen. Of ik heb altijd sullige katers, dat kan ook.
quote:Van: Elise Huizer [mailto:huizer29378@hotmail.com]
Verzonden: zo 2-1-2011 18:13
Aan: qwea@planet.nl
Onderwerp: RE: Reactie op uw advertentie: iMac G4 17"
Hallo bedankt voor uw email, ik zal 200 euro over maken naar uw bank rekening.Graag zou ik u willen vragen om mij te helpen uitzoeken wat het kost om het pakketje tnt post met verzekering.naar Nigeria te sturen.Graag zou ik dan het totale kosten plaatje en uw bank gegevens ontvangen, zodat ik het geld naar u kan sturen.Alvast bedankt...Mvg
hier is mijn Zoon zending adres
Name: Adewale Omotayo
Address: 35 Aserifa estate
City ; ile ife
Statesun state
Zip code:234036
Country:Nigeria
quote:En hoe zit het met de vrouw? Wilde je die ook nog? Ik kan een speciale aanbieding maken voor je! De Imac en de vrouw voor 150 euro. Ze heeft een erg krap kutje... dus echt waar voor je geld! Tevens zal ik er speciaal voor jou omdat je zo snel reageerde op mijn advertentie een kilo coke bij doen. Wil je het versneden hebben?
Ik heb ook nog in mijn kelder een klein jongetje zitten. Deze mag je overnemen voor 60 euro. Hij heeft wel wat striemen en is erg mager maar hij doet het nog prima.
Laat me even weten of je van deze superspecialedeluxealleenvoorjoualssnellereageerder aanbieding gebruik wil maken.
Groetjes!!!
Die wist dat Eliesje katteliefhebber pur sang is. Zelfs Limoentje vond haar leuk.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poezen zijn meestal veel krengeriger dan katersNooit anders meegemaakt
Hier waren de katten trouwens wel erg onder de indruk van EliesBeauty stelde zich vreselijk aan en kwam zelfs om meer aaiwerk vragen toen Elisa Jamie aan het aaien was.
Q!quote:
Japs. Ook de zwervers dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zijn alleen T&L echte jagers.
Die kunnen ook zo heerlijk grommen als ze een "prooi" in de bek hebben, alleen bestaat prooi hier gelukkig alleen uit snoepjes of een stukje vlees![]()
Vooral Luna doet het heul erg; die kruipt ook direct in een hoekje en waag het niet om dan in de buurt te komen.
Klein krengetje![]()
Ik ga zo es ff badderen met dat ding in een zakje
Als ik de KoS gebruik neem ik standaard een schuurspons mee onder de douche, anders lig ik de keer erop plat op de smuilquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Ook de zwervers dus.![]()
Ik vind het altijd lollig. Net heb ik la Yoko weer binnen gelaten, Naartjie stond meteen bij haar te smoezen maar helaasch... muis was weg. In haar maag of in de tuin, geen idee.
Ding in zakje.En niet vergeten daarna te 'scrubben' met het ding he? En de rand van je badkuip af te spoelen. Want die olie plakt als de ziekte.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik de KoS gebruik neem ik standaard een schuurspons mee onder de douche, anders lig ik de keer erop plat op de smuil
[..]
Als ik de KoS gebruik neem ik standaard een schuurspons mee onder de douche, anders lig ik de keer erop plat op de smuil
Ik spoel me altijd nog ff af na KoSsenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Maakte net de fout even mijn hielen mee te nemen![]()
Spoel me tegenwoordig even na het gebruik even af anders kan mijn badjas direct weer in de was.
Die is behoorlijk stickyquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
De luie mensch spuit er een flinke kwak douchegel achteraan. Hoef je hooguit met een washandje er doorheen. Zo werkt het tenminste bij de meeste bars, KoS heb ik zelf nog nooit gebruikt, dus daar geen ervaring mee.
Jup haar insoppen, KoSsen en spoelenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik spoel me altijd nog ff af na KoSsen![]()
Wel een geweldige uitvinding trouwens
Die heeft ook een handje KoS gehad.quote:
Doe MM er ook nog bij, Nigeria is wast warmer als jullie trappenhuis.quote:
Ik doe dat wel eens bij Massimo, tot grote verontwaardiging van Strega.quote:
Ik kijk wel uitquote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef ferrari_rood het volgende:
@elies je kunt een nieuw bedrijf beginnen. Ophaal en breng service van allelei goederen.
Doe je helemaal niets meer met weegschalen nu?
Oe, best hip danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Nonneke het volgende:
speciaal voor jou![]()
die takken hoort zo tis ala mirjam
Dat is hier ook absoluut. De katers zijn véél liever en toleranter. De poezen zijn nogal krengerig inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Poezen zijn meestal veel krengeriger dan katersNooit anders meegemaakt
Ow, maar ze waren ook wel uber-kjoetquote:Hier waren de katten trouwens wel erg onder de indruk van EliesBeauty stelde zich vreselijk aan en kwam zelfs om meer aaiwerk vragen toen Elisa Jamie aan het aaien was.
We hebben even gecheckt of ze er nog lagen toen je weg wasquote:
Heb je laatst wel X Men gezien dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Kaasfondue () ze P&S!
Ik kijk een vreselijk slechte film op RTL4, maar het is met Hugh Jackman, dus dan kijk ik alleen wel de plaatjes
[..]
Ik heb jou gefilmd vandaag!quote:
Ik zal het filmpje even uploadenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoekenda? Ik heb de hele dag binnen gezeten
Benieuwd isquote:
Most of the filming was done on the small Greek island of Skopelos (during August/September 2007),[7] and the seaside hamlet of Damouchari in the Pelion area of Greece. On Skopelos, Kastani beach on the south west coast was the film's main location site.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef Maes het volgende:
![]()
Greys? Hoe heet dat eiland waar de ABBA film is opgenomen ook weer?
Ik was inmiddels zelf ook zoverquote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Most of the filming was done on the small Greek island of Skopelos (during August/September 2007),[7] and the seaside hamlet of Damouchari in the Pelion area of Greece. On Skopelos, Kastani beach on the south west coast was the film's main location site.
Ik realiseer me nu pas dat ik daar geweest ben, op Skopelos
Ja he!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Tombooooo![]()
Dat zakjesding is echt jummie![]()
Vooral dat drapje wat overblijft...
het duurt even hoorquote:
Drabjequote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Tombooooo![]()
Dat zakjesding is echt jummie![]()
Vooral dat drapje wat overblijft...
Welke is dat dan? Ik ben bezig met mijn verlanglijstjequote:
Ceridwyn's Cauldronquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Ik ben bezig met mijn verlanglijstje
Echt he! Hoe verzinnen ze die namen toch!quote:
Het is al heel lang geleden, maar ik vond het erg mooi daar. En rustig (toen in elk geval wel, is zeker wel 15 jaar geleden denk ik)quote:Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef Maes het volgende:
Ik was inmiddels zelf ook zoverIs het zo mooi als de foto's beloven??
Waar!!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de winterjas besteld![]()
En een nieuwe spijkerbroek![]()
Jeej
Oud Keltisch is deze meen ik. Goed oefenen en het rolt als vanzelf van je toetsenbord.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt he! Hoe verzinnen ze die namen toch!
Mr Butterball ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook verzot op dat Lush zakjesding
En ik heb er sinds gister een nieuwe extra-favo bij... een witte bruisbal die ook een olie-achtig laagje geeft waardoor je zachter dan zacht uit bad komt! Even zoeken welke dat is..
Dies ook zo lekker.quote:
Ik wacht met smartquote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook verzot op dat Lush zakjesding
En ik heb er sinds gister een nieuwe extra-favo bij... een witte bruisbal die ook een olie-achtig laagje geeft waardoor je zachter dan zacht uit bad komt! Even zoeken welke dat is..
Dat krijg ik ook hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
Ik was in de lush in Amsterdam... Lush is écht niet voor mij
Ik kreeg echt koppijn in die winkel
Rituals wil ik nog wel proberen
Barbaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
Ik was in de lush in Amsterdam... Lush is écht niet voor mij
Ik kreeg echt koppijn in die winkel
Rituals wil ik nog wel proberen
Hij is cool he!quote:
Sow, dies lenig!quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Zo is het wel schattig, in de kamer hier is een ander verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]Nee hoor, ze zitten er al jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd buiten (want daar is het voer)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die was kerst. En nu op volgens mij.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Het was de Brandy Butter Ballistic.
Maar ik zie hem niet meer op de site, hoorde hij bij de Kerstspullen ofzo?
Oh geen idee, ik vond hem niet naar drank ruiken geloof ikquote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die was kerst. En nu op volgens mij.![]()
Ruikt hij naar drank, net als de body butter? Want die heb ik wel in huis, maar ik ben vergeten de bal te bestellen.
Hopelijk zit hij in een van mijn free gifts. *duimt*quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik vond hem niet naar drank ruiken geloof ik
Sjenk joe hij staat in mijn lijstquote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Het was de Brandy Butter Ballistic.
Maar ik zie hem niet meer op de site, hoorde hij bij de Kerstspullen ofzo?
Nee, écht niet. Het stonkquote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
Probeer es online te bestellen.You know you love it.
![]()
Je was best verliefd op een aantal dingetjes die ik je heb gestuurd.
Wehkamp heeft salequote:
quote:
Veel dingen zijn heel zoet maar ze hebben ook wel minder zoete dingen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, écht niet. Het stonkenige wat enigszins lekker was, was die snow spul ding iets.
Qquote:Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, écht niet. Het stonkenige wat enigszins lekker was, was die snow spul ding iets.
Ik weet. Maar ik heb er vet vaak aan geroken... en het is voor mij gewoon niksquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Veel dingen zijn heel zoet maar ze hebben ook wel minder zoete dingen.
Ik weet hetquote:
Jaquote:
Volgens mij heeft iedereen salequote:
Jeej voor Sale....en online shoppen dubbel jeejquote:
Dat zijn toch zulke leuke dingenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeej voor Sale....en online shoppen dubbel jeej![]()
![]()
Ik had die jas al es gezien, maar vond hem te duur, aangezien ik al een goede winterjas had.
En nu was ie bijna voor de helft....jeeeeeej
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik had die jas al es gezien, maar vond hem te duur, aangezien ik al een goede winterjas had.
Snow showers.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gaan biechten.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet hetdit is als geneukt worden door de pastoor in de kerk zo fout. Maar ik kan er niks aan doen
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Er zit er eentje in Rotterdam.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit ook op de Lush-site te kijken en alles klinkt zo lekker![]()
Binnenkort echt es een keertje heen
Kom je hier logerenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
De lokale christelijke winkel?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ga maar ff niet kijken
Heb er in 1 week iest teveel doorheen gejaagd maar de Mr heeft nu wel een enorm gaaf jasje![]()
We kwamen in de lokale christelijke winkel de helft vd helft tegen
Naar welke ga je dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Ik geloof dat we binnenkort nog een keer gaan loosjeren bij onze vakantievriendjes in A'dam.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Naar welke ga je dan?
En wanneer gaan we msnnen?
Oh zo'n winkel hebben we hier ookquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
also know als refo winkel, alleen rokken geen! broeken
Ooh ja!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snow showers.![]()
Ik meende dat je Buffy ook wel lekker vond.Alleen had je hem op je gezicht gesmeerd in plaats van op de bipsebaps.
Cute!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_012_782_509965/
Dan heb ik ook es een nette winterjas![]()
Verkopen ze daar ook Staphorst-achtige kleding?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
also know als refo winkel, alleen rokken geen! broeken
Leuke jas Ingquote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben ik ook toch?quote:
Wat?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook Staphorst-achtige kleding?
Ow, hoe lang duurt dat om te sturen?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geloof dat we binnenkort nog een keer gaan loosjeren bij onze vakantievriendjes in A'dam.
Kan ik het mooi combineren![]()
En ik heb die bestanden inmiddels op mijn laptop, maar het is in totaal 6 Gb
Mooi!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja heel mooi, heb dan ok een sjiek jasje, blouse en shirtje en dat allemaal voor 50 euroquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh zo'n winkel hebben we hier ookwel mooie spullen overigens
Geen klederdrachtquote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook Staphorst-achtige kleding?
Heb hem met een noodvaart weggekliktquote:
2 jurkjesquote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem met een noodvaart weggeklikt, wat bestel je?
Het duurde bij mij al een uur om ze van de netwerkschijf af te halen en dat gaat een stuk sneller dan via MSN.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, hoe lang duurt dat om te sturen?
Ik heb er ook geen verstand vanquote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het duurde bij mij al een uur om ze van de netwerkschijf af te halen en dat gaat een stuk sneller dan via MSN.
Ik zat al te kijken of ik ze zelf niet gewoon om kan zetten naar een ander bestand.
Of inpakken en als rar. versturen?
Ik heb geen flauw idee, en hij die daar wel verstand van heeft zit boven te ouwehoeren met z'n eigen PC en is niet al te vriendelijk als ik hem wat vraag
Heb je die webcam nu toch de hele avond aan laten staan?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het duurde bij mij al een uur om ze van de netwerkschijf af te halen en dat gaat een stuk sneller dan via MSN.
Ik zat al te kijken of ik ze zelf niet gewoon om kan zetten naar een ander bestand.
Of inpakken en als rar. versturen?
Ik heb geen flauw idee, en hij die daar wel verstand van heeft zit boven te ouwehoeren met z'n eigen PC en is niet al te vriendelijk als ik hem wat vraag
Ik heb geen webcamquote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je die webcam nu toch de hele avond aan laten staan?
Uhuh.quote:
Oei ja, wel fijn afgeprijsdquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Wat een lilluke foto van dit jurkje
http://www.wehkamp.nl/opr(...)=17,19,18,20,22&SM=5
Die witte bolletjes eronderquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Ja, tot 70% kortingquote:
Hmmm even bij de herenmode kijken danquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef Maes het volgende:
Heel Fok zit om wehkamp inmiddels ik krijg de site niet meer geladen
Zou die nog op voorraad zijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
De winkel is vrij overweldigend. Misschien dat je wel tegen individuele spullen kan, vaak zijn ze heel huidvriendelijk. Als ik dat had geweten had ik je afgelopen week wat proefjes meegenomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Muis doet het niet bij mijJammer.
En Lush is voor mij ook hoofdpijnspul, veel te sterk. Best jammer, zou er weleens wat van willen proberen. Maar ik kan echt niet tegen die luchtjes in de winkel en ik vrees dat ik dus ook niet tegen het spul zelf kan.
Krijg jij kleedgeld?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik nog niet
was even aan het kijken of er uberhaupt nog kleedgeld was
Jij niet dan? Loop jij nakend rond?quote:
Geef mezelf kleedgeldquote:
O, dat zou ik erg lief vinden van jequote:Op zondag 2 januari 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
De winkel is vrij overweldigend. Misschien dat je wel tegen individuele spullen kan, vaak zijn ze heel huidvriendelijk. Als ik dat had geweten had ik je afgelopen week wat proefjes meegenomen.![]()
Moet ik je wat opsturen om te proberen?
De beste wensenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik word een beetje moe van al die mensen die me mailen en dan beginnen met 'de beste wensen'. Heel lief maar de helft zie ik morgen of overmorgen ook al (daarom mailen we) dus zeg het me dan persoonlijk.
Maar misschien is het ook wel plaatsvervangende schaamte omdat ik het in elke mail vergeet.
Zien!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef Maes het volgende:
Nou het lukt echt niet. Ik heb een trui-jjurkje en een soort van overgooier (?) besteld.
Nee, maar ik krijg geen kleedgeldquote:
Ja dat is dan wel gek jaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik word een beetje moe van al die mensen die me mailen en dan beginnen met 'de beste wensen'. Heel lief maar de helft zie ik morgen of overmorgen ook al (daarom mailen we) dus zeg het me dan persoonlijk.
Maar misschien is het ook wel plaatsvervangende schaamte omdat ik het in elke mail vergeet.
Erg ben ik he?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beste wensen
En dank voor deze mededeling
Ik was vanmiddag ook blij verrast toen ik m'n rekening bekeek, en dat na een decembermaand.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geef mezelf kleedgeldanders vraag ik me aan het einde van de maand af waar alles gebleven is
plus dat ik ook wel eens blij verrast ben te zien wat er nog is
Niewaar das weer wat andersquote:
Heb jij zin in mijn mensen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel gek ja
Heb er al zin in
En Eliesje, had ik jou al alle goeds voor 2011 gewenst?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Erg ben ik he?![]()
Terwijl ik het hier weer heel normaal vind om het links en rechts te gillen.
Pas vier keer, dus kan best nog eensquote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
En Eliesje, had ik jou al alle goeds voor 2011 gewenst?![]()
![]()
![]()
Hef joe sien jorself?quote:
Kijk! Jou snap ik!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg ook geen kleedgeld van mezelf. Maar ik koop ook niet vaak kleren (voor mezelf dan, wel voor Christan). Soms heb ik een bui en dan struin ik de KIK af, koop een lading kleren en dan ben ik weer voor maanden klaar
Stap 1: ontvang huishoudgeldquote:
Jullie zouden lachen hequote:
Vier keer pas?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas vier keer, dus kan best nog eens
Het viel hier ook meequote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag ook blij verrast toen ik m'n rekening bekeek, en dat na een decembermaand.
Dus ik vond dat ik best een nieuwe jas en broek mocht
Nee genoeg van mezelf morgenquote:
Ik zou jou heel graag in een jurkje willen zien.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zouden lachen he
Zo ontzettend charmant zal me dat staanMisschien voor de trouwerij van Maes
Dan gaan we al in het lilaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zouden lachen he
Zo ontzettend charmant zal me dat staanMisschien voor de trouwerij van Maes
Had ik al verteld van Essentquote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was vanmiddag ook blij verrast toen ik m'n rekening bekeek, en dat na een decembermaand.
Dus ik vond dat ik best een nieuwe jas en broek mocht
Alleen van vertederingquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stap 1: ontvang huishoudgeld
Stap 2: eet bij vrienden en knoop een stofdoek om Whoop
Stap 3 (na een paar keer): Hellooooooo Blahniks.
Bob's your uncle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Jij zou mij echt niet graag in een jurkje zienquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou jou heel graag in een jurkje willen zien.
Help ik het wel omhoog houden als je naar het toilet gaat.
Geef hun adres aan Qwea.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al verteld van EssentDie ¤ 860 van mijn rekening had geincasseerd
Die hadden beloofd het terug te storten, but they didn't
Leuk!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Maes het volgende:
deze
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)d=WEHZOE&F=1&F=3&F=4
en deze
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)el&cmid=WEHC01012782
Ik weet heel zeker van wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij zou mij echt niet graag in een jurkje zien
Nah, ze zijn verder hassikke lief en zo, dus ik wacht het nog wel even afquote:
Ja, briljant idee. Notquote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet heel zeker van wel.
En om met Tombo te spreken: als ik al zou lachen, dan zou het van vertedering zijn.![]()
Vraag je aan Greys of je haar spikes mag lenen en klaarrrr!
Die tweede vind ik heel leuk Maes. Lekker apart.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik roep gewoon, terwijl ik voorbij ren "Allemaal de beste wensen!"
Ja dat vond ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die tweede vind ik heel leuk Maes. Lekker apart.
De boeven!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik werk gewoon niet, da's nog makkelijkerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik hoef helemaal niemand een gelukkig nieuwjaar te wensen, want ik zorg dat ik pas op kantoor bben als iedereen al weg is
Gelukkig nieuwjaar? Gelukkig&gezond 2011?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Maes het volgende:
Ik hou niet zo van de term: de beste wensen.
Ik ga woensdag pas naar kantoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik hoef helemaal niemand een gelukkig nieuwjaar te wensen, want ik zorg dat ik pas op kantoor bben als iedereen al weg is
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik werk gewoon niet, da's nog makkelijker
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beterquote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar? Gelukkig&gezond 2011?
Bwuhhhquote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ga je lekker met de bus. Alle passagiers af en een extra kusje voor de chauffeur.![]()
Zal je onthouden morgenquote:
Ik moest even denken wat je met 'spikes' bedoeldequote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker van wel.
En om met Tombo te spreken: als ik al zou lachen, dan zou het van vertedering zijn.![]()
Vraag je aan Greys of je haar spikes mag lenen en klaarrrr!
Die neiging kreeg ik ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb vrij deze week dus geen nieuwjaarswensen. Ik neem meestal vrij de eerste week van januari want dan krijg je eerst gezoen voor nieuwjaar en dan nog eens voor mijn verjaardag. Nee dank u
ze zijn leuken ik zou graag ook zoiets dragen,maar ik heb geen jurkbenenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Maes het volgende:
deze
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)d=WEHZOE&F=1&F=3&F=4
en deze
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)el&cmid=WEHC01012782
Je stiletto's?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat je met 'spikes' bedoelde
Hihi gelukkig allemaal mannen die dat ook niet doen op 1 na en die mis ik nou netquote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik sta met geen enkele collega op zoen-base![]()
Alleen de werkster, die valt je aan als een Yolanthe op Wesley....geen ontkomen aan
ff teruglezen voor de tipsquote:
Ochquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Hoe komt dat?quote:
Nee, dit is niet "ik moet kotsen" misselijk, maar meer "ik voel me naar"misselijkquote:Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In het vorige topics staan wel wat goeie tips
Ik ookquote:
Wat is BIB?quote:
Geen idee, ik voel me gewoon een beetje naarquote:
Ow, die variant ken ik niet. Die zou ik 'last van mijn maag' noemenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nee, dit is niet "ik moet kotsen" misselijk, maar meer "ik voel me naar"misselijk
Een raar maagje?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dit is niet "ik moet kotsen" misselijk, maar meer "ik voel me naar"misselijk
Het hangt er een beetje tusseninquote:Op zondag 2 januari 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die variant ken ik niet. Die zou ik 'last van mijn maag' noemen
Melk drinkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Em El![]()
Tombo, helpt iets hartigs eten niet?
Dat doe ik meestal als ik een rare maag heb
Ja doe ik ook iets eten dat helpt meestalquote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Em El![]()
Tombo, helpt iets hartigs eten niet?
Dat doe ik meestal als ik een rare maag heb
Truste zusterquote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef Maes het volgende:
Ik ga deze online huisartsenpost verlatenTot morgen
Maar nu weet je het weer he?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niks leuk niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Moet je vooral tegen Tombo zeggen.quote:
UK is echt veel goedkoper. Of je je moet een paar heel kleine dingetjes bestellen, dan zal het wellicht niet veel uitmaken. Maar als je maar een paar zaken (<2 kilo) bestelt heb je ze voor 3,95 in huis en da's weer goedkoper dan pakketpost NL. En aangezien de prijzen daar lager zijn: dubbele winst.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe kan ik het beste bij Lush UK bestellen?
En is dat echt veel goedkoper dan in NL?
Ik heb een paar dingetjes die ik graag wil proberen, maar kan niet echt een gigantisch prijsverschil ontdekken.
Het is hier echt een ziekenboeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Mijn buik gaat weer zeer doenMisschien moet ik toch wat consequenter zijn met pillen innemen
Al neem ik elke avond wel braaf mijn klysma
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Mijn buik gaat weer zeer doenMisschien moet ik toch wat consequenter zijn met pillen innemen
Al neem ik elke avond wel braaf mijn klysma
Melk drinken als je last van je maag hebt? Lijkt me niet zo goed. Melk is nogal zwaar voor je maag en toen ik nog misselijker was en ik dronk melk moest ik bijna kotsen maar Miss ligt dat wel aan mijquote:Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Melk drinken
(of aardappelnat, maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd)
Ja he?quote:
Nee. Maar die doet wel vaker rare dingen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Grace Jones aan het dansen is met een etalagepop op België 1?
Doet het bij mij altijd wel goed. Of koffiequote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
Melk drinken als je last van je maag hebt? Lijkt me niet zo goed. Melk is nogal zwaar voor je maag en toen ik nog misselijker was en ik dronk melk moest ik bijna kotsen maar Miss ligt dat wel aan mij
En hoe gaat dat dan met betalen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK is echt veel goedkoper. Of je je moet een paar heel kleine dingetjes bestellen, dan zal het wellicht niet veel uitmaken. Maar als je maar een paar zaken (<2 kilo) bestelt heb je ze voor 3,95 in huis en da's weer goedkoper dan pakketpost NL. En aangezien de prijzen daar lager zijn: dubbele winst.
Alleen als je een vers masker wil, dan moet je in NL bestellen maar anders: altijd UK.
Absoluut.quote:
Ik heb ook snel een rare maag en weet inmiddels dat het weer over gaat als ik gewoon doe alsof ik er geen last van heb.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doet het bij mij altijd wel goed. Of koffie
Maar ik heb zo ongeveer 1 van de 2 dagen een rare maag, dus voor mij zo'n beetje dagelijkse kost
Creditcard.quote:
Ah, fruitkick?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ah, ik heb niks hartigs
Heb nu dubbeldrank ingeschonken voor mezelf
Hier ook, dan boer ik de rare maag zo wegquote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Cola helpt bij mij als ik (sporadisch) wel eens last van mijn maag heb
Ohquote:
Dat zegt men he? Ik zou het echt echt niet door mijn keel kunnen krijgen dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Cola helpt bij mij als ik (sporadisch) wel eens last van mijn maag heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |