Nou vooruit dan.... vertel het eens.quote:
Dus MM gaat op zichzelf wonen?quote:
Mannen zijn gewoon zeikerds. Vraag maar aan MM.quote:
Als ie niet oppast slaapt ie vannacht in het trappenhuis jaquote:
MM kom er maar in!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ie niet oppast slaapt ie vannacht in het trappenhuis ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat ze maar gauw weer beter mag zijn iddquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Ha Ing, was je de klos? Met oh-oh niet in de buurt krijgen wij ook eens de kans hè?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
MM kom er maar in!Ik denk dat ik zijn mac adres maar uit de safe list ga pleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
is hij capabel genoeg om jouw mac adres te spoofen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zijn mac adres maar uit de safe list ga pleuren
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal super! De U3 (of B3, A3, C3) was afgesloten vanaf jullie naar de snelweg, maar ik heb een sjiek hendige weg binnendoor genomen en kwam op het juiste punt weer uit. Leuk om zo'n ritje te makenquote:
Nopequote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is hij capabel genoeg om jouw mac adres te spoofen?
Revenge of the nerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja heurquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Goed dat je weer veilig thuis bent EliesIs de beeb alweer een beetje beter?
Ik heb nieuwe avatar
Ow das altijd handig! Ik ga even etenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heurM'n tante en oom waren er ook, dus nog ff wat hendig sjieke hypotheektips uitgewisseld
Patat?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow das altijd handig! Ik ga even eten
Ehm ja, die is eenrichtingsverkeer, tijdelijk. Al een hele tijd trouwensquote:Op zondag 2 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
Helemaal super! De U3 (of B3, A3, C3) was afgesloten vanaf jullie naar de snelweg, maar ik heb een sjiek hendige weg binnendoor genomen en kwam op het juiste punt weer uit. Leuk om zo'n ritje te maken
Wat zit je haar leukquote:
speciaal voor jouquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk
Je bent alleen een beetje te hard door de kerstboom gehold; er steken nog twee takken uit je hoofd
Staat je goed hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Nonneke het volgende:
speciaal voor jou![]()
die takken hoort zo tis ala mirjam
Mooi!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Hallo.![]()
Ik ben weer helemaal opgeknapt.
Heb je nou al een huis op het oog? cq een bod gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heurM'n tante en oom waren er ook, dus nog ff wat hendig sjieke hypotheektips uitgewisseld
Fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn DM heeft stiekem best lang geduurd of niet?
Yoko is echt stoer.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Katten en grommen is alarm inderdaadYoko is wel een felle hè?
Poezen zijn meestal veel krengeriger dan katersquote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Yoko is echt stoer.Die heeft nog altijd een stukje straatleven in zich, al vindt ze het huiselijke leven helemaal primadeprima. Ze is de de baas over de twee mannen, maar dat is volgens mij vaker bij poezen. Of ik heb altijd sullige katers, dat kan ook.
quote:Van: Elise Huizer [mailto:huizer29378@hotmail.com]
Verzonden: zo 2-1-2011 18:13
Aan: qwea@planet.nl
Onderwerp: RE: Reactie op uw advertentie: iMac G4 17"
Hallo bedankt voor uw email, ik zal 200 euro over maken naar uw bank rekening.Graag zou ik u willen vragen om mij te helpen uitzoeken wat het kost om het pakketje tnt post met verzekering.naar Nigeria te sturen.Graag zou ik dan het totale kosten plaatje en uw bank gegevens ontvangen, zodat ik het geld naar u kan sturen.Alvast bedankt...Mvg
hier is mijn Zoon zending adres
Name: Adewale Omotayo
Address: 35 Aserifa estate
City ; ile ife
Statesun state
Zip code:234036
Country:Nigeria
quote:En hoe zit het met de vrouw? Wilde je die ook nog? Ik kan een speciale aanbieding maken voor je! De Imac en de vrouw voor 150 euro. Ze heeft een erg krap kutje... dus echt waar voor je geld! Tevens zal ik er speciaal voor jou omdat je zo snel reageerde op mijn advertentie een kilo coke bij doen. Wil je het versneden hebben?
Ik heb ook nog in mijn kelder een klein jongetje zitten. Deze mag je overnemen voor 60 euro. Hij heeft wel wat striemen en is erg mager maar hij doet het nog prima.
Laat me even weten of je van deze superspecialedeluxealleenvoorjoualssnellereageerder aanbieding gebruik wil maken.
Groetjes!!!
Die wist dat Eliesje katteliefhebber pur sang is. Zelfs Limoentje vond haar leuk.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Poezen zijn meestal veel krengeriger dan katersNooit anders meegemaakt
Hier waren de katten trouwens wel erg onder de indruk van EliesBeauty stelde zich vreselijk aan en kwam zelfs om meer aaiwerk vragen toen Elisa Jamie aan het aaien was.
Q!quote:
Japs. Ook de zwervers dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zijn alleen T&L echte jagers.
Die kunnen ook zo heerlijk grommen als ze een "prooi" in de bek hebben, alleen bestaat prooi hier gelukkig alleen uit snoepjes of een stukje vlees![]()
Vooral Luna doet het heul erg; die kruipt ook direct in een hoekje en waag het niet om dan in de buurt te komen.
Klein krengetje![]()
Ik ga zo es ff badderen met dat ding in een zakje
Als ik de KoS gebruik neem ik standaard een schuurspons mee onder de douche, anders lig ik de keer erop plat op de smuilquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Ook de zwervers dus.![]()
Ik vind het altijd lollig. Net heb ik la Yoko weer binnen gelaten, Naartjie stond meteen bij haar te smoezen maar helaasch... muis was weg. In haar maag of in de tuin, geen idee.
Ding in zakje.En niet vergeten daarna te 'scrubben' met het ding he? En de rand van je badkuip af te spoelen. Want die olie plakt als de ziekte.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik de KoS gebruik neem ik standaard een schuurspons mee onder de douche, anders lig ik de keer erop plat op de smuil
[..]
Als ik de KoS gebruik neem ik standaard een schuurspons mee onder de douche, anders lig ik de keer erop plat op de smuil
Ik spoel me altijd nog ff af na KoSsenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Maakte net de fout even mijn hielen mee te nemen![]()
Spoel me tegenwoordig even na het gebruik even af anders kan mijn badjas direct weer in de was.
Die is behoorlijk stickyquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
De luie mensch spuit er een flinke kwak douchegel achteraan. Hoef je hooguit met een washandje er doorheen. Zo werkt het tenminste bij de meeste bars, KoS heb ik zelf nog nooit gebruikt, dus daar geen ervaring mee.
Jup haar insoppen, KoSsen en spoelenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik spoel me altijd nog ff af na KoSsen![]()
Wel een geweldige uitvinding trouwens
Die heeft ook een handje KoS gehad.quote:
Doe MM er ook nog bij, Nigeria is wast warmer als jullie trappenhuis.quote:
Ik doe dat wel eens bij Massimo, tot grote verontwaardiging van Strega.quote:
Ik kijk wel uitquote:Op zondag 2 januari 2011 18:38 schreef ferrari_rood het volgende:
@elies je kunt een nieuw bedrijf beginnen. Ophaal en breng service van allelei goederen.
Doe je helemaal niets meer met weegschalen nu?
Oe, best hip danquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Nonneke het volgende:
speciaal voor jou![]()
die takken hoort zo tis ala mirjam
Dat is hier ook absoluut. De katers zijn véél liever en toleranter. De poezen zijn nogal krengerig inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Poezen zijn meestal veel krengeriger dan katersNooit anders meegemaakt
Ow, maar ze waren ook wel uber-kjoetquote:Hier waren de katten trouwens wel erg onder de indruk van EliesBeauty stelde zich vreselijk aan en kwam zelfs om meer aaiwerk vragen toen Elisa Jamie aan het aaien was.
We hebben even gecheckt of ze er nog lagen toen je weg wasquote:
Heb je laatst wel X Men gezien dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Kaasfondue () ze P&S!
Ik kijk een vreselijk slechte film op RTL4, maar het is met Hugh Jackman, dus dan kijk ik alleen wel de plaatjes
[..]
Ik heb jou gefilmd vandaag!quote:
Ik zal het filmpje even uploadenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoekenda? Ik heb de hele dag binnen gezeten
Benieuwd isquote:
Most of the filming was done on the small Greek island of Skopelos (during August/September 2007),[7] and the seaside hamlet of Damouchari in the Pelion area of Greece. On Skopelos, Kastani beach on the south west coast was the film's main location site.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef Maes het volgende:
![]()
Greys? Hoe heet dat eiland waar de ABBA film is opgenomen ook weer?
Ik was inmiddels zelf ook zoverquote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Most of the filming was done on the small Greek island of Skopelos (during August/September 2007),[7] and the seaside hamlet of Damouchari in the Pelion area of Greece. On Skopelos, Kastani beach on the south west coast was the film's main location site.
Ik realiseer me nu pas dat ik daar geweest ben, op Skopelos
Ja he!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Tombooooo![]()
Dat zakjesding is echt jummie![]()
Vooral dat drapje wat overblijft...
het duurt even hoorquote:
Drabjequote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()