En wat nou als iemand zegt dat hij/zij keihard gaat neuken?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:58 schreef xFriendx het volgende:
Dus als iemand hier zegt: ik ga wat buikspieroefeningen doen, dan vraag ik voortaan maar: met wie?
Dan wens ik ze succes met het verbranden van de nodige calorieënquote:Op zondag 2 januari 2011 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat nou als iemand zegt dat hij/zij keihard gaat neuken?
Nope, met een half uur stevig doorwandelen verbrand je meer.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:59 schreef xFriendx het volgende:
Dan wens ik ze succes met het verbranden van de nodige calorieën
(hoewel iemand hier laatst zei wat je zou verbranden, was ook weer niet heel veel geloof ik)
De beste wensen Air.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, met een half uur stevig doorwandelen verbrand je meer.
Sleutelgat is niet gewillig?quote:
Jij ook. Alle goeds voor dit jaar en een briljante reis toegewenst natuurlijk!quote:
Dank!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook. Alle goeds voor dit jaar en een briljante reis toegewenst natuurlijk!
Dat weet zij ook?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Ik zal zo eens bellen met een meid. Zij word mijn neukertje het komend jaar
Hou je telefoon bij de hand Huppel!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Succes ermeequote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Jaquote:
Ja om uit te zettenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Zullen we het over BMW's hebben?quote:
Jij wil een schaap neuken?quote:
Ik heb er geen verstand vanquote:
BMW's? Dat zijn toch van die auto's waar sommige mannen in rijden om vrouwen te imponeren om ze vervolgens te kunnen neuken?quote:
Of over de wekker die bij heel veel mensen weer gaat morgenochtend heel vroegquote:
Erover praten is niet leuk, erin rijden wel. Net als met seks zeg maar.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BMW's? Dat zijn toch van die auto's waar sommige mannen in rijden om vrouwen te imponeren om ze vervolgens te kunnen neuken?
Uiteindelijk toch gewoon weer seks dus.
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BMW's? Dat zijn toch van die auto's waar sommige mannen in rijden om vrouwen te imponeren om ze vervolgens te kunnen neuken?
Uiteindelijk toch gewoon weer seks dus.
Wel!quote:
Ja om te werken zodat ze geld hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of over de wekker die bij heel veel mensen weer gaat morgenochtend heel vroeg
Ik ken niemand met een BMW, dus kan ook niet vragen of ik erin mag rijdenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Erover praten is niet leuk, erin rijden wel. Net als met seks zeg maar.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed. Vrouwen met verstand daarvan zijn eng.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is goed. Vrouwen met verstand daarvan zijn eng.
Je bent op dreef vandaag!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou wie begint er aan zijn negende leven in 2011.
9 crimes > negen levens
ik Verzin ze wel![]()
Nee, jij staat nog steeds in mijn lijstje met te ontmoeten toffe foksters!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje, ben ik nu een beetje eng?
Pas als wij het ook merken dat je het hebt. Not to worry tot nu toe dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat gewoon weer heel vroeg omdat ik dan mn zoon naar school moet schoppenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja om te werken zodat ze geld hebben.
Zo die zag je zelf toch ook wel aankomen
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En met wie? Of gewoon, meer seks hebben?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Seks (voor sommigen) of veel meer seks (de grootste groep)
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pas als wij het ook merken dat je het hebt. Not to worry tot nu toe dus.
Ik heb een Georgequote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Vrouwen horen bij de vraag "wat voor auto heb je" gewoon te antwoorden met een kleur.
Ms omdat je me nog nooit ontmoet hebtquote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, jij staat nog steeds in mijn lijstje met te ontmoeten toffe foksters!
Ja met wie geen idee, al doet iedereen elkaar hier. Maar gewoon meer seks dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
En met wie? Of gewoon, meer seks hebben?
Ik denk dat ik je zelfs dan nog steeds tof vindquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms omdat je me nog nooit ontmoet hebt
das niet waar!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja met wie geen idee, al doet iedereen elkaar hier. Maar gewoon meer seks dus.
I told him all about youquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms omdat je me nog nooit ontmoet hebt
Toe aan vakantie?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou wie begint er aan zijn negende leven in 2011.
9 crimes > negen levens
ik Verzin ze wel![]()
Och zolang je dat wijf er maar niet bij zietquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
George , die ertegen kon toen Die Antwoord werd gedraaid
George is geen grill, George is mijn autoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dat het een grill is en geen auto?![]()
[ afbeelding ]
Hmm, beetje verkeerd getikt. Wie met wie wil rommelen maakt niet uit, al zou iedereen het met elkaar doen....zo bedoelde ik het.quote:
quote:
Uiteraardquote:
Je kent wel iemand maar daar kom je niet verder mee kan ik je vertellenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een BMW, dus kan ook niet vragen of ik erin mag rijden
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Je kent wel iemand maar daar kom je niet verder mee kan ik je vertellen
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is geen grill, George is mijn auto
Jij hebt er dus een?quote:
Ja jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, beetje verkeerd getikt. Wie met wie wil rommelen maakt niet uit, al zou iedereen het met elkaar doen....zo bedoelde ik het.
Ik doelde niet op dat iedereen nu elkaar al doet
Ik welquote:Op zondag 2 januari 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zou niet eens in jouw auto willen rijden
quote:
Wanneer gaan we weer chillen?quote:
Oké.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik leef nog. Dan is het al snel goed.
Niet? Ik mis het nogquote:
Ik vind het gewoon 3 keer nietsquote:
Over 3 weken ben ik weer in de buurtquote:
Van die 100 modellen vind je er geen 1 mooi?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon 3 keer nietsIk vind ze niet mooi. Ik heb er wel eens in gereden (want slipcursus enzo) maar ik vond het ook nog eens 3 keer niets qua rijden.
Dus daarom wil ik er niet eens in rijden
Een BMW is als een lelijke vrouw. Als je erin zit is het heerlijk,maar als je ernaast staat wil je niet gezien worden...quote:
Inderdaad. Van die 100 modellen vind ik er niet 1 mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
Van die 100 modellen vind je er geen 1 mooi?
En het is niks kwa rijden maar die Franse boot van je is prima?
Oké
Misschien danquote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 3 weken ben ik weer in de buurt
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een BMW is als een lelijke vrouw. Als je erin zit is het heerlijk,maar als je ernaast staat wil je niet gezien worden...
Gezelligquote:
Dat kan (blijkbaarquote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die 100 modellen vind ik er niet 1 mooi
Smaken verschillenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nah er zijn heus wel mooie BMW's
...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Hoeveel huilbuien kan een mens hebben op een dag, kut emo wijf
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Hoeveel huilbuien kan een mens hebben op een dag, kut emo wijf
Wat is er?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:Hoeveel huilbuien kan een mens hebben op een dag, kut emo wijf
Ach ik knal vandaag tegen alle zorgen op, krijg het niet uit mijn hoofd.quote:
Hoezo dat nu ineens? Is er iets voorgekomen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ik knal vandaag tegen alle zorgen op, krijg het niet uit mijn hoofd.
Niet echt, af en toe valt de realiteit als een blok beton op me.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo dat nu ineens? Is er iets voorgekomen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet echt, af en toe valt de realiteit als een blok beton op me.
Probeer de dingen 1 voor 1 aan te pakken waar je mee zit.. Niet teveel willenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet echt, af en toe valt de realiteit als een blok beton op me.
Uhuh. Maar niet overal is een oplossing voor.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Probeer de dingen 1 voor 1 aan te pakken waar je mee zit.. Niet teveel willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |