Nou vooruit dan.... vertel het eens.quote:
Dus MM gaat op zichzelf wonen?quote:
Mannen zijn gewoon zeikerds. Vraag maar aan MM.quote:
Als ie niet oppast slaapt ie vannacht in het trappenhuis jaquote:
MM kom er maar in!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ie niet oppast slaapt ie vannacht in het trappenhuis ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat ze maar gauw weer beter mag zijn iddquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Ha Ing, was je de klos? Met oh-oh niet in de buurt krijgen wij ook eens de kans hè?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
MM kom er maar in!Ik denk dat ik zijn mac adres maar uit de safe list ga pleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
is hij capabel genoeg om jouw mac adres te spoofen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zijn mac adres maar uit de safe list ga pleuren
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal super! De U3 (of B3, A3, C3) was afgesloten vanaf jullie naar de snelweg, maar ik heb een sjiek hendige weg binnendoor genomen en kwam op het juiste punt weer uit. Leuk om zo'n ritje te makenquote:
Nopequote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is hij capabel genoeg om jouw mac adres te spoofen?
Revenge of the nerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |