Ah, dus jullie houden van mij?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Iedereen die ook maar enigszins van coole mensen houden.
Cool, voor hoe lang? Heb je familie in Londen of ietsquote:
voor een weekje, Nee ga op vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, voor hoe lang? Heb je familie in Londen of iets
Nicequote:
Leuk hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor een weekje, Nee ga op vakantie
Skippyquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef 92Merel het volgende:
Heb skippy22 vriendelijk verzocht geen contact meer te zoeken, omdat ik het anders bij een mod ga melden.
"Dus je wil geen verkering ?'
Kutvent
Is dat die ene gast van die nachtbagger toen?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef 92Merel het volgende:
Heb skippy22 vriendelijk verzocht geen contact meer te zoeken, omdat ik het anders bij een mod ga melden.
"Dus je wil geen verkering ?'
Kutvent
Hij blijft maar doorgaan over hoe verliefd hij wel niet is en ik negeer m echt al een maand maar hij blijft maar berichten sturenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Skippy_! Vraag maar of hij naar zijn bier wil kijken in plaats van naar jou.
Waar, in je fobo?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij blijft maar doorgaan over hoe verliefd hij wel niet is en ik negeer m echt al een maand maar hij blijft maar berichten sturen
Geloof niet dat hij in de NB zit.. Maar van wanneer bedoel jij dan ?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is dat die ene gast van die nachtbagger toen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fobo & PM oh en af en toe ook nog DM
irritantquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fobo & PM oh en af en toe ook nog DM
Jaquote:
Popjequote:Op zondag 2 januari 2011 16:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan pm's met titels als 'diepe zucht' 'hopeloos verliefd' 'hee popje van me'
wat een sukkelquote:Op zondag 2 januari 2011 16:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan pm's met titels als 'diepe zucht' 'hopeloos verliefd' 'hee popje van me'
Ik weet het, maar hij doet ook fobo berichten sturen en DM's dusquote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef Zeroku het volgende:
Maar je kunt users toch blocken in het PM-systeem.
Kan je het niet melden bij een FA dat het irritant wordt?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en dan is de inhoud![]()
Bij elk bericht.
[..]
FA?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan je het niet melden bij een FA dat het irritant wordt?
Gewoon melden bij een FAquote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij doet ook fobo berichten sturen en DM's dus
Bij DM's kun je ook iemand blokkerenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij doet ook fobo berichten sturen en DM's dus
Forum-Admin. Biogarde, Snakey, you name itquote:
Ja da's waar..quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij DM's kun je ook iemand blokkeren. En FoBo-meuk gewoon melden bij Pirania. Dan houdt hij vanzelf op
.
Okequote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Forum-Admin. Biogarde, Snakey, you name it.
Mja, hij heeft wat dat betreft wel een reputatie hoog te houden op FOK!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja da's waar..
Alleen zo vervelend dat hij zelf niet ophoudt.
Wie niet luisteren wilt moet maar voelenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja da's waar..
Alleen zo vervelend dat hij zelf niet ophoudt.
Zeker zo jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, hij heeft wat dat betreft wel een reputatie hoog te houden op FOK!.
Hoezo?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, hij heeft wat dat betreft wel een reputatie hoog te houden op FOK!.
Dat hij zo stuurde van 'ja je bent een leuke meid' over PM en dat je die toen doorstuurde.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij in de NB zit.. Maar van wanneer bedoel jij dan ?
Gelukkig welquote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef Zeroku het volgende:
Maar je kunt users toch blocken in het PM-systeem.
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat hij zo stuurde van 'ja je bent een leuke meid' over PM en dat je die toen doorstuurde.
Omdat Merel niet de enige is die zulke zooi van hem krijgt/heeft gekregen.quote:
Hij wil bekend staan als stalker?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat Merel niet de enige is die zulke zooi van hem krijgt/heeft gekregen.
Of hij zo bekend wil staan weet ik niet, ik weet alleen dat hij het bij veel meer meiden/vrouwen heeft gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij wil bekend staan als stalker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |