Ik heb er geen verstand vanquote:
BMW's? Dat zijn toch van die auto's waar sommige mannen in rijden om vrouwen te imponeren om ze vervolgens te kunnen neuken?quote:
Of over de wekker die bij heel veel mensen weer gaat morgenochtend heel vroegquote:
Erover praten is niet leuk, erin rijden wel. Net als met seks zeg maar.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BMW's? Dat zijn toch van die auto's waar sommige mannen in rijden om vrouwen te imponeren om ze vervolgens te kunnen neuken?
Uiteindelijk toch gewoon weer seks dus.
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BMW's? Dat zijn toch van die auto's waar sommige mannen in rijden om vrouwen te imponeren om ze vervolgens te kunnen neuken?
Uiteindelijk toch gewoon weer seks dus.
Wel!quote:
Ja om te werken zodat ze geld hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of over de wekker die bij heel veel mensen weer gaat morgenochtend heel vroeg
Ik ken niemand met een BMW, dus kan ook niet vragen of ik erin mag rijdenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Erover praten is niet leuk, erin rijden wel. Net als met seks zeg maar.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed. Vrouwen met verstand daarvan zijn eng.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed. Vrouwen met verstand daarvan zijn eng.
Je bent op dreef vandaag!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou wie begint er aan zijn negende leven in 2011.
9 crimes > negen levens
ik Verzin ze wel![]()
Nee, jij staat nog steeds in mijn lijstje met te ontmoeten toffe foksters!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje, ben ik nu een beetje eng?
Pas als wij het ook merken dat je het hebt. Not to worry tot nu toe dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat gewoon weer heel vroeg omdat ik dan mn zoon naar school moet schoppenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja om te werken zodat ze geld hebben.
Zo die zag je zelf toch ook wel aankomen
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En met wie? Of gewoon, meer seks hebben?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Seks (voor sommigen) of veel meer seks (de grootste groep)
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas als wij het ook merken dat je het hebt. Not to worry tot nu toe dus.
Ik heb een Georgequote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Vrouwen horen bij de vraag "wat voor auto heb je" gewoon te antwoorden met een kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |